Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tää turvotus on kyllä ihan järkyttävää... Mikään roskaruoka ei oo ikinä saanu mua näin turvonneeks kuin nyt raskaana ollessa. Ja tää turvotus alkaa yleensä lounaan jälkeen ja pahenee vaan iltaa kohti. Ei tee pahemmin mitään hiilareita edes syödä mitkä oikein buustaa tätä turvotusta. :wtf:

Mulla kans turvotusta! Lisäks aamuisin huono olo.. yhdessä välissä pyörrytti tosi paljon, mutta se helpottanut. Todella vähän ollut oireita edellisiin raskauksiin verrattuna!

Täällä ei mitään oireita! Ainoastaan välillä alavatsaa nippailee. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa (toinen meni kesken) oireet alkaneet jo ennen plussaa, rinnat olleet todella arat. Toivottavasti oireettomuus ei enteile mitään

Mulla on aina ollut rinnat kipeät, nyt ei mitään.. Mutta tänään on ollut huono olo ihan koko päivän :depressed:

Täällä on oksennettu tänään aamu kuudesta lähtien vartin välein... Mies töissä ja minä täysin vuodepotilas. Onneksi äitini tuli muutamaksi tunniksi ja lapsi sai ruokaa ja pottailtua. En tiedä miten tästä illasta selvitään lapsen kanssa kahden... Sain eilen influenssa rokotteen. Voiko se aiheuttaa näin voimakkaan reaktion. Voimistaa jo valmiiksi pahaa oloa ja oksentelua. Ei ole edes noroviruksen kourissa tullut oksennettua näin paljon.

Oman elämän sankaritar, en oo kyllä koskaan kuullu että influenssarokotus vois noin voimakkaan reaktion aiheuttaa... Voisko sulla olla ’vaan’ raskaudesta johtuvaa pahoinvointia ja oksentelua? Tsemppiä sinne, ei kyllä kuulosta kivalta. :sad001 Onneks sait äitisi sinne avuks.

Täällä on oksennettu tänään aamu kuudesta lähtien vartin välein... Mies töissä ja minä täysin vuodepotilas. Onneksi äitini tuli muutamaksi tunniksi ja lapsi sai ruokaa ja pottailtua. En tiedä miten tästä illasta selvitään lapsen kanssa kahden... Sain eilen influenssa rokotteen. Voiko se aiheuttaa näin voimakkaan reaktion. Voimistaa jo valmiiksi pahaa oloa ja oksentelua. Ei ole edes noroviruksen kourissa tullut oksennettua näin paljon.

Eikai rokote voi noin rajuja oireita tehdä :eek: Toivotaan että alkais helpottaa pian!

Toivottavasti oman elämän sankaritar sulla kohta helpottaa ja hyvä, että oot saanu apua.

Täälläkin tänään ensimmäistä kertaa tässä raskaudessa pahoinvointi yltyi oksentamiseen asti. Mutta nyt mulla painottuu iltaan tää pahoinvointi. Esikoisesta oksensin joka päivä ainakin aamuisin reippaasti puolen välin yli, niin nyt toivon, että pääsisin vähän vähemmällä. :hungover:

Tipassa nesteytyksessä ja pahoinvointi lääkettä. Ottivat ihanasti heti osastolle. Huh huijaa.. Vähän erilainen joulu sitten tulossa...

Mulla välillä on vähän etovaa oloa ja herkästi närästää. Iltaisin paleltaa ja välillä taas kuuma. Pissalla saa välillä käydä tiuhaan. Syke on noussut. Silti oireet tuntuu jotenkin vähäisiltä ja pelottaa raskauden puolesta.

Mulla on myös tosi vähän mitään oireita, plussauksen aikaan oli närästys, pissalla piti juosta usein ja oksensinkin muutamana aamuna ja rinnat kipeet, nii ja kauhee väsy, mut nyt ei oo mitään selkeätä oiretta enää ja nyt siis 6+0 menossa. Stressaa vähän tää oireettomuus

Muokattu viimeksi:
Mulla on todella vähäoireista olo. Ei ole huonoa oloa, ei pahempaa väsymystä, ei oikeastaan mitään merkittävää. Mutta sama oli edellisesäkin raskaudessa, eli ihan tyytyväinen vaan olen oireettomuuteen. Plussatesti on riittävä merkki tähän mennessä raskaudesta :)

Vähäoireista.
Nälkä heti aamusta mikä mulle epätyypillistä, sit iltapäivällä tullut muutamana päivänä toosi etova olo. Mut ei oo rinnat kipeet eikä muutenkaan mitään ihmeellistä.
Onnistuneessa raskaudessa ja kkm molemmissa voi huonosti about 24/7

Miten muille on maistunut jouluruoat? Täällä tökkii ja pahasti. Ihan harmittaa miten paljon tuli hommattua eri salaatteja kun mikään ei maistu :wtf: voisin syödä vain leipää.. oikein etoaa kun jääkaapin oven aukaisee.. Tänään vanhemmille syömään niin toivottavasti jotain saan alas :rolleyes:

Joulukinkku :yuck:
Muut menee. Tai ei meillä näin kotona ollutkaan ku peruslaatikot, kinkku, salaatti ja kalaa. Tänään pääsee anopin jouluruokaa syömään. Katotaan mikä maistuu!

Mulla on ihmeellisesti nälkä ja huono olo samaan aikaan. Mutta saan kyllä syötyä vaikka etookin. Jouluruuista olisin halunnut ehkä eniten syödä maksapateeta, mutta sitä ei vissiin saa hirveästi syödä :)

Mä en muutenkaan hirveesti tykkää jouluruuasta että sen suhteen ei muutoksia. :joyful: Mut vitsi että maksalaatikkoa tekis mieli syödä... Eilen söin sitä vähän, mut enempää en viittiny ottaa. Tietysti se maksalaatikko uppoais mikä on kiellettyjen listalla. :wacky:

Mä pelkäsin etukäteen, että ei maistuisi, mutta onneksi on ihan hyvin maistunut :) Kerrottiin jo raskaudesta lähisukulaisille, niin että ei tarvitse peitellä miksei ota jotain ruokia tai juomia :)

Takaisin