Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kertokaas jotka ootte pahoinvoinnin takia olleet töistä pois. Meneekö omalla ilmoituksella vai pitääkö käydä lääkärissä?
Pahoinvointi kans tuntuu vaan pahenevan täälläkin
Mulle työterveyslääkäri kirjoitti pari viikkoa sitten loppuvuoden sairauslomaa sillä perusteella, ettei pahoinvointi ennen uutta vuotta ainakaan helpota. Omalla ilmoituksella ei saa kuitenkaan kovin montaa päivää olla pois. ei onneksi tarvinnut selitellä mitään, vaan uskoi ihan kerrasta, että huono olo on.
Toivottavasti omakin työterveyslääkäri on noin ymmärtäväinen, jos työnteko muuttuu tuskaiseksi. Nyt on vielä lomaa loppiaiseen asti, mutta sitten pitäisi palata töihin ja viimiset päivät ennen lomaakin oli karseat.
Mulla ei ikinä tule oksennus ylös asti, vaan kärsin "pelkästä" etovasta olosta. Mahtaako työterkkarit silti antaa saikkua, vaikka oksu ei lennä?
Ihanaa :)wink) lukea, miten monen päivät kuluu nukkuen ja aivan poissa pelistä. Saan vertaistukea, kiitos
Mullaki tää närästys vaan pahenee ja haittaa kovasti työntekoa. Rennietä syön nyt kolmatta päivää, ei auta. Yritän sinnitellä nyt tän viikon ja ens viikolla soittelen terkkuun et jotain tarttis nyt apuja tähän.
Työterveyslääkäri oli ihan mahtava! Määräsi Gavisconia vatsalle ja pegorionia/smart laxia eli makrogoleja ummetukseen, näiden pitäis auttaa myös pahoinvointiin, kun vatsa toimis ja vatsahapot rauhoittuis. Sain myös saikkua 3.1. asti jos tilanne tasaantuis. Mulla helpottaa olot joka ilta 19-20 aikaan, ja yöt menee onneks hyvin Nyt oon syöny porkkanalaatikkoa ja Lindströmin pihvejä, on nää mielihalut outoja oon ite elänyt tosi vähä hiilarisella ruokavaliolla, ilman vehnää ja montaa muuta asiaa koska mun vatsa on normaalistikin haastava. Nyt huomaan että kun lisään vähän hiilareita niin helpottaa pahaa oloa.