Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä nyt 5+2 eikä oikeastaan muita oireita kuin ajoittainen palelu ja sitten tuleekin hiki ihan yhtäkkiä. Ja kokoajan nälkä!
 
Hei, mullakin tulee muuten nenästä aina vähän verta, kun niistän! Tätä ei ole normaalisti. Eli sekin on varmaan jokin raskausoire. Onhan näitä, kun miettii. Kävellessä hengästyn normaalia herkemmin. Alavatsaa nippailee aina välillä.
 
Täällä 4+6 eikä oikeastaan mitään oireita. Väsymystä joo, mutta en voi raskauden piikkiin laskea kun nämä kolme tekee kyllä kaikkensa että sais imettyä äitistä kaikki energiat pois..! Oireettomia on aiemmatkin raskaudet olleet, varsinkin viimeisin. Kaikki tuntuu niin normaalilta kuin olla voi, että epäilyttää onko tässä raskaana ollenkaan. Tekis mieli tehdä testi mutta antaapa olla:smiley-angelic006
 
Mulla pahoinvointi on ollut ihan jäätävää. Öisin en saa nukuttua kun heräilen siihen huonoon oloon. Nyt haistelen sitruunaa ja tänään käyn hakemassa jonkun kunnon närästyslääkkeen jos se vähän helpottaisi noita öitä.

ainut paikka missä paha olo hävisi kokonaan oli sauna. Eli tervetuloa jättimäiset sähkölaskut.
 
Hei, mullakin tulee muuten nenästä aina vähän verta, kun niistän! Tätä ei ole normaalisti. Eli sekin on varmaan jokin raskausoire. Onhan näitä, kun miettii. Kävellessä hengästyn normaalia herkemmin. Alavatsaa nippailee aina välillä.
Joo! Nenäverenvuoto on oikeasti tosi yleinen raskausoire ja liittyy juurikin limakalvojen kuivuuteen. :) Monet huomaavat kyllä juuri sen että alapaikat on rutikuivat raskaana, mutta harvoin osataan yhdistää nenäverenvuotoa limakalvojen kuivuuteen.

Mulla on aina ollut herkät limakalvot nenässä ja ne on ekat jotka kuivahtaa. :D Toki mä oon niistänyt nenäni ihan verille jo muutenkin tässä viikon aikana.
 
Mulla pahoinvointi on ollut ihan jäätävää. Öisin en saa nukuttua kun heräilen siihen huonoon oloon. Nyt haistelen sitruunaa ja tänään käyn hakemassa jonkun kunnon närästyslääkkeen jos se vähän helpottaisi noita öitä.

ainut paikka missä paha olo hävisi kokonaan oli sauna. Eli tervetuloa jättimäiset sähkölaskut.
Voi ei kuulostaa kyllä tosi kurjalta! Toivottavasti pahoinvointi väistyy pian ja pääset nauttimaan raskaudesta!
 
Täällä oireet pysynyt samana: etova olo tulee, jos ei syö tarpeeksi usein, rinnat hieman arat ja öisin herään 3-4 maissa ihan pirteenä.
 
Etominen iski eilen ja nyt etoo koko ajan. Pää on pöhnäinen ja väsyttää, ihan ku olis nuijalla lyöty päähän. Ärsyttää, itkettää, pissattaa... Niin ja olen vakuuttunut ettei kukaan enää pidä minusta ‍:grin
 
Hengästyttää helpommin (tää ollut heti plussasta asti), rinnat välillä arat, nänneissä kestonöpötys, mahaa nippailee välillä ja väsyttää herkemmin. Välillä kuuma/kylmä. Viikkoja 5+4. Oireet kuitenkin niin lieviä, että ilman plussaa ei voisi olla varma onko raskaana..o_O
 
Mulla oli jo ennen plussaa kaamee väsymys ja kylmyys ja sitten tuli etova olo ja vessassa ravaaminen.. nyt ollu pari viikkoa enää tissit vähän illalla kipeenä ja vessassa saa toki käydä useammin kuin ennen.. ja kipu tuolla alamahalla on välillä aika kovaa..
 
