Millaisia raskausoireita sinulla on?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin tullut tänään pyyhkiessä hieman rusehtavaa vuotoa. Kyl se aina säikäyttää, kunhan ei ala veriseksi ja runsaaksi.

Meninkin sanomaan, ettei ole tullut merkittäviä muutoksia oireissa. :facepalm::hilarious:
Iltapäivästä iski eka ihan kunnon pahoinvointi. Välillä vähän helpottaa mutta aika tukalissa fiiliksissä näyttäisi päivä etenevän. :hungover:

Mullakin tullut tänään pyyhkiessä hieman rusehtavaa vuotoa. Kyl se aina säikäyttää, kunhan ei ala veriseksi ja runsaaksi.

Toivottavasti molemmilla olisi vain harmitonta ja ohimenevää!!

Huojentavaa silti, että muillakin samanlaista, vaikka toivoisin ettei kenelläkään tulisi mitään, mikä aiheuttaa ylimääräistä huolestumista!

Mulla taitaa olla positiivinen raskausoire, meinaan migreeniä ei ole näkynyt moneen päivään! Kärsin siis kroonisesta migreenistä - joten kyllä kiitos tällästä oire sorttia :happy119

Tsempit vuoteilijoille - todella stressaavaa! Mut onneksi voi olla ihan harmitonta, mullakin tais ekassa raskaudessa olla ennen nt-ultraa, viikkoja en enää tarkalleen muista, mut noin viikon sitä kesti.

Täällä väsymys on iltapäivästä ja illasta aivan tolkuton!!! Esikoisen kanssa nukun päikkärit 2-3h mutta ihan karsee väsy iskee jo 3h heräämisestä.... En käsitä miten lamauttavaa

Ai niin ja oli mulla toinenkin oire, meinaan oon iltaisin ihan jäässä! Ja siis oon normaalisti se jolla on aina kuuma, talvellakin saatan mennä takki auki kun muut valittaa kun ei oo tarpeeksi päällä :grin

Nyt 4+5

Mulla taitaa olla positiivinen raskausoire, meinaan migreeniä ei ole näkynyt moneen päivään! Kärsin siis kroonisesta migreenistä - joten kyllä kiitos tällästä oire sorttia :happy119

Mulla on kuukautiskierron mukaan tuleva migreeni, kestää aina 3-4 päivää putkeen. Eipä ole plussan jälkeen näkynyt! Mua varoiteltiin että se voi yhtä hyvin jäädä kokonaan pois kuin pahentua. Vaikuttaisi lupaavalta toistaiseksi.

Onhan tämä... Herää öllötykseen, syö aamupalaa (hyvin hidas prosessi) sitten lisää öllötystä ja päikkärit. Onneksi on vapaapäivä.

Näiden "oireiden" eli toisinsanottuna lähes oireettomuuden johdosta olen lähes varma, että meillä odotetaan pientä poikaa :Heartblue

Hymyilytti eilen kun leikkasin varpaankynsiä ja tajusin JESTAS mitkä JALKAKARVAT!
Samanlaiset kun ukolla ja parasta, että vain puolesta pohkeesta alas nilkkaan saakkka :laughing002 Luonnon omat säärystimet.

Pohkeen puolesta välistä ylöspäin aivan siloinen, ei juuri karvankarvaa :whacky011

Onko nämä juuri niitä poikaraskauden juttuja?:Heartblue:woot:

Muokattu viimeksi:
Mulla nyt 2 päivää ollut etomista ja sellasta et oksentasin jos menisin oksentamaan, mut syömällä jotain mitä pystyn niin se pysyy aisoissa. Sama himo mikä mulla oli niin viime raskaudessa kun aina muulloinkin jos on huono olo eli jotkut oikein suolaiset salmiakit/lakritsikarkit.... Just ne mitä ei saa syödä:mad:

5+5 varmaankin tänään.

Sama himo mikä mulla oli niin viime raskaudessa kun aina muulloinkin jos on huono olo eli jotkut oikein suolaiset salmiakit/lakritsikarkit.... Just ne mitä ei saa syödä:mad:

Minäkin tottunut pahaan oloon popsimaan salmiakkia. Toistaiseksi olen onnistuneesti korvannut laittamalla sitruunamehua juomaveteen, toivottavasti ei rupea sitrushedelmät tökkimään ihan heti.

Eilen 5+6 ensimmäinen oikeasti kunnolla laattalensi- päivä kaikki tuntuu tekevän pahaa ja pala kurkussa syömisestä sekä syömättömyydestä.... Vinkkejä mikä teillä menee alas ja pysyy

Eilen 5+6 ensimmäinen oikeasti kunnolla laattalensi- päivä kaikki tuntuu tekevän pahaa ja pala kurkussa syömisestä sekä syömättömyydestä.... Vinkkejä mikä teillä menee alas ja pysyy

Suolakeksit, kylmät viinirypäleet+vesimeloni+Appelsiinilohkot, porkkana, riisikakut, smoothiet ne vauvojen pussit...

Kaikki tuntuu nyt todella paljon vaikeammalta kun koko ajan on lamaantunut väsymyksestä ja tästä pahasta olosta! :dead: Nyt istun työkoneen ääressä untuvatakki päällä kun paleltaa niin paljon :shifty:

Klementiinit, miniluumutomaatit, tortillasipsit, pakastepizza, paahdettu ja voideltu paahtoleipä. Mulle tärkeintä on syödä lähes koko ajan että pahin olo pysyy poissa. Hampaat kiittää :shifty:

5+1: Nyt on tissit kipeet. Paleltaa iltaisin ihan kauheasti. Pahoinvointia ei varsinaisesti ole, mutta sellainen jännä tunne ikään kuin se yrittäisi päälle... Aamuisin ei oikein oo ruokahalua, iltaisin sitten senkin edestä, mutta ei oikein tekisi mieli mitään :smiley-ashamed004

Ma ja ti päivärytmi on mennyt niin, että olen nukkunut kun olen voinut ja oksentanut, jos olen syönyt vähänkin liikaa (lue: normaalin määrän:hilarious:). Jäätävä nälkä ja mitään ei tee mieli ja hajut etoo. Jääkaappi pitää avata niin, että puhaltelee ulos ettei haista vaan miltä siellä haisee. Rapussa yököttää, jos joku on tilannut tai tehnyt ruokaa. Voin syödä samaa lämmintä ruokaa vain kerran, seuraava ei mene alas ja normaalisti ei tee tiukkaa syödä vaikka 4 päivää samaa ruokaa.

Tänään ke 6+2 heräsin pirteänä ja kop kop, vielä ei ole etova olo, vaikka hajut tekeekin pahaa. Tee sokerilla on ollut pelastus, että saa edes vähän energiaa, vaikka sekin tulee toisinaan heti ulos:grin

Takaisin