Millaisia raskausoireita sinulla on?

Nyt 9+6 ja edelleen yököttää ja melkein kaikki ruuat ällöttää. Toivottavasti ei jatku kesän yli...
 
Minä muuten syön hyvällä halulla kaikkea, osa vaan tulee ulos. Ja syömisen välissä kuvottaa.
 
Mulla on ehkä se pahin oksentelu helpottanut eilen ja tänään, mut edelleen kyllä kuvottaa vähän kaikki. Jostain syystä kokis pysyy alhaalla hyvin kun taas Jaffa ei välttämättä... Mut eihän sitä kokistakaan saa paljoa juoda. Oon välillä ostanu silti niitä pieniä 2,5 dl tölkkejä. (Lähinnä helpottamaan oloa kun saa vähän sokeria sisään).
 
Mulla on kanssa, että pahoinvointia koko päivän ajan, mutta iltapäivällä ja illalla pahimmillaan:yuck:
 
Joo kannatti kehuskella, et olo on parempi. Ei oo enää. Eräänkin kerran saanu halata taas pönttöä :yuck:
 
En nyt jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä onko kukaan muu tästä kysynyt, mutta onko kellään oireena että oma puoliso ärsyttää ihan joka tavalla? Tuntuu että kun hän avaa suunsa ja sanoo edes jotain niin v*tutus-käyrä nousee kattoon. :banghead:
 
En nyt jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä onko kukaan muu tästä kysynyt, mutta onko kellään oireena että oma puoliso ärsyttää ihan joka tavalla? Tuntuu että kun hän avaa suunsa ja sanoo edes jotain niin v*tutus-käyrä nousee kattoon. :banghead:

Valitettavasti täällä sama homma. Meillä on seesteinen, pitkä avioliitto takana ja ai luoja mitä huutia mies on nyt viime aikoina saanut :dead: Joo, mun on vaikea hillitä itseäni. Kaikki mitä mies sanoo ja tekee, on väärin ja saa mut näkemään punaista tai itkemään. Kiva, kiva... Toivon todella että tää menee pian ohi tai sitten mä muutan johonkin luolaan häpeämään käytöstäni.
 
Täällä tuli plussa tänään :smiley-bounce016 rv 4+2 riippuu millä kattoo. Etomista ollut jo varmaan yli viikon, yks laatta lentänyt, palelee hulluna, välillä tuskallisen kuuma, rinnat arat, naama kukkii (tavallista enemmän) vaikka ikää jo 33,vatsa usein kovalla, välillä ripulia, tuikkii alamaha, hajuaisti vähän herkempi. Kaikkia näitä ollut siis jo ihan kiinnittymisestä asti
 
En nyt jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä onko kukaan muu tästä kysynyt, mutta onko kellään oireena että oma puoliso ärsyttää ihan joka tavalla? Tuntuu että kun hän avaa suunsa ja sanoo edes jotain niin v*tutus-käyrä nousee kattoon. :banghead:

Mulla oli kans tuo vaihe, mut onneks meni jo ohi. Nyt menossa 10+0.
 
Saa nähdä tuleeko sitte taas synnytyksen jälkeen se vaihe, et mies on niin ihana, et vois syödä sen. :laughing025 Ainakin molemmilla edellisillä kerroilla tullut. Haluais vaan kyhnöttää miehessä kiinni ja melkeen itku tulee ikävästä, kun toinen on töissä. Onneks sekin on ohimenevää! :laughing025
 
Valitettavasti täällä sama homma. Meillä on seesteinen, pitkä avioliitto takana ja ai luoja mitä huutia mies on nyt viime aikoina saanut :dead: Joo, mun on vaikea hillitä itseäni. Kaikki mitä mies sanoo ja tekee, on väärin ja saa mut näkemään punaista tai itkemään. Kiva, kiva... Toivon todella että tää menee pian ohi tai sitten mä muutan johonkin luolaan häpeämään käytöstäni.

ihanaa että en ole ainut! Ja on myös positiivista, että tämä on todennäköisesti ohimenevää :joyful:
Mutta rankkaa tämä on! Olisi varmaan helpompaa ettei asuttaisi saman katon alla tällä hetkellä :D
Olen vielä erittäin huono tuomaan tunteitani julki, joten kiukuttelen pääni sisällä..
 
En nyt jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä onko kukaan muu tästä kysynyt, mutta onko kellään oireena että oma puoliso ärsyttää ihan joka tavalla? Tuntuu että kun hän avaa suunsa ja sanoo edes jotain niin v*tutus-käyrä nousee kattoon. :banghead:
Sama :sorry: todellakin ärsyttää, ihan kaikki :angryfire
 
Eilen kehuin, et ketutus on taakse jäänyttä elämää. No, tänään sitten ketuttaa taas kaikki. :hilarious: Jopa koko tämä raskaus. :banghead:
 
Eilen ärsytti kaikki. Ratikkamatka, finnit kasvoissa, pimeät kadut, ostosten raahaaminen, huonosti istuvat pikkuhousut, huono ruoka, jatkuva nälkä, tylsät luennot, väsymys ja huonot yöunet..

Niin, nyt on ollut pari sellaistakin päivää, jolloin on todella raskas väsymys iskenyt päälle. Tänään jouduin turvautumaan kahvikupposeen, mitä en normaalisti tee lainkaan. Pian alkaa olla 8 viikkoa täynnä..
 
Mul meinaa hajoo pää kun tää on eka raskaus missä oon plussannut ylipäänsä tikkuun ja menkoista laskettuna nyt 6+6 on väsymystä on etovaa oloa, on ruokahaluttomuutta mut samalla et voisin ahmii kaikkea ja voisin vaan halia mun miestä ja lapsia mut samalla huoli onko papulla kaikki hyvin kun vihloo tai polttelee jne. Toka päivä ilman kahvia kun ennen olen ollut sen suur kuluttaja kai mä kohta vaan sekoon
 
Tuohon "puoliso ärsyttää" asiaan voin samaistua. Haluisin mieluiten olla nyt jonkun aikaa ihan yksin ja omassa rauhassa!
 
Takaisin
Top