Millaisia raskausoireita sinulla on?

Pahoinvointi ja oksentelu on alkanut. :grumpy: Onko kellään kokemuksia Seaband-pahoinvointirannekkeista? Kävin tänään apteekista ostamassa, 22 euroa maksoi. Toivottavasti auttaa.
 
Pahoinvointi ja oksentelu on alkanut. :grumpy: Onko kellään kokemuksia Seaband-pahoinvointirannekkeista? Kävin tänään apteekista ostamassa, 22 euroa maksoi. Toivottavasti auttaa.

Ooh, en tiennyt tällaisen olemassa olosta! Oiskohan meidän lähiapteekissa :pompus:
Kiitos vinkistä :happy:
 
Joillekin "onnekkaille" ne toimii. Itse testasin esikoisen raskaudessa ja myös tässä ja ei mitään vaikutusta. :sad001
Varmaan riippuu myös vähän pahoinvoinnin laadusta, eli jos on vaan lievää niin varmaan auttaakin paremmin. Oksentelua tuskin estävät jos se on tullakseen..
 
Tänään 5+4 ja nyt on alkanut pahoinvointi nostaa päätään :rolleyes: aamulenkillä meinas laatta lentää tienvarteen :wtf: aika pientä oireilua edelleen, mutta ainakin on semmonen tunne että jotain kulkis mukana matkassa :happy: lähinnä alavatsa jomoilee, tissit välillä hellänä ja kevyehkö ummetus. On tää kuitenkin ehkä vähän helpottavampi tunne kuin että ois ihan oireeton...
 
Mulla ei ole mitään erityisiä raskausoireita. Tää on ihan yhtä helppo aloitus, kuin ensimmäisessä raskaudessa, josta syntyi tyttö. Poikaa odottaessa oli pahoinvointia, joten liekö tällä kertaa nyt sitten se tyttö taas

Perusjuttuina toki rinnat herkät ja itkuherkkyyttä ilmassa, sekä toisaalta ihana tyyneys. Vatsaa ja selkää nippailee, kuten asiaan kuuluu.
 
Pahoinvointi ja oksentelu on alkanut. :grumpy: Onko kellään kokemuksia Seaband-pahoinvointirannekkeista? Kävin tänään apteekista ostamassa, 22 euroa maksoi. Toivottavasti auttaa.

Kävin viikonloppuna ostamassa tuon samaisen rannekkeen. Ei kyllä auttanut ollenkaan, oksenneltu on nyt viimeiset pari viikkoa melkein joka ilta...
 
Mulla on nyt muutaman päivän ajan ollut ihan järkky olo. Vatsa aivan vesiriplalla :wideyed: ja oksenteluakin on ollut... voikohan raskauspahoinvointi tehdä myös ripulia? Esikoisesta ei ollut juuri mitään oloja niin siks tää on outoa.
 
Pakko tulla tänne kertomaan jos joukossa pyörii muita huolestuneita oireettomia, kun nämä ketjut täyttyy helposti pelkillä oireellisilla. Niin täällä tänään 9+3, ja käyty eilen kurkkaamassa pientä ultrassa, kaikki edelleen niin hyvin kuin olla voi ja väsymys on tasan ainoa oire ollu koko aikana. Ei nippailuja, ei pahoinvointia, ei mielitekoja, huimausta, ei niin yhtikäs mitään. Huoli pois oireettomat! :smiley-angelic001
 
Täällä 8+1 ja tää pahoinvointi on jotain ihan järkyttävää... :hungover: Aamusta iltaan on kuin ois ihan hirveä krapula (potenssiin kymmenen), maha vuoroin ummella ja sekaisin, mikään ruoka ei maistu ja kun syö, tulee ylämaha kipeäksi (närästystä?). Lisäksi nyt on ollut pari päivää hormonipäänsärkyä. Työt on onneksi etänä mutta ei paljon lohduta kun pitäisi suurin osa päivästä pystyä roikkumaan teamsissa erilaisissa palavereissa... kaikki vapaa-aika menee sohvalla maatessa. :wacky: Ehkä pitää kaivaa nuo sea band-rannekkeet esiin (sain ne miehen siskolta matkapahoinvointiin pari vuotta sitten) ja kokeilla josko niistä ois apua.
 
Ei ole täälläkään juuri SeaBand-rannekkeet auttaneet. Oksentamista, ja etenkin yökkimistä niin ettei pönttöön asti välttis tule mitään, aamusta iltaan. Alkaa ihan masentaa tää jatkuva huono olo, kun haluaisin nauttia tästä kovasti toivotusta raskaudesta. :sorry: 6+4 tänään että ei helpotusta tuskin ihan lähiaikoina odotettavissa.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä 9+0 ja ai hitto, että tää jatkuva paha olo alkaa kyrsiä, oksentelua myös muutamaan otteeseen. Ja lisänä kevyt päänsärky. Viimeksi paha olo kesti viikolle 14. Onneksi alkaa pitkä joululoma 2,5 viikon päästä.

