Millaisia raskausoireita sinulla on?

BabyMama, En tiedä voisko liittyä siihen että verenkierto tehostuu ja veri lisääntyy? Mulla on siis hampaat ja ikenet ihan tosi arat! Särkee melkein. Luin että onkin aika yleinen raskausoire!
Joten järkeilisin että alapään ja limakalvojen kanssa voisi olla jotain saman tyyppistä?
 
Täällä alkoi ykskaks verivuoto, niinkuin menkat olis.
Myös kohdussa tuntuu juuri siltä.
Mä kyllä luulen että tämä ei pääty toivotulla tavalla, pienet itkut täytyy tirauttaa kun harmittaa ja vähän pelottaa.

Syön suklaata lohdutukseksi, vaikka sokerit nouseekin.
 
Voi Pumpuliina :sad001 Soititko jonnekin, pääsetkö käymään näytillä? Epätietosuus on ihan kauheeta tossa.
 
Mulla nyt rv 6+6.

Eka oire oli alavatsan ja selän jatkuva kova särky ja jomotus (tätä en muista esikoisesta olleen. Sitten on jatkuva kuvottava olo 24/7. Tämä on ihan kamalaa. Oksentanut en sentään vielä ole (kopkop). Tuntuu kuin suussa maistuisi kokoajan pas*a vaikka kuinka harjaisi hampaita. Esikoinen tuoksuu oudolta, kuin joltain jyrsijältä. :hilarious: Rinnat ovat todella arat. Maha on todella turvoksissa jo nyt. Ihan kauttaaltaan. Röyhtäilen jatkuvasti. Väsyttää. Ei jaksaisi mitään. Vähänkin kun teen enemmän jotain on olo kuin rautakangella. Heti maitohapoilla. Ja nyt iltaisin alkanut vaivaamaan myös levottomat jalat. Ei tahdo saada niiden takia unenpäästä kiinni. Sydän lyö myös jotenkin tuntuvammin kuin yleensä.

Semmosta täällä. Mites teillä? :anyone
 
Pumpuliina, Mikähän siellä on tilanne? :sad001 Pääsitkö näytille? Tsemppiä!
 
Tsemppiä Pumpuliina. Luin vasta nyt vanhemmat viestit läpi. :Heartred
 
Tsemppiä Pumpuliinalle :Heartred

Omanapailua: Mulla alkoi eilen 5+0 aivan järkyttävä nännikipu, ja tänään ei kyllä olis tehnyt mieli aamulla pukea vaatteita päälle :wideyed: En muista, että viimeksi siinä kesken päättyneessä olis tullut ihan tällaista, joten otan tän nyt vaikka sit hyvänä merkkinä... Kaikki mikä on erilailla kuin viimeksi tuntuu jotenkin lohduttavalta :oops:

Pahoinvointia ei ainakaan vielä oo isosti ollut (on huono olo ajoittain, mut ei oo tarvinnut yökkäillä), tosin ruokaa ei uppoa yhtä isoja annoksia kun aiemmin, mut toisaalta etenkin iltapäivällä on pakko saada jotain hedelmää tai muuta välipalaa, ettei tuu huono olo...

Tsemppiä kaikille! Toivotaan että pienet on hyvin matkassa :smiley-angelic001
 
Mulla nyt rv 6+6.

Eka oire oli alavatsan ja selän jatkuva kova särky ja jomotus (tätä en muista esikoisesta olleen. Sitten on jatkuva kuvottava olo 24/7. Tämä on ihan kamalaa. Oksentanut en sentään vielä ole (kopkop). Tuntuu kuin suussa maistuisi kokoajan pas*a vaikka kuinka harjaisi hampaita. Esikoinen tuoksuu oudolta, kuin joltain jyrsijältä. :hilarious: Rinnat ovat todella arat. Maha on todella turvoksissa jo nyt. Ihan kauttaaltaan. Röyhtäilen jatkuvasti. Väsyttää. Ei jaksaisi mitään. Vähänkin kun teen enemmän jotain on olo kuin rautakangella. Heti maitohapoilla. Ja nyt iltaisin alkanut vaivaamaan myös levottomat jalat. Ei tahdo saada niiden takia unenpäästä kiinni. Sydän lyö myös jotenkin tuntuvammin kuin yleensä.

Semmosta täällä. Mites teillä? :anyone

Kuulostaa kyllä ihanalta sun olot, ottaisin osan itelleni jos voisin!!
Täällä tuhrua tulee ja maha kirvelee, jos tosiaan tiistaina näyttää että kesken meni niin äkkiä uutta yritystä, tahdon mukaan pahoinvoivien joukkoon
 
Kyllä tässä jaksaa, ajattelen että on kuitenkin neljä jo olemassa ja viides meille annetaan jos vaan tähdet sattuu kohilleen.
Jostain syystä kun oireet ykskaks loppu niin heti tuli mieleen et nyt ei hyvä.
Musta on ihana lukea muiden oireita ja toivonkin ettei tulisi kohtalotovereita nyt, iloitsen muiden raskauksista ja piän peukkuja.

