Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko muilla odottajilla tunteet pinnassa? :smiley-angry017 Musta tuntuu että kaikki tunteet on jotenkin potenssiin 100! Itkusta ei aina tuu loppua jos se alkaa. Se voi olla joku tosi mitätön asia, tai puhtaasti vaan onnestakin.
Aivan kuin hormoonit ois saaneet mut täysin valtaansa.

Aikaisemmista muistan vain sellaisen rauhallisuuden.

oi kyllä! Just vitsailin miehelle että toivottavasti tämä ei tule kestämään 9 kuukautta, koska sitten me ollaan kyllä jo erottu ennenkun vauva syntyy :hilarious: miks se onkin just toi mies joka ärsyttää niin kauheasti? Nyt on melkein kaks iltaa menny itkiessä :hilarious:
 
Mulla on alkanut pahoinvointi syömisen jälkeen tässä ihan viime päivinä. En oksenna, mutta huono olo. Selvästi vaikuttaa sekin kuinka paljon syön. Päivällä söin vähemmän ja olo oli hyvä, mutta päivällisellä söin aika paljon kun oli niin kova nälkä ja nyt vaan makaan sohvalla, kun kuvottaa ja huono olo.

Olen myös selvästi väsynyt. Yöllä meen nukkuun tytön kanssa yhtä aikaa ja nukun 8-9h, joka mulle on normaalisti enemmän kuin tarpeeksi, mutta nyt vetelen lisäksi tunnin päikkäreitä. ‍
 
Tilanne katsausta..

Ällötystä pitkin päivää, välillä saa ihan keskittyy hengittelemään, että ei pääse yökkö. Nälän tunne tulee pitkin päivää ja kaikki raikas ja kirpee menis vaan.. Hedelmät ja kivennäisvedet best :love7 onneksi aamut on toistaiseksi ollu aika normeja olojen puolesta, pystyy töissä olemaan ilman et tarvii jänskätä mihi oksentaa.

Paleltaa ja iltasin oikeen tunnen miten maha turpoaa.

Tisseissä satunnaista vihlontaa, mutta miulla ei kyl aikasemmissakaa raskauksissa tapahtunu rintaosastolla mitään ennen synnytystä. Kuopusta imetin kyllä 2,5v että saattaaha nää muistaa hommansa jossai kohti.

Väsyttää myös 2-3h helposti nukkunu päiväunia töiden jälkeen kun mieski on kotona nyt päivät.

Tosi hyvä fiilis tällä hetkellä kyllä :Heartpink
 
Juu tunteet on pinnassa ja kyyneleet valuu liiankin herkästi. Mulla toi kiukku meni jo ohi, mutta jos vähänkin syvällisemmin juttelee jonkun kanssa ni kyyneleet taattu. Ja herkät ohjelmat tai liikuttavat videot, melkein mikä vaan tunteisiin liittyvä saa kyynelehtimään :joyful:
Ja nyt mulla on alkanu hiukset rasvottuu normaalia nopeemmin ja enemmän..
 
Itkuherkkyys todellakin pinnassa - itkin eilen valtoimenaan aamulla hesaria lukiessa, kun oli juttua siitä vanhasta pariskunnasta, jotka viettivät 65-v hääpäiväänsä ikkunan läpi :sad015 Mies vähän nauroi mulle, että taitaa olla tunteet pinnassa. Mut lupasi kyllä tulla sit mua katsomaan päivittäin jos joudun vanhana hoitokotiin ja hän ei... :Heartred

Huonovointisuus myös lisääntyy, varsinaista yökköä ei vieläkään, mut eilen tuntui jo aamupäivästä nousevan kurkkuun. Toivotaan tänään parempaa päivää sen osalta... :depressed: Väsymys on myös läsnä jatkuvasti, etenkin iltapäivät töissä on olleet ihan tuskaa pysyä hereillä :wideyed:.

Nännikipu on ehkä vähän vähentynyt parin päivän takaisesta, ja vastaavasti seksinhimo nousussa :bag: :dance011
 
Mulla pimenee silmissä melkein joka kerta kun nousen ylös. Oliko tälle jotain selitystä? :eek:
Muuten on nyt ollut oireettomampaa, mikä tietysti hieman säikäyttänyt.
 
Mulla on Miitu ihan samaa. Oon olettanut, että se johtuu alhaisesta verenpaineesta. Tosi ikävä tunne kyllä eikä tee mieli kyykistellä yhtään enempää kuin on pakko.
 
