Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä on kokoaikainen huono olo helpottanut ja painottuu nyt iltapäiviin. Närästää oikeastaan joka päivä jossain välissä ja nukkua voisin ihan koko ajan. Muuten aika jees!
 
Oon niin onnellinen, kun vaikea pahoinvointi alkaa hiljalleen ilmeisesti hälveneen. Nyt 3 päivää oksentamatta :) Pahoinvointia ja yökkäilyä on, mutta energisempi olo kun saa pidettyä ruokaa sisällä.
 
Hei varmasti muillakin ummetusta... millä saatte helpotettua asiaa? Mulla nyt eilen ja tänään ollu tosi kovalla vatsa, vessakäynnit sattuu tosi paljon. Tuntuu siis että taju lähtee ja tuskahiki päällä.

Kokeile liotettuja luumuja. Vaikkapa 6 kpl yöksi vesilasiin ja aamulla syö luumut ja juo vesi.

Kaikkein tärkeintä on kuitenkin liikkua ja juoda riittävästi ja tietysti kuidut täytyy olla kunnossa.

Fyssari sanoi, että hän suosittelee ihan kaikille lapsista vanhuksiin kakkajakkaraa. Vessakäynnillä polvien pitäisi nousta kunnolla lantion yläpuolelle. Mies saa nikkaroida mulle jakkaran viikonloppuna. :)
 
Kokeile liotettuja luumuja. Vaikkapa 6 kpl yöksi vesilasiin ja aamulla syö luumut ja juo vesi.

Kaikkein tärkeintä on kuitenkin liikkua ja juoda riittävästi ja tietysti kuidut täytyy olla kunnossa.

Fyssari sanoi, että hän suosittelee ihan kaikille lapsista vanhuksiin kakkajakkaraa. Vessakäynnillä polvien pitäisi nousta kunnolla lantion yläpuolelle. Mies saa nikkaroida mulle jakkaran viikonloppuna. :)


Mä olen ratkaissut ongelman niin että mulla on 10 litran ämpäri wc:ssä, jonka laitan jalkojen alle jotta polvet nousee lantion yläpuolelle.
 
Ruokahaluttomuus yhäkin, mutta närästys ja pahoinvointi alkanut parin viime viikon aikana pääasiassa helpottamaan todella paljon. Ajoittain väsymystä ja rytmi on kääntynyt selvästi, aikaisin illalla nukkumaan, aamulla aikainen herääminen.
 
Takaisin
Top