Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meen viikolla 5+5 ja ainoa oire on turvotus ja eilen tosiaan allerginen reaktio siitä kasvohoidosta, mistä ei aiemmin oo mitään tullut.. Rintoihin ei oo tullut mitään muutoksia.. Joinakin päivinä saattaa hieman tuntia erilaiselta ja välillä pieniä repäisykipuja. Onko muilla raskaus silti edennyt pidemmälle normaalisti, vaikka oireita ei juurikaan?
Meen viikolla 5+5 ja ainoa oire on turvotus ja eilen tosiaan allerginen reaktio siitä kasvohoidosta, mistä ei aiemmin oo mitään tullut.. Rintoihin ei oo tullut mitään muutoksia.. Joinakin päivinä saattaa hieman tuntia erilaiselta ja välillä pieniä repäisykipuja. Onko muilla raskaus silti edennyt pidemmälle normaalisti, vaikka oireita ei juurikaan?
Mulla on jatkuvasti suu kuiva, mutta ei vaan tee mieli juoda mitään. Oon kokeillut vissyä, piimää, mehuja, jne mut mikään ei mee helposti alas. Olisko mitään vinkkejä mitä voisi kokeilla tai miten saisi juotua enemmän?
Mites jääpalat? Tai se mehujää? Mä tartteisin jääpalakoneen, nyt maistuisi kylmä palanenMulla on jatkuvasti suu kuiva, mutta ei vaan tee mieli juoda mitään. Oon kokeillut vissyä, piimää, mehuja, jne mut mikään ei mee helposti alas. Olisko mitään vinkkejä mitä voisi kokeilla tai miten saisi juotua enemmän?
Itsehän en nyt tiennyt/aavistellut olevani raskaana ennen kuin suunnilleen 6+0. Edellisessä raskaudessa tiesin paljon aikaisemmin ja muistaakseni silloin ihmetytti vähän, että ei tunnu oikein missään eikä ole mitään oireita. Kyllä niitä sitten vähän ajan päästä tuli.Meen viikolla 5+5 ja ainoa oire on turvotus ja eilen tosiaan allerginen reaktio siitä kasvohoidosta, mistä ei aiemmin oo mitään tullut.. Rintoihin ei oo tullut mitään muutoksia.. Joinakin päivinä saattaa hieman tuntia erilaiselta ja välillä pieniä repäisykipuja. Onko muilla raskaus silti edennyt pidemmälle normaalisti, vaikka oireita ei juurikaan?
Onko muut saanut allergisia reaktioita sellaisista aineista esimerkiksi, mistä ei ennen raskautta ole sellaisia tulleet? Laitoin äsken laadukkaan kasvohoidon naamaan, jota olen käyttänyt joka kuukausi ja sopinut iholleni tosi hyvin. Äsken kuitenkin tuote kirveli mahdottomasti ja naamani räjähti tuli punaiseksi.
Mä oon miksannut just tota Lidlin omppumehua 50/50 kivennäisveden kanssa, ihanan raikasta!