Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on tänään ihan liian normaali olo. Ei väsytä, ei kuvota, ei turvota... Nyt kun vain osaisi nauttia tästä!
 
Ohhoh, mulla tais olla tänään ekaa kertaa ikinä aamupahoinvointia! Ihan järkyttävä olo, ihan meinasin pönttöä joutua halaamaan. Ja sitten hetken päästä helpotti. Väsymys jäi, mutta olot lähti. Yleensä mun pahoinvointi on ollut 24/7 ellotusta. Aina sitä oppii jotain uutta :grin
 
Mulla on tänään ihan liian normaali olo. Ei väsytä, ei kuvota, ei turvota... Nyt kun vain osaisi nauttia tästä!

Oi, ilo irti! :) Mulla ollut 1-2 parempaa päivää tässä kolmen viikon aikana, mutta kyllä päivät menee sängyssä. Kunpa alkaisi pian helpottaa edes vähän, tänään 8+2...
 
Täällä myös ollut nyt 3 päivää + tämä päivä toistaiseksi sellaisia etten ole oksentanut ja muutenkin ollut vähän parempi olo. Vein jopa lapsen pulkkamäkeen :grin Mutta kaikki tekeminen kyllä kostautuu jollain tapaa...kaamealla vatsan kipristelyllä, päänsäryllä jne. Mulla on ollut kummallista pääkipua, ei ole ennen tällaista ollut. Alkoi samaan aikaan kun aloin syömään pahoinvointilääkettä ja oon yhdistänyt siihen, mutta vähän alkaa jo mietityttämään hitsin koronakin. :banghead: Onko täällä muita joilla pään särkyä oireena raskaudesta taikka sivuoireena pahoinvointilääkkeestä?
 
Täällä myös ollut nyt 3 päivää + tämä päivä toistaiseksi sellaisia etten ole oksentanut ja muutenkin ollut vähän parempi olo. Vein jopa lapsen pulkkamäkeen :grin Mutta kaikki tekeminen kyllä kostautuu jollain tapaa...kaamealla vatsan kipristelyllä, päänsäryllä jne. Mulla on ollut kummallista pääkipua, ei ole ennen tällaista ollut. Alkoi samaan aikaan kun aloin syömään pahoinvointilääkettä ja oon yhdistänyt siihen, mutta vähän alkaa jo mietityttämään hitsin koronakin. :banghead: Onko täällä muita joilla pään särkyä oireena raskaudesta taikka sivuoireena pahoinvointilääkkeestä?

Mulla on päänsärkyä myös välillä, mut yhdistän sen kyllä hyvin pitkälti väsymykseen niin en oo ihan varma olisko se nyt sit raskausoire varsinaisesti.
 
Mulla kans on pientä päänsärkyä. Mitä enemmän oon päivän aikana tehty sitä todennäköisemmin päätä särkee. Oon myös yhdistäny tätä mun päänsärkyä siihen että jouduin vaihtamaan kahvin teehen, kun tuntuu ihan samanlaiselta päänsäryltä kun se kun ei oo juonut esim. aamukahvia.
 
Tuli käytyä sitten tiputuksessa, kun ei enää vesikään pysynyt sisällä ja eilen oksensin kaikki syömäni ruoat heti ulos. Neuvolassa jo oltiin huolissaan kuivumisesta. Itsekin kyllä ihmettelin, että missä se jatkuva vessahätä on, kun saattoi hyvin riittää kerran-pari päivässä. Toivottavasti ei tarvitse mennä enää tippaan, sain nyt reseptin Primperaniin. Toivottavasti se auttaa. :sad001 painoa on pudonnut lähes 10 %.
 
Tuli käytyä sitten tiputuksessa, kun ei enää vesikään pysynyt sisällä ja eilen oksensin kaikki syömäni ruoat heti ulos. Neuvolassa jo oltiin huolissaan kuivumisesta. Itsekin kyllä ihmettelin, että missä se jatkuva vessahätä on, kun saattoi hyvin riittää kerran-pari päivässä. Toivottavasti ei tarvitse mennä enää tippaan, sain nyt reseptin Primperaniin. Toivottavasti se auttaa. :sad001 painoa on pudonnut lähes 10 %.