Mä aattelin että en käy missään tarkistuksissa nytten ku ti on aika. Ja tietty toivon että tää menee ohi mutta varaudun siihen ettei ketään oo enää kohta matkassa.
Samalla kun omalla kohalla näin niin kyllä harmittaa tämmöset asiat semmoselle joka ensimmäistä yrittää. Onhan myös rankka paikka kelle vaan.
Käännän sen niin että jos menee kesken niin saadaan uusi mahdollisuus, mutta kuinka pää kestää niin se ei ehkä montaa kertaa kestä.
 
Voimia ja tsemppiä pumpuliina :Heartred

Miulla oli muutaman päivän ahkerammin pissahätä, muutama repäisykivun tyylinen kipu eilen ja satunnaista kuvotusta. Päänsärky on nyt kokopäivästä, en tiedä onks tää nyt raskaus oire vai jorain muuta.
 
Kyllä tässä jaksaa, ajattelen että on kuitenkin neljä jo olemassa ja viides meille annetaan jos vaan tähdet sattuu kohilleen.
Jostain syystä kun oireet ykskaks loppu niin heti tuli mieleen et nyt ei hyvä.
Musta on ihana lukea muiden oireita ja toivonkin ettei tulisi kohtalotovereita nyt, iloitsen muiden raskauksista ja piän peukkuja.

Mä aattelin että en käy missään tarkistuksissa nytten ku ti on aika. Ja tietty toivon että tää menee ohi mutta varaudun siihen ettei ketään oo enää kohta matkassa.
Samalla kun omalla kohalla näin niin kyllä harmittaa tämmöset asiat semmoselle joka ensimmäistä yrittää. Onhan myös rankka paikka kelle vaan.
Käännän sen niin että jos menee kesken niin saadaan uusi mahdollisuus, mutta kuinka pää kestää niin se ei ehkä montaa kertaa kestä.
suuresti voimia sinne pumpuliina :Heartred
todella harmillista. jos kohdussa ei ketään enää ole niin on kuitenkin suuri plussa että kroppa itse tyhjentää itsensä (jos yhtään lohduttaa).
mua aina helpottaa kun järkeilen kaikki asiat.
 
Tänään on menkkajomottelua ollu ahkeraan ja sit tulee tunne et jotain lorahtaa housuun, säntään vessaan ihan paniikissa, mut onneks ei oo vuotoa.
 
Tsemppiä Pumpuliina!

Mulla edelleen jonkin verran painon tunnetta ja nyt lisänä lievää kuvotusta, eritoten jos on nälkä. Edellisessä raskaudessa nälkäkuvotus (ja suoranainen pahoinvointi) tulivat vasta myöhemmin.
 
Mulla on alkanut tämä jatkuva pissahätä! Niin raivostuttavaa, kun ei uskalla lähteä kovin kauas lenkille edes vaikka olis just käyny kotona ennen lähtöä vessassa :shifty: pitäis alkaa vissiin taas tekemään jotain niille lantionpohjalihaksillekkin? :wink
 
Täällä se jatkuva pissihätä on ehkä jopa hellittänyt! Mutta tilalle on tullut kauheat vihlaisut jos nousen vaikkapa sohvalta ylös, aivastan tms.
Ikeniä pakottaa ja ovat ihan tosi arat.
Lisäksi lievää etovaa oloa, etenkin jos syömisestä pidempi väli. :yuck:
 
Täällä on vihlonut ja jomottanut/ollut paineen tunnetta enemmän. Ei enää oikein edes muista, miltä se vatsa normaalisti tuntuu, kun koko ajan pieni paine. Vähän jännittää kun sehän liittyy myös keskenmenoon.
 
:sleep011Tällä 7+ viikolla oon ollut ihan hullun väsynyt. Yöunet on jo reippaat 9-10 tuntia ja yhtenä päivänä nukuin 2-3h päikkärit. Kaupassa punnitsin useampia tuotteita väärällä koodilla, kotona vasta huomasin että kurkussa oli valkosipulin hinta jne...
 
Mulla nyt 7+0 ja jo vajaa kaksi viikkoa kestänyt aivan tolkuton kuvotus. Nelisen kertaa oksentanut viikon sisään, jatkuva ripuli joka on erityisen paha aamuisin. Oon sänkypotilaana, en pysty aikaa viettämään edes istualtaan kun olo on niin surkea. Kovaa närästystä joka suupalan jälkeen ja nukuin tänäänkin kymmenen tunnin yöunien päälle kahdet puolen tunnin päikkärit. Kävin myös terveyskeskuksessa tänään verikokeissa kun tuntuu ettei tästä tulee yhtään mitään. Odotan esikoista joten en osaa arvioida missä menee normaalin pahoinvoinnin raja, osaatteko auttaa arvioimaan? Pystyn olemaan jalkeilla heti oksentamisen jälkeen puolesta tunnista tuntiin kun silloin aina hetkeksi helpottaa. Muuten kaikki aika menee maatessa.
 
Minullakaan ei pahoinvoinnista varsinaisesti kokemusta ole, Hellevi, mutta kuulostaapas kyllä todella kurjalta olotilasi! :sad001 Tsemppiä! Toivottavasti helpottaisi pian.
 
Takaisin
Top