Millaisia raskausoireita sinulla on?

Koko ajan paha maku suussa, verenpaine tosi matala ja väsyttää ja huimaa jatkuvasti. Pari kertaa meinannu etova olo mennä oksenteluks, mutta ei ainakaan vielä toistaseks oo tarvinu halailla pönttöä. :grin Huvittaa, kun viime viikolla googletin oireettomuutta ja tässä sitä nyt ollaan :rolleyes:
 
Tänään ihan alavatsalla juuri kohdun kohalla tuntunut pientä "kutkuttelua", tuntuu että moneen päivään ei mitään tuntemuksia ja tänään taas enemmän. Ehkä siellä kasvetaan jos siis kasvetaan. Mutta jännän tuntusta hentoa venymistä tuntunut :love017 pian alkaa 9 raskausviikko.
 
Tänään on tunteet olleet kyllä niin pinnassa. Voi olla, että kova flunssa ja viikko sisätiloissa koko katraan kanssa on ajanut mut vähän ahtaalle. :lurking: Kerran on meinannut itku päästä ihan vaan voimattomuudesta ja nyt sitten itken Laura Närhen Mä elän -biisille. Ja sitten Aamulypsyn Jaajokin oli mennyt viemään jonkun ihastuttavan vanhan leidin treffeille... :sad010
 
Koko ajan paha maku suussa, verenpaine tosi matala ja väsyttää ja huimaa jatkuvasti. Pari kertaa meinannu etova olo mennä oksenteluks, mutta ei ainakaan vielä toistaseks oo tarvinu halailla pönttöä. :grin Huvittaa, kun viime viikolla googletin oireettomuutta ja tässä sitä nyt ollaan :rolleyes:


Mulla näitä aivan samoja oireita tällä hetkellä! Ylipaine oli just 87.. väsyttää ja huimaa ja sydän hakkaa lujaa..
 
Koko ajan paha maku suussa, verenpaine tosi matala ja väsyttää ja huimaa jatkuvasti. Pari kertaa meinannu etova olo mennä oksenteluks, mutta ei ainakaan vielä toistaseks oo tarvinu halailla pönttöä. :grin Huvittaa, kun viime viikolla googletin oireettomuutta ja tässä sitä nyt ollaan :rolleyes:


Mulla näitä aivan samoja oireita tällä hetkellä! Ylipaine oli just 87.. väsyttää ja huimaa ja sydän hakkaa lujaa..

Oho, en osannut lainata aiempaa tekstiä
 
Tänään ois viikot 4+4. Mulla on tullut pari pahoinvoinnin aaltoa jo. Esikoisesta alkoi vasta ehkä viikolla 6 tai 7. No, kai tämäkin on normaalia :grin varsinaista pahoinvointia odotellessa..
 
Mulla on myös ollut jo eilen ja tänään aamulla pahoinvointia, tänään on 4+1. Aiemmissa raskauksissa pahoinvointi on alkanut pari viikkoa myöhemmin. Muita selkeitä oireita on ollut kova väsymys ja erikoisen hyvä hajuaisti.
 
Nyt 5+3. Aika vähäset oireet, vähä väsyttää, nännit hirman herkät ja välillä särkee päätä. Ihan kuin ei raskaana olisikaan
 
Nyt 5+3. Aika vähäset oireet, vähä väsyttää, nännit hirman herkät ja välillä särkee päätä. Ihan kuin ei raskaana olisikaan
Minulla 5+0 ja ei vielä oireita. Mutta ei minulla ole aiemmissakaan vasta kun vkosta 8 alkaen.
 
Minulla 5+0 ja ei vielä oireita. Mutta ei minulla ole aiemmissakaan vasta kun vkosta 8 alkaen.
Vitsi et mua harmittaa, ku en juuri ollenkaan kirjoitellut edellisessä raskaudessa näitä alkuraskauden oireita ylös :inpain: tosin sen muistan, et rv7 sain noron, että tuskin tällä kertaa laatta lentää niin vauhikkaasti kuin viimmeksi :grin muistan kun menin varhaisultraan, nii ajattelin et oonkohan ees raskaana kun oli niin oireeton
 