Kuulostaa tosi raskaalta
Tuli käytyä sitten tiputuksessa, kun ei enää vesikään pysynyt sisällä ja eilen oksensin kaikki syömäni ruoat heti ulos. Neuvolassa jo oltiin huolissaan kuivumisesta. Itsekin kyllä ihmettelin, että missä se jatkuva vessahätä on, kun saattoi hyvin riittää kerran-pari päivässä. Toivottavasti ei tarvitse mennä enää tippaan, sain nyt reseptin Primperaniin. Toivottavasti se auttaa. :sad001 painoa on pudonnut lähes 10 %.

Kuulostaa tosi raskaalta tilanteelta :sorry: Toivottavasti lääke auttaa! :Heartred
 
Täällä myös ollut nyt 3 päivää + tämä päivä toistaiseksi sellaisia etten ole oksentanut ja muutenkin ollut vähän parempi olo. Vein jopa lapsen pulkkamäkeen :grin Mutta kaikki tekeminen kyllä kostautuu jollain tapaa...kaamealla vatsan kipristelyllä, päänsäryllä jne. Mulla on ollut kummallista pääkipua, ei ole ennen tällaista ollut. Alkoi samaan aikaan kun aloin syömään pahoinvointilääkettä ja oon yhdistänyt siihen, mutta vähän alkaa jo mietityttämään hitsin koronakin. :banghead: Onko täällä muita joilla pään särkyä oireena raskaudesta taikka sivuoireena pahoinvointilääkkeestä?

On ollut välillä päänsärkyä, lähinnä silloin kun pahoinvointi ollut huipussaan. Mulla on illat olleet pahimpia ja välillä pitänyt suosiolla käydä oksentamassa että saisi nukuttua, siinä samalla on sitten se päänsärky yleensä helpottanut.
 
Tuli käytyä sitten tiputuksessa, kun ei enää vesikään pysynyt sisällä ja eilen oksensin kaikki syömäni ruoat heti ulos. Neuvolassa jo oltiin huolissaan kuivumisesta. Itsekin kyllä ihmettelin, että missä se jatkuva vessahätä on, kun saattoi hyvin riittää kerran-pari päivässä. Toivottavasti ei tarvitse mennä enää tippaan, sain nyt reseptin Primperaniin. Toivottavasti se auttaa. :sad001 painoa on pudonnut lähes 10 %.

Tsemppiä, toivottavasti helpottaisi pian. Itellä alkoi helpottamaan 9. viikon loppupuolella eli tän viikon alusta. On vieläkin pahoinvointia, ajoittaista oksentelua tms, mutta selvästi parempaan päin olo kuitenkin. Pystyin jopa menemään taas töihin, mikä oli tervetullutta vaihtelua sohvalla lepäilyyn.

Omalta kannalta on ollut hyvä ratkaisu, että kerroin esimiehelle jo raskaudesta, hän on suhtautunut mielestäni tosi kivasti ja ymmärtää, että työteho voipi olla nyt hieman matalampaa kun en ihan täysissä voimissani vielä ole.
 
Tuli käytyä sitten tiputuksessa, kun ei enää vesikään pysynyt sisällä ja eilen oksensin kaikki syömäni ruoat heti ulos. Neuvolassa jo oltiin huolissaan kuivumisesta. Itsekin kyllä ihmettelin, että missä se jatkuva vessahätä on, kun saattoi hyvin riittää kerran-pari päivässä. Toivottavasti ei tarvitse mennä enää tippaan, sain nyt reseptin Primperaniin. Toivottavasti se auttaa. :sad001 painoa on pudonnut lähes 10 %.
Hyvä, että pääsit tiputukseen. Mulla se helpotti oloa ja kirkasti pääkoppaa samalla tavalla. Nyt siitä ja pahoinvointilääkkeiden aloituksesta viikko ja on ollut parempi olo. Toivottavasti sullakin helpottaa! 4 päivää meni oksentamatta. Tänään päätin kokeilla olla ilman lääkettä mut heti tuli oksu hampaita pestessä kun sen tein. Jatkan siis vielä...
 
