Millaisia raskausoireita sinulla on?

5+3 tänään on ollut pahoinvointia aamusta asti. Olen ottanut sen ilolla vastaan, kun kesken menneessä sitä ei esiintynyt. :p
 
Ärsyttävää.. paha olo.. nälkä.. eikä mikää ruoka maistu xS
 
Täällä väsymys lisääntyy :dead: ja luoja nää mun tissit, niiiin turvonneet ja kipeät, painaakin tonnin :arghh: pahoinvointi pysyy aisoissa syömällä tasaisesti.
 
Mulla kramppas alavatsa koko aamuyön. En saanu nukutuksi paljon yhtään. :grumpy: Aamulla tuli hieman haalean punertavaa vuotoa, mutta muuten ollut hiljaisempaa vuodon suhteen. Ehkä tuo vatsakipu vaan kuuluu tähän raskauteen. :confused005
 
Mulla kramppas alavatsa koko aamuyön. En saanu nukutuksi paljon yhtään. :grumpy: Aamulla tuli hieman haalean punertavaa vuotoa, mutta muuten ollut hiljaisempaa vuodon suhteen. Ehkä tuo vatsakipu vaan kuuluu tähän raskauteen. :confused005

mulla on kanssa kipuja ja oon tosi kypsä. Ärsyttää ku koko ajan saa olla sydän syrjällään! :sad015
 
Etovaa oloa on muuten nyt aika lailla kellon ympäri ja vähän sellainen vaikea olo muutenkin. Ja tänään huomasin että nännit oli turvonnut varmaan kolminkertaiseksi ja näkyy kyllä kaikkien liivien läpi...

eli kivuista ja tuhruvuodosta huolimatta mulla kyllä lisääntyy oireet vaikka ei se tietty mitään kerro itse sikiön kehityksestä. On tää kyllä raastavaa aikaa kun täytyy vaan luottaa että siellä asiat tapahtuu niinkuin pitää.
 
Enpä ois uskonu että alkuviikosta väsymys vois pahentua, mut voi hirvitys mikä väsy nyt on ollu päällä eilisestä asti. Eikä asiaa helpota että vessassa pitää ravata jatkuvaan, yölläkin! :banghead: Aiemmissa raskauksissa tää yöllinen vessassa ravaaminen on alkanu vasta loppuraskaudesta.. :dontknow
 
Täällä toistaiseksi melko vähän oireita, rinnat on kyllä turvonneet ja välillä aristavatkin. Hetkittäin on ollut melko koviakin vatsa- ja alaselkäkipuja, mutta ovat onneksi menneet ohi nopeasti.
 
Järkky turvotus.. toki ylipainookin on mutta näytän välillä kun oisin puolessavälissä raskautta :D
 
4+0 eikä juurikaan oireita. Jomottelua, nippailua ja poltetta välillä sekä ilmavaivoja. Öisin heräilen ja hieman on etova olo, mutta ne voi hyvinkin johtua jännityksestä:grin
 
Mulla oli ihan menkkajomot pari päivää. Nyt ne on vaihtuneet ällötykseen, vaikka vasta 4+0 kasassa. Saas nähdä mitä tästä tulee. Aktiivisuusranneke paukutti aikamoista leposykettä.
 
Täällä hävisi tissien arkuus johonkin, ollut matkassa koko tämän pari viikkoa kun raskaana olen ollut ja nyt kuumottelen mitä tää mahtaa tarkoittaa? Tarkoittaako mitään?
 
Täällä hävisi tissien arkuus johonkin, ollut matkassa koko tämän pari viikkoa kun raskaana olen ollut ja nyt kuumottelen mitä tää mahtaa tarkoittaa? Tarkoittaako mitään?

mullakin! Varsinkin aamusin häviää mutt yleensä illalla tulee takaisin. Kovasti googlettelin tätä ja oireiden jojoilu on kai aika normi settiä!
 
Mulla on tähän asti tasaisesti vihloneet ja olleet arat. Tänään myös vihlas kovasti vasemmalla alamahalla. Ja nyt sit meinaa ruveta jännittää mitähän siä tapahtuu
 
Apua. Ja nyt täällä on googlattu kohdunulkoista raskautta, ja jossain luki että saattaa olkapää kipeytyä silloin, mulla eilen meni hartia jumiin vasemmalta puolen, tänää 2 kertaa vihlas voimakkaasti vasemmalta alavatsalta. Ja ovulaatiokivut tuntuivat vasemmalla puolen.
 
Unelma_, toivotaan, että kipu johtuu vaan keltarauhasesta tai kohdun kasvamisesta.
 
Toivotaan. Haluisin kuulla kokemuksia kohdun ulkoisesta, jos jollain on ollut. Miten oireili? Millä viikoilla? Kuinka todettiin/hoidettiin?
 
Täälläpäin tänään 5+2 ja rinnat ovat kosketusarat, kokoajan turvottaa ja usein on vatsassa vellova olo. Useat ruuat ja voimakkaat hajut ällöttävät ja valkovuoto on oleellisesti lisääntynyt niinkun aijemmissakin raskauksissa.

Tirlitanille tahdon minäkin toivottaa jarrusukkia ja lämpöä ja rakkautta.❤️ Mulla on itsellä ollut aijemmissa raskauksissa tiputteluvuotoa ja kaikki oli silti aina hyvin ja pienet saapuivat maailmaan ajallaan.❤️✨
 
Täälläpäin tänään 5+2 ja rinnat ovat kosketusarat, kokoajan turvottaa ja usein on vatsassa vellova olo. Useat ruuat ja voimakkaat hajut ällöttävät ja valkovuoto on oleellisesti lisääntynyt niinkun aijemmissakin raskauksissa.

Tirlitanille tahdon minäkin toivottaa jarrusukkia ja lämpöä ja rakkautta.❤️ Mulla on itsellä ollut aijemmissa raskauksissa tiputteluvuotoa ja kaikki oli silti aina hyvin ja pienet saapuivat maailmaan ajallaan.❤️✨

Kiitos! Ihanasti sanottu :Heartred
Perjantaina alkoi ihan jäätävä pahoinvointi joka on nyt vaan yltynyt. Kauppareissu meinas jäädä kesken ja kun kotiin pääsin en voinut kuin maata sängyssä ja yrittää hengitellä. :yuck:
 
Huhhuh tää pahoinvointi öisin on kyl ihan vierasta aiemmista raskauksista :depressed: nytkin klo 3 ja entiiä kuinpäin pitäis olla et sais jatkettuu unta... Onneks on syysloma niin ei tartte pakosti tehä mitään :grin
 
Takaisin
Top