Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on lähi päivinä vihlonut mahaa kohdun reunojen kohdalta tosi paljon Onko muilla jo varhaisilla viikoilla ollut vihlontaa? Rv 6 vasta menossa
Mulla on lähi päivinä vihlonut mahaa kohdun reunojen kohdalta tosi paljon Onko muilla jo varhaisilla viikoilla ollut vihlontaa? Rv 6 vasta menossa
Täällä myös vihlontaa kohdun alueella aina nopeissa liikkeissä. Eilen varsinkin huomasin töissä kun jouduin pitkään olee jalkojen päällä niin alavatsaa ja nivusia alkoi särkemään ja se särky helpotti aina kun pääs istumaan. Ja viikkoja pitäs olla nyt 7. Ja sitten tää ihan sama oire mikä oli pojan odotuksessakin niin jalat kipeytyy tosi nopeesti. Jalat on työvuoron jälkeen ihan muussia, vaikka ne on normaalistikkin mutta nyt tuplasti.
Huomena onkin labra jossa katsotaan se hormoni arvo ja perjantaina soittelen siitä tuloksesta neuvolaan. Eli ylihuomena selviää onko tämä nyt se tuulimunaraskaus vai ei.
Tsemppiä, kunpa olisi hyviä uutisiaTäällä myös vihlontaa kohdun alueella aina nopeissa liikkeissä. Eilen varsinkin huomasin töissä kun jouduin pitkään olee jalkojen päällä niin alavatsaa ja nivusia alkoi särkemään ja se särky helpotti aina kun pääs istumaan. Ja viikkoja pitäs olla nyt 7. Ja sitten tää ihan sama oire mikä oli pojan odotuksessakin niin jalat kipeytyy tosi nopeesti. Jalat on työvuoron jälkeen ihan muussia, vaikka ne on normaalistikkin mutta nyt tuplasti.
Huomena onkin labra jossa katsotaan se hormoni arvo ja perjantaina soittelen siitä tuloksesta neuvolaan. Eli ylihuomena selviää onko tämä nyt se tuulimunaraskaus vai ei.