Onko teillä lisääntynyttä päänsärkyä?
Verenpaineet on ok, en keksi muutakuin hartiajumit, jotka nekin on hoidon alla hierojan kanssa... Särkylääkekään ei oikein auta.
Jep. Välillä johtuu hartiajumeista, mutta välillä on sellaista hormonipäänsärkyä pelkästään. Niin ja välillä johtuu myös nälästä.
Hartiajumi ja nälkä on vielä kohtalaisen helppoja hoitaa, mutta hormonipäänsärystä ei taida päästä eroon kunnes hormonit normalisoituu.
Ja mulla on siis normaalistikin melko usein päänsärkyjä niin olen oppinut tunnistamaan eri tyypit ja niiden syyt. Tuo hormonipäänsärky on nyt uudenlainen, joten päättelin sen johtuvan juuri hormoneista.

Niin ja mulla on nyt jo alkanut näköjään huonosti nukkuminen. Toivottavasti olis vaan joku ohimenevä vaihe ettei vielä jatkuvana alkais. Nyt oon muutamana yönä nukkunut tosi huonosti kun oon herännyt aina kun on alkanut lonkkiin särkeä ja on pitänyt vaihtaa kylkeä
Viimeksi tää vaiva vaivasi mua vielä pitkään (useamman kuukauden ellei jopa yli vuoden) synnytyksen jälkeen. Todella toivon ettei ihan vielä alkais jatkuvana vaivata. Onneks tänään pääsee taas fyssarille.
En muista että viime raskauksissa olisi ollut näin kokonaisvaltaista pahaa oloa näin pitkään. Paheneekohan raskausoireet aina mitä useampi raskaus on meneillään?