Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tilasin myös sen raskauspakkauksen ja on hyvääAi niin, sitten jos jollakulla on kova salmiakin himo, niin vinkkinä teille, tilasin Namituvalta glyritsiinitöntä salmiakkia. En ole mitenkään kytköksissä kyseiseen putiikkiin, mutta ajattelin jakaa tätä ilosanomaa eteenpäin
Edit: tämä olisi pitänyt varmaan laittaa tuonne himot ja ällötykset ketjuun, mutta olkoon täällä jos ei kukaan siitä hermostu.
Mulla alkoi kanssa eilen paha olo (5+5), tähän flunssan kylkiäiseksi. Oli viimeksi aina iltaisin seurana ja eilen alkoi kanssa vasta illalla.
Mua myös sattuu välillä yskiessä niin pahasti oikealle puolelle mahaan, että pelästyn. Voiko olla keltarauhanen?
4+6: rinnat alkaa aristaa, hajuaisti on herkistynyt, finnit ovat kaikki hävinneet Juiliminen mahassa jatkuu, tietääkö joku loppuuko tämä joskus? Kuitu on auttanut ummetukseen, mutta pitää varmaan vielä lisätä...
Ai joo täällä sama, että naama on tosi hyvässä kunnossa! Pillereiden kanssa ei ollut yhtään finnejä, sitten naama alko kukkia kun olin ilman ehkäsyä ja kaikki finnit lähti, kun tuli raskaaksi. Hieman näköjään hormonit vaikuttaa