Töissä yritän jaksaa, illalla kotona tekisi mieli kaivautua sohvalle peittojen alle mutta 2v taapero pitää huolen ettei sellainen ole mahdollista.

En muistanutkaan, että tää alkuraskaus on yhtä selviytymistä jaksamisen suhteen..
 
Mä oon sanonu, että ei oo vielä turvottanut, toisin kuin edellisessä alko heti. No, nyt on iskenyt ja tuntuu, että mahanahka repee :laughing002. Väsymystä, palelua, röyhtäilyä ja ällö oloa. Niillä mennään. 6+2. Eilen hcg-arvo melki 30 000
 
Tällä viikolla on alkanut pahoinvointi. Alkaa iltapäivällä ja kestää iltaan. Toistaseks suht lievänä ja ei oo tullu ällötyksiä. Toivottavasti ei tarvii oksentaa missään vaiheessa. Myös ihan jäätävä väsymys iskee iltapäivisin joten saa kyllä tsempata että jaksaa taaperon hoitaa, mies kun tekee lähes pelkästään iltavuoroa. Nyt 6+3.
 
Mua hengästyttää ihan pienetkin ponnistukset, tänään esim. esikoisen kantaminen ja samaan aikaan kävely, huh huh, mitenköhän paljon tämä tästä pahenee :bored: 10+0.
 
Viikko 7+4 ja alkaa täälläkin masentamaan tämä jatkuva paha olo, kokoajan etoo, paleltaa ja on kaikin puolin kipeä olo, väsymys on jotain ihan järkyttävää. Tällä viikolla piti olla pari päivää töistä pois kun olo oli vaan aamulla niin kamala :banghead: ei kovin paljon ole päässyt nauttimaan raskaudesta vielä..
Kauhistuttaa jo valmiiksi ensi viikon yövuoro kun tällä hetkellä pahoinvointi on pahimmillaan illalla.. Ensi viikolla onneksi myös ensimmäinen neuvola-aika joten ajattelin siellä ottaa puheeksi josko saisin taustatukea siihen että lopetan yövuorojen teon kokonaan ja lisäksi vielä täytynee hakea työterveydestä lääkärintodistus siihen. Toivon että ensi viikko on viimeinen yövuoroviikko tällä erää,tosin se tarkoittaa että tarvitsee esimiehelle kertoa raskaudesta :wideyed:
Inhottaa valittaa mutta olo on kyllä ihan karsea..
 
... mulla alkaa olla jatkuva paha olo, oksentanut en oo, mutta ällöttää ja etoo :depressed:. 6+4
 
8+3.. Pahoinvointi kauheaa. Oon saanut vielä oksennuksen pidätettyä mutta nyt alkaa tuntumaan siltä että se oksentaminen voisi jopa helpottaa. Pahenee päivän kuluessa, herään öisinkin huonoon oloon. Nukkuminen edelleen vaikeaa. Yritin saada sairaslomaa töistä mutta neuvolan lääkäri oli sitä mieltä että tarvetta ei ainakaan vielä ole. Huoh, en ole ikinä saikuttanut turhasta niin vähän tuntuu epäreilulta koska en todellakaan ole omasta mielestäni täysin työkuntoinen :sorry:
 
7+0 ja nyt pikkuhiljaa alkanut tulla oireita. Pahoivointia/etovaa oloa muutaman kertan päivässä mutta menee melkoisen nopeasti ohi. Unta oon saanut huonosti ja nukajtamiseen menee pari-kolme tuntia ja tätä ei auta yhtään se että yössä pitää ainakin kaks kertaa käydä vessassa Ummetus on myös tullut tutuksi. Aiemmin on ollut taipumusta mutta nyt monta vuotta jo hyvä tilanne ollut sen suhteen. Hieronta, liikunta ja ruokavalio ei ole auttanut niin varmaan pitää huomenna apteekkiin kyselemään apuja..
 
Täällä mennään vieläkin aika vähillä oireilla. Lähinnä vaan lievää pahaa oloa pitkin päivää, mutta ei ole onneksi tarvinnut oksentaa. Nälkä on usein ja vessassa saa ravata mutta muuten aika iisiä. Lenkillä tosin hengästyttää jo reipas kävelykin. Onneks keskiviikkona on varhaisultra :gen014
 
Takaisin
Top