Millaisia raskausoireita sinulla on?

No niin. Oireet ovat saapuneet.... Huhhuh sanon minä! :woot: väsyttää, heikottaa, oksettaa, pää kipeä, hermo tiukalla, sykkeet huutelee taivaita, itkettää, kaikki haisee pahalle.... Oh my.
 
Huh, karmeempaan suuntaan vaan menee tää pahoinvointi. Tänään ei oo mikään pysyny sisällä, koko ajan oksettaa. Kauhea olo kun on nälkä mutta kaikki tulee pihalle :dead: Nyt saa todellakin miettiä siltä kantilta että mitä haluaa oksentaa seuraavaksi...
 
Millon teillä joilla aijempaa kokemusta on loppunu raskaus oireet? Oon viikolla 10 ja loppu ku seinään, onko normaalia?
 
Mullakin nyt 9+3 ja huonovointisuus helpottunut. Tänään on koskenut tosi kovaa alavatsaan, alan epäillä että kaikki ei oo kunnossa.
 
Millon teillä joilla aijempaa kokemusta on loppunu raskaus oireet? Oon viikolla 10 ja loppu ku seinään, onko normaalia?

Mulla helpotti oireet kymppiviikolla (ei loppuneet kokonaan kuitenkaan), oikeastaan heti 9+0. Nyt 10+0 pahoinvointi on palannut.
 
Onko kukaan kokeillut pahoinvoinnin avuksi pahoinvointiranneketta? Onko ollut apua?
 
Huh. Tänä aamuna oli eka kerta kun sain tehdä tosissani töitä ettei laatta lennä. On ollut aikaisemmin etovaa oloa mutta nyt -huh. Mä en ole oksentanut esikoisesta tai kakkosestakaan ja pahoinvointi oli silloinkin melkoisen maltillista. Myötätuntoni teille kunnon pahoinvoinnista kärsiville.
 
Mulla jokaisessa raskaudessa löystyy nivelet oikein huolella. Aikaisemmin ei ole sentään alkanut näin aikaisin! Nyt jo työnteko tuskaa, kun ranteita polttaa. :eek:
 
Huh. Tänä aamuna oli eka kerta kun sain tehdä tosissani töitä ettei laatta lennä. On ollut aikaisemmin etovaa oloa mutta nyt -huh. Mä en ole oksentanut esikoisesta tai kakkosestakaan ja pahoinvointi oli silloinkin melkoisen maltillista. Myötätuntoni teille kunnon pahoinvoinnista kärsiville.
Ihan sama täällä. Kolmatta odotan ja edellisistä en oo oksentanut, tänään teki tiukkaa hetkittäin. Meidän viikotkin vissiin melkeen samat [emoji3]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Millon teillä joilla aijempaa kokemusta on loppunu raskaus oireet? Oon viikolla 10 ja loppu ku seinään, onko normaalia?

Mä kävin tänään oireiden helpottamisesta ja alavatsakivuista johtuen katsomassa, mikä kohdussa tilanne. Kaikki hyvin edelleen eli suotta panikoin. Normaalia siis oireiden helpottaminen ja mulla alavatsakivut jatkuneet edelleen.
 
Tää pahoinvointi tekee mut hulluksi :hungover: oksennusta ei tule, mutta olo on koko ajan sellainen ”oksennus kurkussa”, enkä tahdo saada syötyä mitään. Eikä ruokakaan oikeastaan paranna oloa juurikaan. Ihan tosi rasittavaa, kun olen ihan raato koko ajan.
 
Tää pahoinvointi on kyllä jotain ihan ka-ma-laa :hungover: Tänään oksensin ja yökkäilin tyhjää klo 10-13 välisen ajan, sitten oli ilmeisesti maha tyhjä ja oksentelu loppui. Uskalsin syödä muutaman viinirypäleen ja juoda lasin jaffaa ja ne pysyi sisällä, ajattelin jo että kyllä tämä tästä...vaan mitä vielä. Nyt on taas semmonen olo että laatta lentää kohta, vaikka ei siellä mahassa taida olla etes mitään oksennettavaa :dead: Ihan hirveä olo kun ei saa syötyä mitään!
 
Te, joilla pahoinvointia on, niin rajoittuuko se oikeasti aamuun? Kun perinteisesti puhutaan aamupahoinvoinnista. Mä olen ollut niin järkyttynyt tästä, kun tää pahaolo ei mene lainkaan ohi, vaan vielä illalla nukkumaan mennessäkin etoo.
 
Te, joilla pahoinvointia on, niin rajoittuuko se oikeasti aamuun? Kun perinteisesti puhutaan aamupahoinvoinnista. Mä olen ollut niin järkyttynyt tästä, kun tää pahaolo ei mene lainkaan ohi, vaan vielä illalla nukkumaan mennessäkin etoo.
Ihan koko päivän, mulla iltaa kohden pahenee ja joskus jopa öisin :grumpy:
 
Te, joilla pahoinvointia on, niin rajoittuuko se oikeasti aamuun? Kun perinteisesti puhutaan aamupahoinvoinnista. Mä olen ollut niin järkyttynyt tästä, kun tää pahaolo ei mene lainkaan ohi, vaan vielä illalla nukkumaan mennessäkin etoo.

Kyllä se mulla ainakin kestää koko päivän. Välillä on saattanut olla iltoja että joskus puoli yhentoista maissa helpottaa se etominen ja se on ihmeellinen tunne, tämmöistäkö se on kun pystyy ajattelemaan syömistä ilman että alkaa oksettamaan :woot: Yöllä en oo (vielä?) oksentanut, mutta välillä herää asentoa vaihtaessa siihen että tulee huono olo.

Ehkä kamalinta tässä on se että ei yhtään tiedä millon tää loppuu, toisella kolmanneksella vai vasta synnärillä? En etes uskalla ajatella minkälainen kesästä tulee jos on kovat helteet ja tämmönen olo :depressed: Onneksi meille asennettiin viime kesänä ilmalämpöpumppu, voin jo kuvitella miten istun kesän siinä pumpun alla viileässä oksennusämpärin kanssa :grumpy:
 
Kääk, en ole edes ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että tämä jatkuisi kesälläkin vielä.
 
Välillä on parempia päiviä, esim pe-la oksensin noin 3krt päivän aikana, tänään en kertaakaan. Lepo vähän auttaa, eilinen jooga ei kyllä todellakaan tehnyt hyvää vaikka otin super kevyesti. Lihakset on muuten tuosta pienestäkin jumppaamisesta törkeän kipeät.
 
Takaisin
Top