Mullakin on ollut ajoittain aaltomaisia menkkatuntemuksia. Nyt 5+2, ja tuntuu, että niitä on ollut vähemmän jostain 4+3 lähtien. Tänään ja eilen on tullut enemmän repäisykipuja. Välillä on tuntunut siltä, että ne aaltomaiset kivut olis enemmän suoliston liikkeistä johtuvia, mutta en osaa varmaksi sanoa. Parina päivänä on ollut hiuksen hienoa pahoinvointia aamupalan ja lounaan välissä, mutta muuten siis edelleen väsymys ja palelu iltaisin ovat ne pääasialliset oireet (ja sit toi unettomuus). Varsin oireetonta siis täälläkin.
Varhaisultrassa lääkäri tekee päätöksen, milloin sen saa purkaa pois. Itse toivoisin että voisi käyttää mahdollisimman pitkään kuitenkin, ettei lopettamisesta johtuen kävisi mitään raskaudelle.
. Muut oireet pysynyt entisellään. Tänään siis 5+3.
Oliko sulla varhaisultraa tulossa?
Maha on ihan pallo, kun ei vatsa toimi ollenkaan.. Pakko käydä hakemassa tänään Pegorionia, ei tästä tuu muuten mitään. Oon yrittänyt syödä kuituja ja juoda tosi paljon, mutta ei mitään vaikutusta. Yleensä mulla on ihan päinvastainen ongelma, että maha toimii liiankin tehokkaasti, niin tää on ihan uutta itselle että voi näinkin käydä.
Kestää aina muutaman sekunnin kerrallaan ja käynnistyy siis esim. askeleen aiheuttamasta tärähdyksestä tai jos vaikka lasken käden reiden päälle. Onko kukaan kuullutkaan moisesta oireesta aikaisemmin?
Sama oire oli myös edellisessä raskaudessa. Tosi kummallinen oire.
Toivon kyllä sydämeni pohjasta, että kaikki olis hyvin 
Viime yönä palattiin taas "normaaliin" unettomuuden saralla. Sitten kun sain unta, näin unta että sain keskenmenon ja vuoto alkoi. Heräsin unesta ja mun kesti hyvän aikaa erottaa, mikä on totta ja mikä on unta, olin jo ihan maani myynyt. Mut on nyt sitten sitäkin tunnetta "harjoiteltu", mikäli tässä huonosti käy. Aamulla oli pakko tehdä vielä yksi testi, vaikka olin jo päättänyt että en enää testaa. Sentään oli viiva vielä entisestään tummentunut, niin ehkä tässä muutaman päivän taas jaksaa olla, mutta kauhean pitkä aika on ekaan neuvolaan 23.12, missä sit kuulee mitä ultrassa on tai ei ole näkynyt.
Sijaintikin oli oikea. Viikot täsmää hyvin ja salamatkustajalla kokoa 9 mm. Säästin juuri 200+ euroa, kun ei tullut varattua sitä varhaisultraa