Ja päänsärystä kun kyselin. Saa nähdä, tuli myös kurkkukipua, joten kävin tänään koronatestissä. Samaan aikaan kotona esikoinen alkoi yskimään ja hällä nousi kuume. :banghead: Joten saapa nähdä, mistä tää mun outo päänsärky sitten johtuu.
 
O-ou! Toivottavasti ei olis koronaa ja no eikä mitään muutakaan! Kipeys raskauden aikana on varmaan kans aika mielenkiintosta.
 
Joo, onneks on lievät flunssan oireet. Meinaan kun toi lima vähänkin seilaa nielun seudulla niin sehän saa nyt heti yökkäysrefleksin aikaan ja se jatkuu kunnes se lima sieltä jonnekin liikkuu. :dead:
 
Minulla on päällä sellainen lievä kestokrapula, väsyttää ja välillä kuvottaa ja meinaa särkeä päätä. Nälkä on noin tunnin välein, ihan sama kuinka paljon syön. Imetyskin tietty vie energiaa, niin nyt saa syödä ihan urakalla. Onneksi myös maistuu eikä ole vielä tullut vastaan ruokia, jotka kuvottaisivat.
 
Onko muut saanut allergisia reaktioita sellaisista aineista esimerkiksi, mistä ei ennen raskautta ole sellaisia tulleet? Laitoin äsken laadukkaan kasvohoidon naamaan, jota olen käyttänyt joka kuukausi ja sopinut iholleni tosi hyvin. Äsken kuitenkin tuote kirveli mahdottomasti ja naamani räjähti tuli punaiseksi. :smiley-angry016
 
Onko muut saanut allergisia reaktioita sellaisista aineista esimerkiksi, mistä ei ennen raskautta ole sellaisia tulleet? Laitoin äsken laadukkaan kasvohoidon naamaan, jota olen käyttänyt joka kuukausi ja sopinut iholleni tosi hyvin. Äsken kuitenkin tuote kirveli mahdottomasti ja naamani räjähti tuli punaiseksi. :smiley-angry016
En ole allergioita huomannut, mutta iho on tosiaan erilainen kuin ennen raskautta, jotenkin silkkisempi. Mies muisteli, että edellisen raskauden aikana oli sama ja iho muuttui taas "karkeaksi" pari viikkoa synnytyksen jälkeen.
 
Ompa kiva lukea, että osalla alkaa jo pahoinvoinnit helpottamaan! Tsemppiä teille, jotka vielä asian kanssa kamppailette.
Täällä jatkuu lieväoireisuus, mutta närästys nostaa päätään vahvasti. Onko se niin, että esim. rennietä saa ottaa?
Tuo puolioireinen krapula kuvaa oloa hienosti, semmonen mitään tekemätön ja hapeton olo koko ajan.
 
Ompa kiva lukea, että osalla alkaa jo pahoinvoinnit helpottamaan! Tsemppiä teille, jotka vielä asian kanssa kamppailette.
Täällä jatkuu lieväoireisuus, mutta närästys nostaa päätään vahvasti. Onko se niin, että esim. rennietä saa ottaa?
Tuo puolioireinen krapula kuvaa oloa hienosti, semmonen mitään tekemätön ja hapeton olo koko ajan.
Rennie on ok!
Tuntuu itsellä auttavan ainakin iltasella kun menee nukkumaan. Ilman sitä herään kamaliin röytäyksiin hetken päästä nukahtamisesta :yuck:.
 
Meen viikolla 5+5 ja ainoa oire on turvotus ja eilen tosiaan allerginen reaktio siitä kasvohoidosta, mistä ei aiemmin oo mitään tullut.. Rintoihin ei oo tullut mitään muutoksia.. Joinakin päivinä saattaa hieman tuntia erilaiselta ja välillä pieniä repäisykipuja. Onko muilla raskaus silti edennyt pidemmälle normaalisti, vaikka oireita ei juurikaan?
 
Takaisin
Top