Millaisia raskausoireita sinulla on?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tekee mieli epäterveellisiä juttuja, pizzaa, sipsejä, hampurilaisia ja sitten taas tosi terveellisiä juttuja, omenoita, kirsikka- tai luumutomaatteja (viime raskaudessa söin kilotolkulla) ja klementiinejä :p

Ai niin, sitten jos jollakulla on kova salmiakin himo, niin vinkkinä teille, tilasin Namituvalta glyritsiinitöntä salmiakkia. En ole mitenkään kytköksissä kyseiseen putiikkiin, mutta ajattelin jakaa tätä ilosanomaa eteenpäin :joyful:
Edit: tämä olisi pitänyt varmaan laittaa tuonne himot ja ällötykset ketjuun, mutta olkoon täällä jos ei kukaan siitä hermostu.

Ai niin, sitten jos jollakulla on kova salmiakin himo, niin vinkkinä teille, tilasin Namituvalta glyritsiinitöntä salmiakkia. En ole mitenkään kytköksissä kyseiseen putiikkiin, mutta ajattelin jakaa tätä ilosanomaa eteenpäin :joyful:
Edit: tämä olisi pitänyt varmaan laittaa tuonne himot ja ällötykset ketjuun, mutta olkoon täällä jos ei kukaan siitä hermostu.
Mä tilasin myös sen raskauspakkauksen ja on hyvää :happy:

Täällä ollaan aika oireeton, mahaa välillä juilii ja metallin makua suussa, eipä oikeastaan vielä muuta paitsi että pissalla tarvii ravata useasti, jopa aamuyöllä nykyään :grin

Tänään on ollut hirveä päivä, pahoinvointi jysähti päälle varoittamatta heti aamusta saakka jatkuen iltaan, hyi hitto!

Tää on kyllä mukavaa :meh: kuin koko ajan olisi pieni krapula päällä :dead: eikä se mene pois kuin hetkittäin syömisen jälkeen, jos silloinkaan :wtf:

Työ on aika fyysistä ja siinä saa liikkua paljon. Tämmöinen rehkiminen aiheuttaa näemmä "matkapahoinvointia" nykyään. :hungover:

Mulla alkoi kanssa eilen paha olo (5+5), tähän flunssan kylkiäiseksi. Oli viimeksi aina iltaisin seurana ja eilen alkoi kanssa vasta illalla.

Mua myös sattuu välillä yskiessä niin pahasti oikealle puolelle mahaan, että pelästyn. Voiko olla keltarauhanen? :anyone

Samanlaisia tuntemuksia täälläkin! Yks päivä kävellessä tuntui vasemmalla alavatsalla tosi kova vihlaisu, joka pisteli hermoa (?) pitkin kainalossa asti. Oikeastaan kaikki tuntemukset aiheuttaa mulla epäuskoisia fiiliksiä: onkohan siellä ketään, onkohan oikeassa paikassa, nyt ne menkat alkaa... Miten sitä vois lopettaa murehtimisen ja iloita edes vähän raskaudesta?

Oireeton alku on mennyttä ja nyt on oireet iskeneet päälle. Voimaton väsymys ja pahoinvointi ovat saapuneet. Eilinen ilta päättyi pää pöntössä ja tää aamu aloitettiin sillä. Vielä ei osaa edes paha olo harmittaa, vaan lähinnä huvittaa! On tää vaan hullua:hilarious:

Pari päivää ollu hirveen krapulainen olo :hungover: Lauantaina nukuin kolmet päikkärit, menin klo 20.30 illalla nukkumaan ja nukuin kellon ympäri :D Pahan olon aaltoja on satunnaisesti tullu parisen viikkoa mut eilen alko ekat yökkäilyt ja tänä aamuna oksensin aamulla vedet ylös. Paleltaa, väsyttää ja alavattaa juilii välillä :)

4+6: rinnat alkaa aristaa, hajuaisti on herkistynyt, finnit ovat kaikki hävinneet :woot: Juiliminen mahassa jatkuu, tietääkö joku loppuuko tämä joskus? Kuitu on auttanut ummetukseen, mutta pitää varmaan vielä lisätä... o_O

Mitään kovin suuria muutoksia olossa ei ole tapahtunut. Rinnoissa tuntuu edelleen, menkkamaisen fiiliksen alavatsassa olen oppinut tulkitsemaan niin, että kannattaa käydä pissalla, vaikka ei varsinaisesti ole pissahätä. Sillä saa "menkkakivut" pois. Tämä siis etenkin yöllä heräillessä ja joskus päivälläkin. Pientä etovaa oloa ajoittain muttei mitään voimakkaampaa pahoinvointia. Rehkiminen (esimerkiksi töissä huomasin) aiheuttaa "matkapahoinvointia" ja semmosta pientä huimauksenpoikasta. Jännityksellä seuraan mihin suuntaan olo kehittyy, jos kehittyy.