Oksettaa ja närästää jatkuvasti. Välillä kramppaa vatsassa ihan pirusti. Roskaruokaa tekee mieli pahoinvoinnista huolimatta ja nälkä on muutenkin kova. Hajut ällöttää. Vessassa pitää käydä kahdesti yössä. Lapsiin liittyvät lehtijutut itkettää. Väsymys näkyy uskomattomana saamattomuutena.

6+4
 
Muokattu viimeksi:
Täällä 4+0 ja alavatsa on pinkeä ja turvonnut. :grin Heräilen öisin vessaan (normaalisti en ikinä!) ja paleltaa. Muuten mieliala on aika rauhallinen. :) Takahampaiden harjaaminen saa aikaan yökintää :smiley-ashamed004
 
Järkky pahoinvointi kokoajan
 
Täällä 5+1 ja rinnat olleet viikon kipeenä... Varsinkin jos istuu paikallaan asian huomaa, jos oon liikkeellä ja touhuaa niin sitten asian jopa unohtaa.
Välillä etoo ja eilen järkky väsy koko päivän...
 
5+5 ja tuli sit eka oksu aamulla :hungover: Kauheen krapulainen olo ja oksettaa kokoajan. Toivottavasti menee päivän aikana ohi.
 
Tein juuri tänään aamulla plussan ja nyt on sellainen olo, että täytyy herkutella muutama päivä kun vielä voi! Vau.fi raskauslaskurin mukaan nyt olisi vasta 3+4 menossa. En malttanut odottaa testin kanssa että kuukautiset olisi myöhässä, mutta onneksi se hento vaaleanpunainen viiva oli ihan selvä!

Kahdessa aiemmassa raskaudessa on ollut hyvin samanlaista: mitkään herkut ei maistu, välillä söin pelkkää salaattia sitruunalla ja avocadolla, kun muu ei kerta kaikkiaan uponnut! Joten nyt sanoin miehelle, että saa luvan viedä mut syömään jotain tooosi hyvää ja epäterveellistä, sillä kohta en voi nauttia mistään sellaisesta moneen kuukauteen. :smiley-angelic008
 
Olen todella alussa vasta (3+6), mutta alkuraskauteen sopivia oireita on ollut jo reilun viikon ajan. Tiedä sitten mistä ne oikeasti johtuvat. Ensin väsytti tavallista enemmän, sitten alkoi pissattaa ja paleltaa, vaikka meillä on kyllä jokseenkin viileää ihan muutenkin. Nyt kun menkkojen olisi pitänyt alkaa on ollut pientä jomotusta alavatsalla, mutta ei vuotoa, ja testissä oli selvä, joskin vielä melko haalea plussa. Omasta mielestäni rinnat ovat myös vähän turvonneet, mutta mies ei ollut tunnusteltuaankaan ihan varma. :laughing002
 
Keskittyykö teillä huono olo johonkin tiettyyn kohtaan päivää vai onko niin, aamul, päiväl ku illal? Mul nyt ainaki tulee aina huono olo, ku meen maate illal. Ei oo kaukana että enkö oksenna. Vaikka just oisin syöny että ei nälkä oo.
 
Keskittyykö teillä huono olo johonkin tiettyyn kohtaan päivää vai onko niin, aamul, päiväl ku illal? Mul nyt ainaki tulee aina huono olo, ku meen maate illal. Ei oo kaukana että enkö oksenna. Vaikka just oisin syöny että ei nälkä oo.
Itsellä kanssa jostain syystä huono olo ajoittuu useimmin iltaan. Vielä en ole oksentanut, mutta etovaa oloa ollut pitkään.
 
Keskittyykö teillä huono olo johonkin tiettyyn kohtaan päivää vai onko niin, aamul, päiväl ku illal? Mul nyt ainaki tulee aina huono olo, ku meen maate illal. Ei oo kaukana että enkö oksenna. Vaikka just oisin syöny että ei nälkä oo.

Mulla on tämmönen kokoaikanen huono olo, aamusin en saa edes vettä alas ilman että ne tulis samantien takas ylös :meh: Menee reilusti yli puolen päivän, että pystyn jotain ykäämättä juomaan tai syömään, tosi heikko olo sen takia.. Viikon verran kestäny oksentelut ja vähän alle viikon tää ihan kokoaikanen :hungover: - olo..
 
Takaisin
Top