Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on ollut pari päivää aika voimakkaitakin vihlontakipuja, toivon että nämä on niitä kohdun kasvukipuja, eikä mitään vakavaa. Ja rinnat on ihan tajuttoman kipeät!

Täällä kärsitty viimeiset 2 viikkoa pahoinvoinnista. Viimeset päivät oon ollu ihan vuodepotilas. Oksua tulee aamuisin, iltaisin ja öisin. Alkaa vähän voimat jo loppumaan:meh: Huomenna olisi ensimmäinen neuvolakäynti.

Mulla on lähi päivinä vihlonut mahaa kohdun reunojen kohdalta tosi paljon :bored: Onko muilla jo varhaisilla viikoilla ollut vihlontaa? Rv 6 vasta menossa

Mulla on lähi päivinä vihlonut mahaa kohdun reunojen kohdalta tosi paljon :bored: Onko muilla jo varhaisilla viikoilla ollut vihlontaa? Rv 6 vasta menossa

Mulla oli alkuun varsinkin nopeissa käännöksissä ja esim sohvalta ylösnoustessa.

Entä mikä on tämä maha? Miten ihmeessä voi näkyä raskaus jo 9+ vkolla? Edellisen kerran näkyi vasta joskus puolessa välissä raskautta... Taitaa olla niin lörpsähtänyt vatsanalue ja erkauma jo ennestään, että nyt pullistuu samantein. Kääk. Täytyy vissiin alkaa jo rasvaamaan päivittäin, jos olisin onnekas ja säästyisin raskausarvilta tälläkin kertaa. :smiley-angelic001 sinänsä hassua, kun paino on pysynyt ihan samana, kun olen vain voinut pahoin kokoajan. Silti maha pullistelee...

Mullakin viikko 6+ menossa. Useampaan kertaan on ollut lyhytkestoista jomotusta alavatsalla. Eilen pääsin (sain aikaiseksi lähdettyä...) pitemmälle kävelylenkille joku 5km, kävelin kyllä melko rauhallisesti, mutta olihan mulla rattaat työnnettävänä ja toisessa kädessä pari ajoittain kiskovaa koiraa, niin usean kertaan tuli 1-2 terävää vihlasua. Täytyy toivoa, että kaikki olis hyvin eikä liikkuminen kävis jatkuvasti sattumaan. Viime raskaudessa jouduin kyllä lopulta lopettamaan rauhalliset kävelylenkitkin kivun takia. :sad001

Mullakin on ollut vihlontaa ja rv 6+0 tänään. Varsinkin jos nousen nopeasti sängystä tai sohvalta, niin alavatsaa voi vihlaista oikein kunnolla.

Mulla oli aluksi plussan jälkeen turvonneet ja pinkeän tuntuiset rinnat, mutta nyt se on hävinnyt. Hirvittää heti kun joku oire katoaa! Onneks varhaisultra on pian.

Täällä myös vihlontaa kohdun alueella aina nopeissa liikkeissä. Eilen varsinkin huomasin töissä kun jouduin pitkään olee jalkojen päällä niin alavatsaa ja nivusia alkoi särkemään ja se särky helpotti aina kun pääs istumaan. Ja viikkoja pitäs olla nyt 7. Ja sitten tää ihan sama oire mikä oli pojan odotuksessakin niin jalat kipeytyy tosi nopeesti. Jalat on työvuoron jälkeen ihan muussia, vaikka ne on normaalistikkin mutta nyt tuplasti.
Huomena onkin labra jossa katsotaan se hormoni arvo ja perjantaina soittelen siitä tuloksesta neuvolaan. Eli ylihuomena selviää onko tämä nyt se tuulimunaraskaus vai ei.

Täällä myös vihlontaa kohdun alueella aina nopeissa liikkeissä. Eilen varsinkin huomasin töissä kun jouduin pitkään olee jalkojen päällä niin alavatsaa ja nivusia alkoi särkemään ja se särky helpotti aina kun pääs istumaan. Ja viikkoja pitäs olla nyt 7. Ja sitten tää ihan sama oire mikä oli pojan odotuksessakin niin jalat kipeytyy tosi nopeesti. Jalat on työvuoron jälkeen ihan muussia, vaikka ne on normaalistikkin mutta nyt tuplasti.
Huomena onkin labra jossa katsotaan se hormoni arvo ja perjantaina soittelen siitä tuloksesta neuvolaan. Eli ylihuomena selviää onko tämä nyt se tuulimunaraskaus vai ei.

Pidän kovasti peukkuja, että kaikki hyvin ja kohdussa on sikiö ❤

Ällöttää, pinna on tooooosi lyhyt, aivan jäätäviä painajaisia ja tissit on raskaat ja sivuilta kipeet

Tänäaamuna oli ekaa kertaa niin huono olo, et meinasin oksentaa. Sinänsä hyvä merkki, että ilmeisesti hcg on ainakin nousussa. Eilen oli muutama pisara verenvuotoa ja ehdin jo vähän panikoida, vaikka tiedän, että tällaiset vuodot on alkuraskaudessa yleisiä. Onneksi se ei jatkunut.

Tsemppiä, kunpa olisi hyviä uutisia

Yläselkä kipeänä painavien ja kipeiden rintojen takia, himo suolaiseen ja hotwings kastikkeeseen:anyone, väsyttää koko ajan ja hermot on myös lyhyet :angry9, tänään on ollut huonoa oloa, kauppaan kun menin tuli niin huono olo että teki mieli kääntyä takaisin kotiin

Mulla heti plussaamisen jälkeen (ja pari viikkoa ennen) rinnat tosi arkana. Tämän jälkeen parin viikon aikana ollut hajuherkkyyttä, nivuskipua iltaisin ja menkkamaista kipua aina silloin tällöin. Lämmin vehnätyyny on ollut iltaisin hyvä apu! Kahvia en oo pystynyt juoda ollenkaan enää, vaikka ennen meni helposti viisikin kuppia per päivä :D myös sellaista ärsyttävää kuvottavaa oloa on ollut jonkin verran. Kunnon yöunet on selvästi auttaneet sen olotilan kanssa. Nyt oireet aikalailla kadonneet viimeisen viikon aikana, mutta toivotaan ettei enteile mitään.. Esikoinen olisi tulossa :)

Tänään tuli vessareissulla pyyhkiessä oranssihtavaa vuotoa ja heti valtasi pelko meneekö taas kesken :sorry:

Nyt ei ole tullut mitään, mutta silti pelottaa :arghh:

Esikoisesta ei ollut mitään vuotoja ja tuossa keskeytyneessä keskenmenossa oli ihan alussa veristä ja tuhruista vuotoa jonka jälkeen teinkin plussan.. On tää hermoja raastavaa :sad001

Paljon tsemppiä Jacinta!

Ootko ultraan menossa? Olin ite varannu varhaisultran yksityiseltä, mutta mullakin oli vuotoa ja pääsinkin sitten neuvolan kautta. Pelkäsivät kohdun ulkoista.

Joo tiistaina on ja silloin pitäisi olla viikot 7+6. Onneksi ei ole enää montaa päivää. Toivottavasti meillä kummallakin ois kaikki hyvin!

Mulla myös eilen oli alkuun rusehtavaa vuotoa ja kertaalleen kirkasta pyyhkiessä, paniikki iski ja kävin yksityisellä gynellä joka ultras ja totesi että kaikki kunnossa eikä aktiivista vuotoa ollut eikä vuodolle ollut sen kummempaa syytä. Mutta olipa hienoa nähdä, että pikkuinen oli tuplannut kokonsa viidessä päivässä :Heartred

Takaisin