Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vessassa saa yöllä juosta aknakin kahdesti, normaalitilassa en koskaan herää vessaan yöllä. Ehkä jatkuva jano ja vedenjuonti tähän osasyynä, vaikka yritän hillitä juomista iltaa kohden.
Joo, tämä :banghead:
Toissa iltana menin sänkyyn jo yhdeksän jälkeen kun olin ihan tööt (en toki normaalistikkaan paljon kymmenen yli valvo). Pyörin kymmeneen saakka jolloin mies tuli sänkyyn. Ja kävin klo 22-00 välisenä aikana 4 kertaa vessassa
Muinakin öinä vähintään se kahdesti käytävä. Mahdottoman ärsyttävää!

Ei oo oksennusta tullu, mutta silti yököttäny. Ajoittain on vaikea saada suusta menemään mitään alas, mutta tähän mennessä aina jotain menny. Veden juonti on vaikeaa, koska sen maku ällöttää ..
Hajuaisti on herkistyny ja aika moni ruoka ällöttää. Viikko ennenkuin menkat oli myöhässä niin rinnat oli arat ja siitä itseasiassa päättelin, että oon varmaankin raskaana (mulla siis ei oo ikinä ennen ollu ennen menkkoja rinnat arkana). Ja nyt edelleen rinnat ollu arat, etenkin nännit. Iltaisin oon normaalia enemmän viluisempi. Sitten myös vaivaa ilmavaivat ja vatsa välillä joko kovalla tai löysällä. Ensimmäinen neuvola aika on 10.2. ja jännityksellä odotan ensimmäistä ultraa, kyllähän se vähän pelottaa sykkiikö siellä sydän. Mä huomasin muuten tän ekana, youtuben koiravideot itketti, kaikki videot missä tuli myötätunto tai helpotus tai no... melkein mikä vaan alkoi liikuttaa. Tänään katoin (yritin katsoa) Suomi Lovea niin oli hanat ihan aukiOon tosi itkuherkkä tai en välttämättä itke, mutta vähän väliä pala kurkussa ihan syyttä![]()
tänään kaupassa käydessä tosi moni tuoksu ja haju kävi pahasti nenään. Esim mies laittoi ruuan päälle parmesania, hyyyyyyyyi yök se haisi pahalle. Samoin tupakanhajuiset ihmiset saa oksun kurkkuun kun ennen on ollut vaan epämiellyttävää.Pahoinvointi alkaa hieman laantua, mutta nukahtamisongelmat on tällä hetkellä aika pahoja, nukahtamiseen voi kulua parikin tuntia vaikka kuinka olisi väsynyt olo. Asiat vaan laukkaa mielessä ja pitää hereillä.