Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on ollut nyt pientä ällötystä. Varsinkin jos ruokailu välit on jäänyt pitkiksi :sick009
 
Pientä vihlontaa mahassa, ei muita oireita. Edellisinä kuukausina olen ollut aina satavarma että olen raskaana ja nyt olin ihan varma etten ole kun ei ole mitään oireita. :hilarious: Plussa silti tuli testiin.
 
Rinnat arat ja turvonneet ei oikein muita oireita. Ei väsymystä eikä huonoa oloa. Yhtään en muista kuinka pahoinvointi viimeksi alkoi. Vähän on semmonen fiilis kun ei raskaana oliskaan. Toivotaan et kaikki on kuitenkin hyvin.
 
Outoa palelua on ollut iltaisin. Muuten ei oikeastaan mitään, edes maha ei nippaile, mistä mietinkin, että oonko raskaana, kun yleensä ennen menkkoja vatsakipua on. Edelliselläkään kerralla en juuri oireillut.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Minua on nyt alkanut myös palelemaan ja lisäksi pari päivää on ollut koko ajan nälkä, mutta sitten kun syö niin sen jälkeen tuleekin etova olo.
 
Palelua ajoittain, nenän limakalvot kuivat, aamuisin niistäessä verta ( sama kuin esikoisesta ), outoja tuntemuksia alavatsalla, muuten kyllä ei ole semmoinen olo että olisi edes raskaana..
 
Oon ku persiisee ammuttu karhu, kai sen voi laskea oireeks? :woot: Ehkä plussan myötä tupakan lopettaminenki nostaa äreystasoa.

Alavatsakipuja ja ehkä aavistuksen rusehtavaa vuotoa tullu tänää.

Yöt nukun edellee tosi huonosti, nään levottomia ihmeellisiä unia. En kyl tiiä johtuuks huonot unet meijän sängystä, pitäs ostaa uus patja.
 
Täällä oireettomuus on muuttunut pahoinvointiin ja palelun ja hikoilun vaihteluun. Täällä myös tuota että hirveä nälkä ensin ja kun syö niin alkaa kuvottaa. Toivottavasti tätä ei kestä kauaa. Aiemmasta ei ollut lainkaan pahoinvointia.
 
Ekaa kertaa kunnolla yökötti tänään kun roskista käsittelin ja haju pölähti.:hungover: silti ainakin vielä hyvin lievää vielä tuo pahoinvointi. Palelee edelleen ja rinnat todella kipeät.
 
Nännit ei enää muutamaan päivään oo enää aristaneet. Mutta vatsa on sekaisin. Ja tänään pillahdin ekaa kertaa itkuun tyhmästä asiasta.
 
Kamalan huono, kuvottava olo lähes koko ajan. Onneksi ei ole vielä sentään tarvinnut oksentaa..
Kaikkea kylmää pystyy syömään helposti, esim mustikkakeitto, jäätelö, jääkaappikylmät viinirypäleet.. Lämmin ruoka tuntuu vaan pahentavan oloa.
Paleltaa ja lämpö onkin ollut vähän koholla.
Rinnat turvonneet, mutta eivät kovin kipeät.
 
Tänään ollut iltapalelun lisäksi väsymystä, lievää pahoinvointia ja päänsärkyä. Aiemmin ei ole juuri pahoinvointia ollut, toivottavasti ei nytkään pahenis, en haluis töissä jäädä vielä kiinni [emoji849]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Illat on pahimpia. Päivällistä ennen ja sen jälkeen kuvottaa. :dead:
 
Niin ja se piti vielä sanoa, että vatsa ahdistaa/turvottaa tosi paljon. Nyt jo?? [emoji44]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Mulla on myös vatsa ollut tosi turvonnut ja ahdistaa. Eilen ja tänään on ollut aivan tukala olo vatsan takia.
 
Mulla tuntuu kans jo vatsa "pullahtaneen" esille, mut uskon syyn olevan siinä, että on aikasempia raskauksia joten paikat on jo venyneet ennenkin. Etovaa oloa on ollut jonkun verran ja toki myös palvelua. Yhtään ei tietenkään tää flunssa auta tilannetta.
 
Eka päivä et voimakkaat hajut saa oksennuksen kurkkuu. Sais loppua lyhyee, töissä on tuskaa olla.
Eilen oli koko ajan nälkä. Mut mitää ei tehny mieli.
Edellee palelee, onneks painottuu iltaan.
Ootan millo se kauhee väsymys iskee, esikoista oottaessa saatoin nukahtaa iha huomaamatta. Vois olla täl kertaa lievempää ku on tuo touhutaapero vahittavana :dead:
 
Täälläkin paha olo yltyy, eilen yöllä valvoskelin kun mahassa kiersi ja tänään ei oo ruoka oikein maistunut. Sit kaupassa äsken joku haisi navetalle ni meinasin oksentaa siihen paikkaan.:bag:
 
Takaisin
Top