Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko muilla ollut repäisykipuja? Tuntu ihan kamalalta äsken kun aivastin niin tuntu että koko alamaha repeää liitoksistaan. o_O
 
Onko muilla ollut repäisykipuja? Tuntu ihan kamalalta äsken kun aivastin niin tuntu että koko alamaha repeää liitoksistaan. o_O

On! Just aivastaessa tai jos tekee muun äkkiliikkeen. Myös kylen kääntäminen repäsee. Tuntuu tosi inhottavalle.
 
Menkka jomotukset hävinneet. Pissalla saa rampata ja rinnat on arat. Toissa ehtoona nousin lattialta jotenkin hassusti niin jestas että vihlas mahaan.
 
Mieliala heittelee ihan laidasta laitaan. Esikoisen raskaudessa olin korostuneen tyyni ja seesteinen alkuraskaudessa, mutta nyt ollaan ihan toisessa ääripäässä. On mussa nyt kestämistä... :hilarious: ihan kun joku demoni ottaisi välillä vallan. Sitten kohta naurattaa ja pyytelen jo anteeksi mieheltä. Myös ihan pikkujutut herkistää kunnon nyyhkyitkuun.
 
En oo vielä plussannut mutta pakko päästä jollekkin (eli teille) puhumasn tästä :facepalm: käväsin jo huhti-ja toukokuistenkin ryhmässä, kun kuumeilu niin kovaa. Ollaan yritetty lasta heinäkuusta asti ja yksi kemiallinen takana. Nyt on ensimmäinen kierto kun en tikuttanut ovista, koska päätettiin että lopetetaan "stressaaminen". Käytän kuitenkin Clover-kuukautiskierto sovellusta ja sen mukaan ovis olis ollut jouluaattona. Eli lasken nyt sen mukaan että nyt olis dpo10. Asutaan miehen kanssa siis vielä toistaiseksi erillään (töiden takia) mutta nyt joululoman aikaan peitto on kyllä urakalla heilunut:p nyt mulla on ollut kuukautiskramppeja jo 3 päivää, mitkä yleensä alkaa vasta n. 2 päivää ennen kuukautisia. Tissit eilen illalla vähän arat, väsymys aivan järkyttävää (en tiedä voiko väsymyksestä syyttää joulun ja uudenvuoden mässäilyjä),ja pää ollut vähän kipeä. Niiiiin toivon että nyt vihdoin tärppäis :smiley-bounce013 Toisin oon joka kierron lopussa kuvitellut itselleni raskausoireita, mutta tässä kierrossa krampit alkoi aikaisemmin mitä yleensä.. Voisiko joku palauttaa mut takas maan pinnalle :smiley-angelic001
 
Siis ai luoja mä sain eilen melkein paniikkikohtauksen kun vessakäynnin yhteydessä tuli VERTA pyyhkiessä!!! Heti tietenkin ajattelin että noniin tämäkin menee kesken :sad001 tuli kyllä ponnistamisen yhteydessä (ihana ummetus) ja loppui melkein heti, illalla vuoteli vähän rusehtavaa mutta ei housuihin asti. Tänään ei oo tullu. Toivon niin kovasti että oli vain joku verisuoni joka poksahti, en nyt jaksaisi toista keskenmenoa putkeen.
 
Toivotaan pikkumartta, että oli harmitonta ja että kaikki olisi kunnossa! Kuulosti kyllä kovin tutulta tuo kuvaus, kun minulla tuli juuri samoin verta silloin plussauksen aikoihin ja kesti muutaman päivän.
 
Lellli, voihan nuo olla raskausoireita tai olla olematta. Miulla oli tässä plussakierrossa myös menkkakipuja, tosin jo dpo 3. Muuten ei oikee mitää oireita, toisin ku negakierroissa oli vaikka ja mitä. Meinasitko testata milloin?

Pikkumartta, säikäytti varmast kovasti! Toivotaan että on vaan joku verisuoni. Eikös kivuton vähäinen vuoto oo ihan normaalia alkuraskaudessa? Onks vuotoa tullu lisää?

Miulla on aika oireetonta tällä hetkellä ja se vähä pelottaa. Toki esikoinenki oli aika oireeton mut silti. Tissit on ehkä vähä herkät, etenki nännit. Ja nään nykyään joka yö iha ihme unia. Normaalisti en nää unia ollenkaan.
 
