Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä nyt 7+0 ja aikalailla kokopäivä ällötys. Mahassa pyörii ja jos ei syö vähän ja tiheään niin tulee huono-olo. Oksentaa ei ole kuitenkaan tarvinut :angelic: Kaikki herkät videot saa kyyneleet silmiin ja yleisfiilis on sellainen, että tekee mieli olla kotona viltin alla. Tänään päättyvä syysloma ja töihinpaluu saa hieman ahdistusta aikaan :sorry: Olo vähän nuupahtanut ja tuntuu ettei mitään saa aikaan. Myös aktiivinen liikunta nyt jäänyt, kun ollut vaikea lähteä ällötyksen vuoksi. Pissalla täytyy käydä tiuhaan ja tosiaan syödä pitää usein!
 
Mulla on ollu saunapäänsärkyä joka raskaudessa. Tuntuu lähinnä otsassa. Saunahattu auttaa, vaikka se pitää vetää melkein silmille.

Joo tuntuu just otsassa ja ohimoilla. Onko sulla tullut särky myös muusta lämmöstä (uunin avaus/kesällä aurinko/..)?

Koitin googletella tätä ja aika harvinainen vaiva tuntuu olevan... Parista vanhasta viestiketjusta löytyi mainintoja ja niiden mukaan jatkuu synnytykseen asti ja myös muu lämpö saattaisi laukaista...
 
Joo tuntuu just otsassa ja ohimoilla. Onko sulla tullut särky myös muusta lämmöstä (uunin avaus/kesällä aurinko/..)?
Joo, kyllä muukin lämpö tuntuu samalla lailla. Jos suihkussakin on liian kuumaa vettä niin tuntuu otsassa.
 
Pahoinvointi tullu takas ja nyt ei oikee tiiä mitä tekis mieli ku mikää ei oikee maistu
 
Itse säästynyt aika hyvin pahoinvoinnilta, joku päivä hetkittäisiä etomista. Vaan närästys on tuntunut saapuvan kaveriksi ja täytyy alkaa harkita jo jotakin lääkkeen hommausta närästykseen. o_O
 
Kylmä on kokoajan ja rinnat on arat, nämä oireet pahenevat iltaa kohden. Turvotus ja ummetus ovat myös läsnä. Aamuisin on kiire syödä ennen kuin tulee kuvottava olo, ei kuitenkaan voi pahoinvoinniksi sanoa. Säännöllisesti kun syö niin pärjää. Mielitekoja on päivästä riippuen monia, raikasta salaattia, dippivihanneksia ja omenaa pääosin. Makeakin kyllä maistuu! On vähän päivästä kiinni mitä tekee mieli. Repäisykipuja on noustessa ylös. :)
 
Mulla paheni tää oksentelu ja huonovointisuus niin pahaksi, että lääkäri määräsi saikulle reiluksi viikoksi. Olin siis ihan vähällä jo pyörtyä viime viikolla normi arjessa kun ei meinaa mikään pysyä sisällä ja oksentelen pitkin päivää.. :hungover: Semmonen pieni pyörrytys on tullu tutuksi kaveriksi, mutta tuo kerta oli jo kun silmissä sumeni ja jalat lähti alta.
Kaikkee tää raskaus voi teettää :dead:
 
Rv 4+5
Vajaa pari vk ollu väsymystä, viikon ajan pitäny nukkuu päikkärit, töissä välillä vois nukahtaa istualtaan
Ärtyisyyttä ja pientä mielialojen vaihtelua ilmenny.
Hajuaisti rupes herkistyy joskus viikko sitten, hirveesti pahoja hajuja jotka saa aikaan ällötystä.
Noista oireista aavistelin raskautta ennen testiä
Uutena pahoinvointi, tähän en osannu yhtään varautua aiemmissa raskauksissa ei oo ollu.
 
Naama kukkii enemmä ku teini iässä x|
 
Teetä liitän päivittäin ja naama on kuin teini-ikäisellä.
 
Tämä on ehkä tmi, mutta onko kellään muulla pöksyt jatkuvati märkänä kirkkaasta vuodosta? Ärsyttävä oire. :anyone
 
Mulla on ollut selittämätöntä verenvuotoa jonka vuoksi olen päässyt päivystyksessä ultraankin tilannetta katsomaan. Ensimmäisessä ultrassa viikko sitten todettiin kohdussa olevan alkion lisäksi myös hematooma joka eilen todettiin poistuneen. Raskaus on kuitenkin jatkunut verenvuodosta huolimatta ja alkiokin oli kasvanut hienosti. Toivon niin että tämä vuotelu loppuisi pian ja voisi taas odottaa rentona!!
 
Oireista muuten vielä niin mistä tämä vatsan turvotus ja ilmavaivat oikeen tulevat?? En yhtään muista tällaista edellisiltä raskauksilta :wtf::woot:
 
Oireista muuten vielä niin mistä tämä vatsan turvotus ja ilmavaivat oikeen tulevat?? En yhtään muista tällaista edellisiltä raskauksilta :wtf::woot:

Sama nuo ilmavaivat. Toistaiseksi säästytty noloilta tilanteilta, mutta vahinkoja tapahtuu päivittäin. :laughing001
 


Oho hups julkaisin vahingossa viestisi uudelleen vaikka piti vastata! Piti sanoa että kyllä tässä tuntee itsensä naiselliseksi ja upeaksi kun kokoajan pierettää :hilarious::excited001
 
Oho hups julkaisin vahingossa viestisi uudelleen vaikka piti vastata! Piti sanoa että kyllä tässä tuntee itsensä naiselliseksi ja upeaksi kun kokoajan pierettää :hilarious::excited001

Ehdottomasti sellainen naisellinen olo ja preganacy glow tapissaan! :bag::laughing002
 

Täällä sama juttu. Kaasua kokoajan joko paljon tai tosi paljon, eikä uskalla julkisesti päästellä kun välillä myös haisee kuolemalle :hilarious: Ainakin karkit, rasvainen ruoka ja punainen liha isoina määrinä on nyt tauolla kun selkeästi pahentavat tilannetta :rolleyes:
 
Ai nämä ilmavaivat onkin yksi raskausoire. Sunnuntaista alkaen ihan jäätävät ilmavaivat ja tosiaan haisee kuolemalta. Mies vastaa meillä ruokahuollosta ja olen sitä tentannut että mitä ihmettä se on tehnyt ruoille, kun kaikki pierettää ja karmea haju. Se raukka on levitellyt käsiään, että ei ole mitään muuttanut ja yhtäkkiä minusta on vaan tullut "kaasulaitos". Omaa naamaa kun katsoo, niin en kuulu niihin jotka hehkuu. Mulla on kadonnut silmistä kirkkaus, iho on samea ja finnejä puskee naamaan jne. Että ei ole glowta ei... :biggrin
 
Ihan jäätävä lamauttava pahoinvointi. Turvottaa ja kaasupäästöt on täälläkin todella pop. Mulla on myös aaltoillut oireet, esim sunnuntaina tämä tappava pahoinvointi hävisi kokonaan, tullakseen vaan takasin pahempana maanantaina. Oon ihan loppu :hungover:
 
Takaisin
Top