Mulla ei ole kummoista pahoinvointia ollut edellisissä kahdessa raskaudesta. Jotain lievää etomista, mutta oksentanut en ole kertaakaan. Ei siis kaikille välttämättä tule pahoinvointia. Saas katsoa, tuleeko nyt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep, oon mitannut lämmön tänään jo kahdesti, kun on ihan sellanen olo kuin olisi kuume nousemassa. Ihan normaalia se näyttää.Tää palelu onko sallittua tehdä töitä toppatakki päällä
Meillä kans aika samanlainen tilanne, 14.11. alkoi keskenmenovuoto ja nyt uudestaan raskaana. Mulla haaleni viiva tokassa testissä jonka tein ennen ku meni kesken ja oireet loppuivat yhtäkkiä kuin seinään. Nyt oon nauttinut oireista ja alkaa olla jo vähän varmempi olo kun viivakin oli tänään paljon vahvempi kuin edellispäivänä. Mut aika varovaisin mielin täälläkin.Minulla oli varhainen keskenmeno (5+3) 12.11. ja silloin raskaustestit eivät missään vaiheessa vahvistuneet, vaan aina oli semmonen haalea viiva ja 10 päivää myöhemmin alkoi vuoto. 2 viikkoa myöhemmin sain puhtaan negatiivisen testin.
Ajattelin, että en kuitenkaan heti tule raskaaksi uudestaan, kun ei peittokaan ehtinyt hirveästi heilua tai ovistestejä tehdä, kun oli muutto päällä. Mutta, eilen illalla päätinkin tehdä ovulaatiotestin, sillä olin lukenut että ne reagoi myös raskauteen ja niitä sattui olemaan vielä kaapissa. Minulla ei ole ollut mitään oireita, paitsi maanantaina oli metallinmaku suussa (7.12.), mutta sekin loppui. Ei turvotusta, ei rintojen arkuutta, ei mitään.
Kun ovulaatiotestin näytti vahvaa testiviivaa (13.12.), lähdettiin sitten kipin kapin kauppaan hakemaan kauhea määrä raskaustestejä ja onneksi lähikauppaan oli tullut "testaa varhain" testejä, joten uskalsin tehdä illalla jo raskaustestin. Sieltä tuli selkeä viiva melkein heti ja oi että sitä onnea
Ollaan silti varoivaisin mielin ja nyt aamulla tuli "Helppo ja nopea" testistä haalea, mutta selkeä viiva. Jatketaan joka päivä nyt (ainakin 4pvä) testejä, jotta se varmasti alkaa vahvistumaan.
Nyt kun on 15h tarkastellut oireita tarkemmin, niin on kyllä jomotusta ja ei-niin-menkkamaisia kiputuntemuksia kohdussa on ainoa oire ja lisäksi yksi harvinainen ihonalainen finni, mitään muuta oireita ei ole! Toivottavasti pikkuinen naatti pysyy matkassa
Hyvin samanlainen tarina täällä myös! Meillä myös varhainen keskenmeno 19.11. ja lauantaina plussasin. Toivotaan, että tällä kertaa saadaan molemmat vauvat syliin asti.
Meillä kans aika samanlainen tilanne, 14.11. alkoi keskenmenovuoto ja nyt uudestaan raskaana. Mulla haaleni viiva tokassa testissä jonka tein ennen ku meni kesken ja oireet loppuivat yhtäkkiä kuin seinään. Nyt oon nauttinut oireista ja alkaa olla jo vähän varmempi olo kun viivakin oli tänään paljon vahvempi kuin edellispäivänä. Mut aika varovaisin mielin täälläkin.
Toivotaan että kaikki menee hyvin tällä kertaa!
Oon laskenut ovulaatiosta eteenpäin, koska mulla tulee siitä tosi selkeät oireet. Kyl kai sen siitä vuodosta alkaen suunnilleen silti vois laskea, koska siitä se kierto kuitenkin alkaa.. En oo kyllä varma, mut ultrassa sit viimeistään viikot varmistuu En oo tehny ku ne kaks testiä. Siin tokassa oli jo tosi vahva viiva ni se toi mulle jonkun verran mielenrauhaa.Oi ihana kuulla että muillakin näin! Miten ootte laskeneet raskausviikot? Mulla ainakin tuli vielä plussatulos keskenmenovuodon alettua, niin ei kai siitä voi laskea? Ovulaatio varmaan osunut välille 18.-26.11.