4+6: rinnat alkaa aristaa, hajuaisti on herkistynyt, finnit ovat kaikki hävinneet :woot: Juiliminen mahassa jatkuu, tietääkö joku loppuuko tämä joskus? Kuitu on auttanut ummetukseen, mutta pitää varmaan vielä lisätä... o_O

Ai joo täällä sama, että naama on tosi hyvässä kunnossa! Pillereiden kanssa ei ollut yhtään finnejä, sitten naama alko kukkia kun olin ilman ehkäsyä ja kaikki finnit lähti, kun tuli raskaaksi. Hieman näköjään hormonit vaikuttaa:grin

Mulla menkkajuilimiset loppu ehkä just kun 6. viikko alkoi tai sitä oli mennyt pari päivää. Nyt ei ole enää juilintaa, vaan sellasta erilaista tuntemusta välillä.

Ai joo täällä sama, että naama on tosi hyvässä kunnossa! Pillereiden kanssa ei ollut yhtään finnejä, sitten naama alko kukkia kun olin ilman ehkäsyä ja kaikki finnit lähti, kun tuli raskaaksi. Hieman näköjään hormonit vaikuttaa:grin

Niinpä, mulla on ollu yhdistelmäpillerit melkein 20 vuotta myös aknen hoitoon. Kun lopetin ne, naama alkoi kukkia saman tien ja paheni pikkuhiljaa. Nyt kaikki finnit alkaa olla poissa. Tulkitsen tämän niin, että progesteronin ylivalta ilman estrogeenia ei sovi mun naamalle :laughing002 (kuva Clearbluen sivuilta) Harmi, koska olisin halunnut ehkäisykapselin tämän jälkeen, ja sehän on pelkkää keltarauhashormonia.

Liitteet

• Screenshot_20201109-104449.png
    Screenshot_20201109-104449.png
    77 KB · Katsottu: 8
Tänään kyllä ollut semmosta mahan nippailuja oikeelta alamahasta että oivoi. Muuten oon vieläkin lähes oireeton joten veikkaan että poika sieltä tulee :grin neljä lasta löytyy ja tytöistä ollu pahoinvointii ja pojista ei mitää. Joten saas nähdä pitääkö sukupuoli paikkansa :hilarious: moniko muu veikkailee oireiden perusteella kumpi on tulossa?

Väsyä pukkaa ja rinnat kipuilee edelleen. Mahajuilimisia satunnaisesti. Alavatsa kauheen turvoksissa. Tekee mieli edelleen kaikkee raikasta, mut myös suolasia juttuja. Ei juurikaan mikään makea houkuta, eli poika tulossa vai?:bookworm::hilarious:

Etova olo ja jäätävä väsymys ilahduttamassa, joskus olikin maanantaisin tällainen olo vauhdikkaan viikonlopun jäljiltä

Minä oksensin eilen illalla 2 kertaa ja oli todella huono olo mut mulla oli vatsakin sekaisin. Ehkä ajattelen et se johtu kun söin niin paljon isänpäivän kunniaks kun oltiin brunssilla jne.. Tänään ollut huonoa oloa mut ei mitään sellaista et ei voisi olla normaalisti. :) oon kyllä napostellut kokoajan jotain. Tänään on varmaan 5+3, mulla on vähän sekava kierto niin ajattelin nyt mennä "pienimmän" viikon mukaan eli se ois nyt tuo 5+3.

Rusehtavaa vuotoa tullut koko päivän, huolestuttaa :sad001 vaikka usein kuuleekin sen olevan normaalia. Oireetonta edelleen, toisinaan alavatsassa olo, että jotain siellä tapahtuu.

Takaisin