No eipä juuri, pari kertaa pyyhkiessä ihan hennon rusehtavaa tullut. Mua kyllä pelottaa kun keskenmeno alkoi tämmösellä tuhrulla 4+5 ja siitä viikon päästä tuli kunnon vuoto. Toi eilinen kirkas veri oli kyllä erilaista, sitä ei keskenmenon alussa tullut. Vielä reilu viikko varhaisultraan. Just kun tässä raskaudessa en oo juurikaan stressannut niin nyt piti tämmönen vaiva tulla!!
 
No eipä juuri, pari kertaa pyyhkiessä ihan hennon rusehtavaa tullut. Mua kyllä pelottaa kun keskenmeno alkoi tämmösellä tuhrulla 4+5 ja siitä viikon päästä tuli kunnon vuoto. Toi eilinen kirkas veri oli kyllä erilaista, sitä ei keskenmenon alussa tullut. Vielä reilu viikko varhaisultraan. Just kun tässä raskaudessa en oo juurikaan stressannut niin nyt piti tämmönen vaiva tulla!!
Voi ei! Toivottavasti on nyt vain ihan harmitonta :smiley-angelic001
 
Miten musta tuntuu että ekassa ja tokassa raskaudessa ei ollut näin voimakasta pahoinvointia ja väsymystä kuin nyt vai oonko vaan unohtanut :D ekalla kerralla tosin pystyi joka päivä nukkumaan päikkärit. Oon aivan valmis nukkumaan jo klo 20 mut harmi kun lapset ei ihan vielä silloin nukahda. Ja aamut saa yökkiä vaikka mitään ei tuu.
 
Tänään on 4+6 ja tuntuu et rinnat ovat muuttuneet jo nyt. Kipeät ne ovat olleet koko ajan, mutta nyt ne ovat myös kasvaneet tai ainakin turvoksissa ja jotenkin eri tuntuiset kuin ennen. Jos en olisi raskaana varaisin jo aikaa lääkäriin rintasyövän pelossa.:wideyed::smiley-ashamed004
Muuten ainoa oire tuntuu olevan iltaa kohti lisääntyvä turvotus ja vatsan kipuilu, jos ei malta syödä hyvin ja pieniä välipaloja aterioiden välissä.
 
Minä olen ollut viime päivät väsynyt, mutta liekö johtuu raskaudesta, flunssasta vai töihin paluusta loman jälkeen. Muuten tällä hetkellä ainoa selkeä raskausoire taitaa olla turvonneet ja kipeät rinnat.
 
Ekassa raskaudessa oli jo tässä vaiheessa kauhee pahoinvointi. Nyt ei oo ja rupesin sitä ihmettelemään. Pelottaa et onko merkki jostain et ei oo kaikki kunnossa...

toivottavasti ei oo. Olispa vaan helpommat oireet!
 
Palelua muutamana iltana, vihlaisuja, turvotusta ja juilia alavatsalla, nännit vähän arat, mäkin oon nähnyt paljon outoja unia, jotkut hajut on tuntuneet tosi voimakkailta (esim basilika) ja tänään plussan jälkeen kävelylenkillä hymyilytti koko ajan niin että posket kipeytyi.. :biggrin:happy8

Ai niin ja pohkeet oli oudon kipeät pari päivää ilman mitään liikuntaa. Mies ehdotti että jos johtuisi vaan suolaisesta ruuasta uutenavuotena mutta ei oo kyllä ennen suolasta kipeytyneet.
 
4+2 alkaen 4+6 asti oli tissit tosi kipeät, nyt ei enää mitään tuntemuksia. Voi, kunpa kaikki olisi hyvin! Tänään on 5+1, joko huomenna digi saattaisi näyttää raskaana 3+?

Tiedän, että oireet voi tulla ja mennä, mutta pahoinvoinnin puuttuminen ja rintojen aristuksen loppuminen saa mielen vähän epäileväksi. Varhaisultraan aikaa kaksi viikkoa ja yksi päivä. Posiitivista kuitenkin on, että mitään vuotoa ei ole, kai pitäisi vaan luottaa siihen.
 
Nannu ei oireettomuudesta kannata päätellä mitään, mulla oli keskenmenneessä oireita ihan siihen asti kun kunnon vuoto alkoi. Mä en oikeestaan luota edes siihen että vaikka digitesti sanoo 3+ niin kaikki olis hyvin. Mulla on ens lauantaina ultra ja ajattelen sitä joka päivä ja käyn mielessäni kaikki mahdolliset mitä siellä voi näkyä ja miten reagoisin, jännittää tosi paljon. Toivottavasti sullakin on kaikki hyvin :)
 
Takaisin
Top