Mä olin tänään lähdössä kauppaan ja aloin itkemään eteisessä kun näytin itseni mielestä typerältä peilissä. Uus takki ei ollutkaan hyvä, eikä myöskään vanha. Tästä on nyt puolitoista tuntia ja kokoan vieläkin itseäni että pääsisin sinne kauppaan :hilarious:
 
Mulla oireet alkoi tässäkin raskaudessa unien näkemisellä. Normaalisti en juuri ikinä näe mitään unia (tai muista niitä), mutta heti kiinnittymisen aikoihin mulla alkaa unet ja siitä olen monesti arvannut olevani raskaana jo viikkoa ennen kuin olen tehnyt testiä :joyful: Ja yökötys alkoi samoihin aikoihin. Aluksi se oli sellaista hyvin pientä kuvotusta, mutta nyt parin viikon ajan on kyllä ollut aika kovaakin yökötystä. Oksentanut en ole vielä kertaakaan, vaikka hampaita pestessä se meinaa olla aika lähellä :yuck:

Muita oireita on nälkä, jano, pissahätä, krampit ja suunnaton väsymys! Muutamina päivinä on ollut todella vaikeaa pysyä hereillä tai tehdä yhtään mitään muuta, kuin maata sängyssä tai sohvalla. Lisäksi tissit tuntuu todella painavilta.
 
Niin joo ja turvotus! Näytän siltä, kuin olisin jo 6 kuukaudella raskaana - ja tuntuukin vähän siltä! Jotenkin on sellainen tukala olo ja mies jo naureskelee mulle, kun huokailen ja ähisen koko ajan :hilarious:
 
Mulla pitäis olla nyt 4+2. Oireina ollu väsymys, palelu, närästys ja repäisykivut. Saa nähä koska alkaa pahoinvointi vai alkaako ollenkaan. :facepalm:
 
Niin joo ja turvotus! Näytän siltä, kuin olisin jo 6 kuukaudella raskaana - ja tuntuukin vähän siltä! Jotenkin on sellainen tukala olo ja mies jo naureskelee mulle, kun huokailen ja ähisen koko ajan :hilarious:
haha, mietipä mitä se on sit ku oot sillä kuudennella kuulla. ei vaan nyt on hyvä tottua jo huokailuihin =D
 
Voii eii, SP! Mokomat hormoonit :hilarious:

Jestas miten turvonnut vatsa oli eilen illalla täälläkin. :wideyed:

Eilen oli suht oireeton päivä, mikä säikäytti mutta tänään heräsin heti aamusta ällöön oloon, joten toivoa on. :yuck:
 
Onkos täällä muita oireettomia? Mulla ainoat oireet toistaiseksi huonot yöunet (korkea syke ja korkeat lämpötilat), pientä öklötystä ja ehkä myös palelua silloin tällöin. Olin ajatellut etten menis varhaisultraan, mutta tää oireettomuus saattaa sinne ajaa. Nyt olis rv about 5+6.
 
mistymorning, Mulla on ollut suht oireetonta muutaman päivän ja se on kyllä säikäyttänyt!
Tosin mun ensimmäinen alkuraskaus oli täysin oireeton ja toisessakin oli vain vähän joitain oireita. Plussan jälkeen ei kai edes mitään mainittavaa. Yritän ajatella että oireettomuus olisi yhtä normaalia kuin ne oireetkin.
 
Mullakaan ei oo ollut muita oireita, kun arat nännit ja valtavat mieliala vaihtelut. Tänään on ollut kurja päivä. Aamulla tuli verta vähän vessassa käydessä. Säikähdin kauheasti, loppu kyllä samantien. Mulla tänään 6+0, luin jostain että olis normaalia just tollanen pieni vuoto niinä päivinä kun kuukautisten pitäis alkaa näin alkuraskaudessa? Haluttais hirveästi mennä jo sinne ultraan, mutta ei siellä taida muutenkaan näkyä vielä hirveitä? Tuskallista :arghh:
 
Onkos täällä muita oireettomia? Mulla ainoat oireet toistaiseksi huonot yöunet (korkea syke ja korkeat lämpötilat), pientä öklötystä ja ehkä myös palelua silloin tällöin. Olin ajatellut etten menis varhaisultraan, mutta tää oireettomuus saattaa sinne ajaa. Nyt olis rv about 5+6.

Täällä melko oireeton. Mun edellisetkin raskaudet on ollu tällasia tylsiä, et meinaa unohtaa olevansa raskaana. Vatsassa vaan tuntuu semmonen paine, mut mäki salaa haluisin pahoinvoinnit ja kaikki oudot himot ruokiin yms. kokea myös :wacky:
 
SP, Varmasti säikäytti. :sad001 Täälläkin on nyt jonkun aikaa jomotellut menkkamaisesti alavatsaa. Sitä on ollut enemmän tai vähemmän plussasta saakka. Yleensä iltapäivisin ja kestänyt noin tunnin tai kaksi.
Mulle sanottiin että aikaisintaan 6+4 voisi ultraan mennä jotta sykkeenkin voisi nähdä.
 
Täällä oikeastaan nyt vasta alkanut enemmän väsyttämään ja etova olo jos ei hetkeen ole syönyt. Myös eka repäisykipu tuntui tänään ku käänsin kylkeä. Tällä hetkellä siis 6+4 tai 6+5. Ens ke taas ultraan niin näkee mikä tilanne, jännittää:)
 
Takaisin
Top