Millaisia raskausoireita sinulla on?

Keskustelun 'Elokuiset 2021' aloitti Vargynja, 19 marras 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Millaisia raskausoireita sinulla on vai onko (vielä) ollenkaan?

Täältä löytyy artikkelimme alkuraskauden oireista - kuulostaako tutulta?

Täältä voi puolestaan lukea, mitä kaikkea keholle tapahtuu raskausaikana.
  2. AnnMariii Puuhakas puhuja

Heheei, ekana täällä! Toistaiseksi ei vielä muita oireita kuin pientä alavatsan särkyä ja häpyluun vihlomista aika-ajoin. :D nyt menossa rv 4+2, jos tämä raskaus kn kuin edellinen niin viikon päästä alkaa pahoinvointi ja väsymys. :D
  3. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija Elokuiset 2021

Hei. Olen vähän tiiraillut milloin ilmestyy eka tyyppi.. :joyful: Mulla olisi pitänyt tänään alkaa menkat, mutta niitä ei nyt toistaiseksi ole kuulunut. Testit ovat olleet positiivisia dpo 10 (arvio) lähtien. Oireet on paineentunne alavatsassa ja hikoilu. Nyt on tullut se, että joudun syömään pieniä määriä ja usein ettei tule pahaolo.
  4. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija Elokuiset 2021

Että onnistui yllättämään se, että miltä tämä jo tässä vaiheessa tuntuu.. Vaikka juuri on jotain tapahtunut
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. riinastiina Hyväntuulinen höpöttäjä

ei mitään oireita :O tänään hailakka plussa ja nuppi aivan jumissa... en meinaa nyt kyllä uskoo tätä koska alotettiin yrittäminen vasta tästä kierrosta! ei kai ekalla voi onnistua :S
  6. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija Elokuiset 2021

Kyllä voi,mutta uskon et jumittaa jos on varautunut et yrittäminen kestää :)
  7. Marcipa Piirimestaruustason postaaja

Paineentunne alavatsassa ja hikoilu täälläkin oireina. Pientä ällötystä myös välillä.
  8. Agnés Sukkela juttelija Elokuiset 2021

Ihan eka selvä oire mulla on ollu hiusten nopea rasvottuminen, muistan tän ekasta raskaudesta myös et oli melkeenpä ainoita oireita alussa. Panin tän merkille jo ennen plussaa mut ajattelin et ei tää nyt vielä mitään tarkota :laughing002

Nyt on tullu jo se et semisti heikottaa jos ei oo syönyt kunnolla. Ei voi sanoo ihan pahoinvoinniksi mut kuitenkin ruokahalu on kasvanut ja täytyy muistaa välipalat myös töissä ettei ala heikottaa.

Vähäiset oli oireet ekassa raskaudessa, toivotaan et nytkin ois vähäoireista :)

4+0 nyt.:Heartpink
    • Tykkään Tykkään x 1
  9. Balance Hyväntuulinen höpöttäjä Elokuiset 2021

Huono-olo iskee jos syömisten välillä on liian pitkä väli. Silloin tällöin on ollut myös kakomista. ”Paine päässä”, eli koko ajan olo, että alkaisi kunnon pääsärky. Iltaisin tulee uni nopeasti. Vatsa välillä kipuilee ja rintoja turvottaa. Ja tosi kylmä koko ajan:confused: Niin ja virtsatietulehdus iski heti alkuun, nyt antibioottikuurilla:sad001
  10. Marcipa Piirimestaruustason postaaja

Mulla on kamala nälkä parin, kolmen tunnin välein.
  11. Avelin Hyväntuulinen höpöttäjä Elokuiset 2021

Outoa kilpailua ja kipua välillä vatsassa ja löysä vatsa. Sama oli ekassa raskaudessa kun muistan googletelleeni oireita vaikka en ekassa plussaa saanutkaan ennen rv 6+3.
  12. Agnés Sukkela juttelija Elokuiset 2021

Oon ollut nyt väsyneempi ja nukahtanut saman tien kun oon ruvennut nukkumaan, ja mä en siis koskaan normaalisti nukahda heti vaikka oisin miten kuolemanväsynyt.
  13. Tii/ Hyväntuulinen höpöttäjä Elokuiset 2021

Täällä taas yöunet menneet, oon mielestäni aina ollu hyvä nukkumaan ja nyt kun alkuviikosta heräsin yöllä enkä saanu heti uudelleen unta niin arvasin tehdä aamulla testiä ja hyvin hailakka viivahan siellä näkyi.

Kesällä keskenmenneessä raskaudessa oli sama homma ja muistan silloinkin valvoneeni useampana yönä.

Muuten pelottavan vähän mitään oireita :nailbiting:
  14. Marcipa Piirimestaruustason postaaja

Mullakin huonoa nukkumista on ollut viime viikosta saakka. Heräilen, enkä sitten saa unta.
  15. Tii/ Hyväntuulinen höpöttäjä Elokuiset 2021

Juurikin tämä! Sitten pyörii sängyssä lähes ikuisuudelta tuntuvan ajan...
  16. Ninnu Puuhakas puhuja Elokuiset 2021

Mulla on maha ihan turvoksissa, ja mä taas oon aivan hirveän väsynyt, eilen nukahdin istualleen sohvalle :sleep011 Mut koko ajan tulee kyllä tarkkailtua itseään oireiden tai oireettomuuden varalta!
  17. Balance Hyväntuulinen höpöttäjä Elokuiset 2021

Sama täällä. Iltaa kohdin vatsa turpoo ihan palloksi ja uni tulee. Herään kyllä useimmiten tosi aikaisin kun ei saa enää nukuttua vaikka haluaisi:woot:
  18. Fleurette Oman äänensä löytänyt

Rv 4+2 ja oireina aristavat nännit, alavatsa- ja selkäkivut, hillitön turvotus ja heikotus. Oireet alkoivat jo viikko ennen plussaa. Jos menee samaa kaavaa kun esikoisen kohdalla niin muita oireita ei edes tule.
  19. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija Elokuiset 2021

Rv 5+2 rinnat ovat hieman raskaat. Nälkä vaivaa, mutta ei tee mieli syödä paljon kerralla. Odotan hieman kauhun sekaisin tuntein koska alkaa oksentaminen.
  20. Marcipa Piirimestaruustason postaaja

Nyt on iskenyt kamala vatsan turvotus. Tunnistan myös tuon Tuulenviemän rintojen raskauden tunteen.