Mulla on tänään ihan liian normaali olo. Ei väsytä, ei kuvota, ei turvota... Nyt kun vain osaisi nauttia tästä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on tänään ihan liian normaali olo. Ei väsytä, ei kuvota, ei turvota... Nyt kun vain osaisi nauttia tästä!
Täällä myös ollut nyt 3 päivää + tämä päivä toistaiseksi sellaisia etten ole oksentanut ja muutenkin ollut vähän parempi olo. Vein jopa lapsen pulkkamäkeen Mutta kaikki tekeminen kyllä kostautuu jollain tapaa...kaamealla vatsan kipristelyllä, päänsäryllä jne. Mulla on ollut kummallista pääkipua, ei ole ennen tällaista ollut. Alkoi samaan aikaan kun aloin syömään pahoinvointilääkettä ja oon yhdistänyt siihen, mutta vähän alkaa jo mietityttämään hitsin koronakin. :banghead: Onko täällä muita joilla pään särkyä oireena raskaudesta taikka sivuoireena pahoinvointilääkkeestä?
Tuli käytyä sitten tiputuksessa, kun ei enää vesikään pysynyt sisällä ja eilen oksensin kaikki syömäni ruoat heti ulos. Neuvolassa jo oltiin huolissaan kuivumisesta. Itsekin kyllä ihmettelin, että missä se jatkuva vessahätä on, kun saattoi hyvin riittää kerran-pari päivässä. Toivottavasti ei tarvitse mennä enää tippaan, sain nyt reseptin Primperaniin. Toivottavasti se auttaa. painoa on pudonnut lähes 10 %.
Tuli käytyä sitten tiputuksessa, kun ei enää vesikään pysynyt sisällä ja eilen oksensin kaikki syömäni ruoat heti ulos. Neuvolassa jo oltiin huolissaan kuivumisesta. Itsekin kyllä ihmettelin, että missä se jatkuva vessahätä on, kun saattoi hyvin riittää kerran-pari päivässä. Toivottavasti ei tarvitse mennä enää tippaan, sain nyt reseptin Primperaniin. Toivottavasti se auttaa. painoa on pudonnut lähes 10 %.
Täällä myös ollut nyt 3 päivää + tämä päivä toistaiseksi sellaisia etten ole oksentanut ja muutenkin ollut vähän parempi olo. Vein jopa lapsen pulkkamäkeen Mutta kaikki tekeminen kyllä kostautuu jollain tapaa...kaamealla vatsan kipristelyllä, päänsäryllä jne. Mulla on ollut kummallista pääkipua, ei ole ennen tällaista ollut. Alkoi samaan aikaan kun aloin syömään pahoinvointilääkettä ja oon yhdistänyt siihen, mutta vähän alkaa jo mietityttämään hitsin koronakin. :banghead: Onko täällä muita joilla pään särkyä oireena raskaudesta taikka sivuoireena pahoinvointilääkkeestä?
Hyvä, että pääsit tiputukseen. Mulla se helpotti oloa ja kirkasti pääkoppaa samalla tavalla. Nyt siitä ja pahoinvointilääkkeiden aloituksesta viikko ja on ollut parempi olo. Toivottavasti sullakin helpottaa! 4 päivää meni oksentamatta. Tänään päätin kokeilla olla ilman lääkettä mut heti tuli oksu hampaita pestessä kun sen tein. Jatkan siis vielä...Tuli käytyä sitten tiputuksessa, kun ei enää vesikään pysynyt sisällä ja eilen oksensin kaikki syömäni ruoat heti ulos. Neuvolassa jo oltiin huolissaan kuivumisesta. Itsekin kyllä ihmettelin, että missä se jatkuva vessahätä on, kun saattoi hyvin riittää kerran-pari päivässä. Toivottavasti ei tarvitse mennä enää tippaan, sain nyt reseptin Primperaniin. Toivottavasti se auttaa. painoa on pudonnut lähes 10 %.
En ole allergioita huomannut, mutta iho on tosiaan erilainen kuin ennen raskautta, jotenkin silkkisempi. Mies muisteli, että edellisen raskauden aikana oli sama ja iho muuttui taas "karkeaksi" pari viikkoa synnytyksen jälkeen.Onko muut saanut allergisia reaktioita sellaisista aineista esimerkiksi, mistä ei ennen raskautta ole sellaisia tulleet? Laitoin äsken laadukkaan kasvohoidon naamaan, jota olen käyttänyt joka kuukausi ja sopinut iholleni tosi hyvin. Äsken kuitenkin tuote kirveli mahdottomasti ja naamani räjähti tuli punaiseksi.
Rennie on ok!Ompa kiva lukea, että osalla alkaa jo pahoinvoinnit helpottamaan! Tsemppiä teille, jotka vielä asian kanssa kamppailette.
Täällä jatkuu lieväoireisuus, mutta närästys nostaa päätään vahvasti. Onko se niin, että esim. rennietä saa ottaa?
Tuo puolioireinen krapula kuvaa oloa hienosti, semmonen mitään tekemätön ja hapeton olo koko ajan.