Lehtivihreä
Silmät suurina ihmettelijä
Eilen katsoin miehen kanssa Theory of everything ja itkin vuolaasti koko elokuvan ajan. :D 3+5 tänään. Rinnat on turvonneet ja nännit herkät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään nyt sitten nännit ekaa kertaa kipeinä. Sattuu... Tämä oire ei ole koskaan ollut mun mieleen.
Mulla oli esikoista odottaessa todella voimakas pahoinvointi eikä mulla auttanut tuo B-vitamiini vaikka sitä kokeilin. Myös esimerkiksi pahoinvointi rannekkeet oli yhtä tyhjän kanssa. Kestettävä se vaan oli kun ei muutakaan voinut! Jouduin silloin olemaan 6 viikkoa saikulla töistäTää etova olo + väsymys + unettomuus + päänsärky on nyt jatkunu kaksi päivää ja tuntuu etten enää pysy tolpillani. Oksennusta pidättelen viimeseen asti mut siis olo on kuin vatsatautipotilaalla ja maanantaina töiden tekeminen tuntuu ihan mahdottmalta. Miten tästä selviää?
En ole uskaltanu ottaa B-vitamiinia, koska oon käsittänyt että aiheuttaa pahoinvointia mutta joissain tapauksissa myös ehkäisee sitä. Onko teillä auttanut?
Tää etova olo + väsymys + unettomuus + päänsärky on nyt jatkunu kaksi päivää ja tuntuu etten enää pysy tolpillani. Oksennusta pidättelen viimeseen asti mut siis olo on kuin vatsatautipotilaalla ja maanantaina töiden tekeminen tuntuu ihan mahdottmalta. Miten tästä selviää?
En ole uskaltanu ottaa B-vitamiinia, koska oon käsittänyt että aiheuttaa pahoinvointia mutta joissain tapauksissa myös ehkäisee sitä. Onko teillä auttanut?
Mikä rv sulla on? Mulla nyt 4+5 ja viimeksi pahoinvointi alkoi viikolla 6 ja ekan kerran oksensin viikolla 7, joten odottelen alkaako taas niihin aikoihin. Toivottavasti ei!Onko teillä esikoisen jo saaneilla pahoinvointia tässä raskaudessa?
Mulla esikoisen kanssa oli ihan hirveä olo monta kuukautta, oksentelu alkoi pari päivää hedelmöittymisen jälkeen. Nyt ei oo pahaa oloa yhtään, ja toki sen puuttuminen ilahduttaa, mutta kyllä myös vähän huolettaakin. Nyt kova nälkä koko aika, esikoisen kanssa en syönyt kuukausiin kunnolla.
Onko teillä esikoisen jo saaneilla pahoinvointia tässä raskaudessa?
Mulla esikoisen kanssa oli ihan hirveä olo monta kuukautta, oksentelu alkoi pari päivää hedelmöittymisen jälkeen. Nyt ei oo pahaa oloa yhtään, ja toki sen puuttuminen ilahduttaa, mutta kyllä myös vähän huolettaakin. Nyt kova nälkä koko aika, esikoisen kanssa en syönyt kuukausiin kunnolla.
Täällä! Esikoisesta en oksentanut kertaakaan, mutta se koko päivän jatkunut etova olo oli lamaannuttavaa. Väsymyksestä en oikein muista oliko sitä vai ei. Luultavasti siis ei mitenkään erityisesti, kun en muista. Mutta siis nyt odottelen samalla tavoin kuin sinä, että koska se pahoinvointi oikein alkaa. Ja samalla toivon, että tällä kertaa sitä ei tulisikaan. Mutta niin vähäiset oireet, että tosiaan alkaa epäilemään, onko sitä raskaana alkuunsakaan. Koskaan ei ole hyvä! :banghead: Mutta toisaalta kaverilla oli niin päin että esikoisesta ei ollut mitään pahoinvointia ja toisesta läpi raskauden, joten yritän nyt vaan olla tyytyväinen tähän tilanteeseen. Ja odottelen varhaisultraa....Onko teillä esikoisen jo saaneilla pahoinvointia tässä raskaudessa?
Mikä rv sulla on? Mulla nyt 4+5 ja viimeksi pahoinvointi alkoi viikolla 6 ja ekan kerran oksensin viikolla 7, joten odottelen alkaako taas niihin aikoihin. Toivottavasti ei!
Eilen höyrytin porkkanoita ja parskakaalia, aamulla kun avasin jääkaapin ne haisi mun mielestä niin hirveältä että tekis mieli heittää ne pois Ruoka mulle kyllä maistuu muuten, mut huomaan että kaikki noi edellispäivien ruuat ällöttää ihan hirveästi! Eli kaikki pitäis olla juuri valmistettua, eiliset ei kelpaa