Mä juuri tänä aamuna plussasin ja yritin edellisistä raskauksista muistella oireita, mutta en muista lainkaan. Tällä hetkellä on vain vähän oireita. Ihan pientä kuvotusta ja mies sanoi että arvasi raskauden kun mulla seilaa mielialat sen verran paljon :D
 
Mulla alkuun ei ollu mitään oireita ja paniikkissa jo aattelin että ei tässä varmaan ees mitään elämää oo sisällä. Rinnat oli kipeät mut samanlailla ku ennen menkkojakin.Nyt rv 8 kohta loppuu ja tällä viikolla onki rytinällä oireet tullu päälle. Etoo kokoajan, oksentanu en oo en muutenkaan oksenna helposti. Aamustakun herää on hyvä olo mut heti aamupalan jälkeen alkaa etoa ja jatkuu pitkälle iltaan enneku helpottaa. Tuntuu joka päivä ku ois juhlimassa ollu edellisiltana. Suutakuivaa, on paha olo ja sydän tykyttelee. Hyh ja varmaan ollaan vasta alussa ku vastahan nää oireet alkoi
 
Mulla on alkanut pahoinvointi helpottaa. Tulee enää vaan sillon tällöin hetkeksi :) Rinnat on kipeet ja vatsaa turvottaa mukavasti :grin
 
Tänne on rantautunut väsymys :sleep011 Eilen nukahdin pihalla trampalle ja tänään sohvalle. Onneksi mies on ollut kotona esikoisen kaverina niin on saanut vedellä päikkäreitä rauhassa :happy:
 
Täällä jälleen kerran viikonloppuna etoo enemmän kun arkena :wacky: hoksasin että tää liittyy vahvasti siihen että kun valvon illalla pidempään on seuraava päivä todella paljon uuvuttavampi ja ällömpi vaikka luulis että kun ei tartte kukonlaulun aikaan herätä niin olo olis parempi!
 
Rv 8

Mikään muu ei ketuta yhtä paljon kun vatsan turvotus. Mun maha on tiellä koko ajan ja mä olen S koon nainen. En mä muista et tää ois tällästä kun viimmeks odotin. Pahoinvointi ja väsymys on kans todellista mut ne ei haittaa niin paljon kun turvotus Ahistaa olla omassa kropassa. Ei tän kuulu olla tällästä tässä vaiheessa raskautta.
 
Mua alkanut nyt "vihdoin" oksettamaan(alko jo viime viikolla ja enimmäkseen iltasin). Tänään koko päivän etonut ja hedelmien syönti auttaa.

Rinnat tuntuu herkemmiltä kun ei oo liivei. Iltaa kohden voimistuu oireet ja silloin myös alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia.

Nyt rv.6+0
 
Rv 8

Mikään muu ei ketuta yhtä paljon kun vatsan turvotus. Mun maha on tiellä koko ajan ja mä olen S koon nainen. En mä muista et tää ois tällästä kun viimmeks odotin. Pahoinvointi ja väsymys on kans todellista mut ne ei haittaa niin paljon kun turvotus Ahistaa olla omassa kropassa. Ei tän kuulu olla tällästä tässä vaiheessa raskautta.


Täällä myös valtava turvotus...mua ei niinkään ahdista omassa kropassa mutta itse turvotus on niin epämukava tunne kun ei oikein tiiä miten päin olis paras olla...
 
Eilen oli ihan kamala väsymys, nukuin kahdet päiväunet (en ikinä normaalisti nuku päikkäreitä) vaikka nukuin aamulla suht pitkään. Koko päivän oli tosi väsynyt olo ja illalla tuli uni aikaisin päiväunista huolimatta.
 
Mulla ei oo nyt muutamaan päivään ollut mitään oireita, se toivoton väsymyskin katosi. Esikoisen kohdalla 6+0 alkoi pahoinvointi ihan tyhjästä, ja tänään on 5+6, et vähän jännittää :grin Esikoisen raskaudessa mulla oli myös ihan järkyttävä turvotus ensimmäiset pari kuukautta, nyt ei oo mitään sellastakaan, et kylhän sitä aina välillä käy mielessä et onkohan siellä masussa ketään.. Ajattelin varata varhaisultran kun ollaan 7+, tuntuu et enemmän vaan stressaisin jos menisin liian aikaisin ja sydänääniä ei sen takia kuuluisi.
 
Takaisin
Top