Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Päivällä ja illalla usein myös yöllä. Harvemmin on aamullaKeskittyykö teillä huono olo johonkin tiettyyn kohtaan päivää vai onko niin, aamul, päiväl ku illal? Mul nyt ainaki tulee aina huono olo, ku meen maate illal. Ei oo kaukana että enkö oksenna. Vaikka just oisin syöny että ei nälkä oo.
Mä ostin kans närästysöääkettä (rennie ja esomeprazol vai mikä onkaa) mut neuvola sano et ei suosittwlw käyttämään jossei ihan ihan pakko ooKiva kuulla että on kohtalotovereita. Ihan 24/7 on tää pahoinvointi kyllä läsnä. Rupesin tosiaan syömään losecia viime viikolla iltaa vasten ja oon saanut nukuttua paremmin. Eli kannattaa kokeilla jos tosiaan närästyslääkkeistä olisi apua, mulla ainakin auttaa vähän!
Kiva kuulla että on kohtalotovereita. Ihan 24/7 on tää pahoinvointi kyllä läsnä. Rupesin tosiaan syömään losecia viime viikolla iltaa vasten ja oon saanut nukuttua paremmin. Eli kannattaa kokeilla jos tosiaan närästyslääkkeistä olisi apua, mulla ainakin auttaa vähän!
Keskittyykö teillä huono olo johonkin tiettyyn kohtaan päivää vai onko niin, aamul, päiväl ku illal? Mul nyt ainaki tulee aina huono olo, ku meen maate illal. Ei oo kaukana että enkö oksenna. Vaikka just oisin syöny että ei nälkä oo.
Mulla on ollu saunapäänsärkyä joka raskaudessa. Tuntuu lähinnä otsassa. Saunahattu auttaa, vaikka se pitää vetää melkein silmille.Uusi oire, saunapäänsärky. Kohtalaisen voimakas puristava päänsärky, joka iskee heti saunaan mennessä. Tätä jatkunut nyt noin viikon verran.