Nyt oireina nipistelyä, hengästyminen ja ummetus Tänään raskaustesti vahvistui aavistuksen, mutta helpottaa vasta kun saan selkeästi vahvan viivan. Ootteko te tehneet monta testiä?
Toivottavasti me kaikki saadaan terveet lapset syliin asti, pienoiset loppukesän vauvat
Ai kamala, oksentelu on kyl kauheeta! Mulla oli viime raskaudessa oikeen kestokrapulaällötykset päällä koko ajan mut en joutunu oksentaa ku kerran-pari viikossa. Se olo ei kyl helpottanut ajan kanssa, mut toivotaan et sulla helpottais toi kohta!Kellään vinkkejä miten selvitä tästä väsymyksestä ja pahoinvoinnista. Edellisessä raskaudessa ei ollut ollenkaan näin kamalaa pahoinvointia, mutta nyt oksennan varmasti 10 kertaa päivässä. Väsyttää myös niin paljon että en jaksaisi mitään muuta kuin maata sängyssä.
Kiitos. Toivon että menisi ohi nopeasti koska pelkkä puhuminenkin jo aiheuttaa oksennusrefleksin ja pitäisi jaksaa esikoisen kanssa puuhailla kaikenlaista kun hän vasta opettelee kävelemään eli meno on kova.Ai kamala, oksentelu on kyl kauheeta! Mulla oli viime raskaudessa oikeen kestokrapulaällötykset päällä koko ajan mut en joutunu oksentaa ku kerran-pari viikossa. Se olo ei kyl helpottanut ajan kanssa, mut toivotaan et sulla helpottais toi kohta!
Ovulaatiosta oon laskenut, koska tikuttelin heti vuodon loputtua ja sain päivän selville. Kauhistuttaa tää alkuaika kyllä ihan kamalasti. Pelkään kokoajan ja toivon, että huominen testi on taas edellistä vahvempi Oon tehnyt nyt kolme testiä. Pc:n ja digin dpo 9 ja one stepin herkän dpo 11. :)Oi ihana kuulla että muillakin näin! Miten ootte laskeneet raskausviikot? Mulla ainakin tuli vielä plussatulos keskenmenovuodon alettua, niin ei kai siitä voi laskea? Ovulaatio varmaan osunut välille 18.-26.11.
Nyt oireina nipistelyä, hengästyminen ja ummetus Tänään raskaustesti vahvistui aavistuksen, mutta helpottaa vasta kun saan selkeästi vahvan viivan. Ootteko te tehneet monta testiä?
Toivottavasti me kaikki saadaan terveet lapset syliin asti, pienoiset loppukesän vauvat
Miltähän se raskauspahoinvointi tuntuu? Oon ollut ihan hyvävointinen, mutta tänään en saanut aamupalasta alas kuin vain vähäsen.. Kaupassa tuli myös todella huono olo, ihan kylmähiki ja piti kiirehtiä ulos kaupasta. Kotiin tultua söin kuitenkin ihan normisti eikä nyt tunnu miltään.
Tää on nyt outo enkä tiedä osaako kukaan samaistua mut mun on nyt tänään alkanut tehdä mieli seksiä, mutta oikeasti ajatus sen harrastamisesta on aivan mahdoton koska olo on tosiaan hyvin pahoinvoiva ja väsynyt. Tää ei nyt jotenki käy järkeen
Täällä ollut viikon ajan vahvaa krapulatunnetta ja valtavaa väsymystä. Liian lyhyet unet pahensi huonoa oloa ja nukuin joka päivä päiväunet sekä 9 tunnin yöunet. Nyt viime yönä heräilin koko yön. Olin mennyt tosi ajoissa nukkumaan että saan tarpeeksi unta ennen töihin lähtöä ja puolilta öin heräilin ekaa kertaa kukkumaan. Aamulla ei juuri millään tavalla krapulainen olo ja melko kovaa sai rintojakin rusikoida että tuntuivat kipeiltä. Toissa yönä näin unta keskenmenosta jossa vuotoa tuli niin että meinasin vuotaa kuiviin ja nyt täällä kauhuissani olen saanut itseni vakuuteltua että raskaus mennyt kesken :arghh: viikkoja olisi nyt 6+3..kesällä olleessa tuulimunassa loppui myös oireet mutta niitä ei kyllä alunperinkään ollut juuri nimeksikään asti..