Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin tullut tänään pyyhkiessä hieman rusehtavaa vuotoa. Kyl se aina säikäyttää, kunhan ei ala veriseksi ja runsaaksi.
Mulla taitaa olla positiivinen raskausoire, meinaan migreeniä ei ole näkynyt moneen päivään! Kärsin siis kroonisesta migreenistä - joten kyllä kiitos tällästä oire sorttia
Onneksi on vapaapäivä.
Sama himo mikä mulla oli niin viime raskaudessa kun aina muulloinkin jos on huono olo eli jotkut oikein suolaiset salmiakit/lakritsikarkit.... Just ne mitä ei saa syödä
Mulla nyt 2 päivää ollut etomista ja sellasta et oksentasin jos menisin oksentamaan, mut syömällä jotain mitä pystyn niin se pysyy aisoissa. Sama himo mikä mulla oli niin viime raskaudessa kun aina muulloinkin jos on huono olo eli jotkut oikein suolaiset salmiakit/lakritsikarkit.... Just ne mitä ei saa syödä
5+5 varmaankin tänään.
Eilen 5+6 ensimmäinen oikeasti kunnolla laattalensi- päivä kaikki tuntuu tekevän pahaa ja pala kurkussa syömisestä sekä syömättömyydestä.... Vinkkejä mikä teillä menee alas ja pysyy
Eilen 5+6 ensimmäinen oikeasti kunnolla laattalensi- päivä kaikki tuntuu tekevän pahaa ja pala kurkussa syömisestä sekä syömättömyydestä.... Vinkkejä mikä teillä menee alas ja pysyy