Millaisia raskausoireita sinulla on?

:greet025 ilmottaudun mukaan äkäpussikerhoon. Suurimman osan ajasta olen ihan hyvällä tuulella, mutta hermo menee ihan yhtäkkiä.
 
Todella vähän oireita täällä. Pahoinvointi iskee jos on liian pitkät ruokavälit. Tissit on arat ja turvonneet. Hieman huimausta. Esikoisesta oli aina aamupahoinvointia,.. ihmettelen tätä, miten tämä raskaus on näin erilainen.
 
Mua ei ikinä normaalisti närästä, mutta nyt siitä asti kun plussasin niin on närästänyt joka päivä :hungover:
 
Mulla oli flunssa joka olevinaan meni ohi, mutta nyt on jo kolmatta päivää nenä ihan tukossa... Voiko tämä olla raskaudesta johtuvaa? Mitään muuta sairauteen viittaavaa oiretta ei ole, kuin sairaan tukkoinen nenä. Erityisesti kun makuulle käy, niin pitää suu auki läähättää. Aamuisin ihan korppu suu ja kieli.
 
Mulla oli flunssa joka olevinaan meni ohi, mutta nyt on jo kolmatta päivää nenä ihan tukossa... Voiko tämä olla raskaudesta johtuvaa? Mitään muuta sairauteen viittaavaa oiretta ei ole, kuin sairaan tukkoinen nenä. Erityisesti kun makuulle käy, niin pitää suu auki läähättää. Aamuisin ihan korppu suu ja kieli.

Joo noi voi olla ihan pelkkiä raskausoireita. :) Mulla kans suu kuivuu nopeesti ja oon huomannu etenkin aamuisin et nenä on aika kuiva ja saattaa niistäessä tulla verta mitä ei normaalisti koskaan tuu. Ja tää ihan vaan raskaudesta johtuvaa
 
Täällä hajuherkkyys on aivan huikeaa luokkaa. Bussissa olo tekee jo häijyä. Jos ruokailujen väli venyy niin ällötys nostaa nopeasti päätään. Rinnan sivut kihelmöivät mutta muuten vointi toistaiseksi hyvä.

Tääällä täysin samat oireet, bussia en käytä mutta muuten
 
Mites nää järjettömät ilmavaivat!?!? Onks muilla? :laughing001
Tän oireen muistan edellisestä raskaudesta. Me oltiin just miehenkaa tavattu ja tulin siitä melkein heti raskaaksi ja mulla oli pikkusen ilmaa mahassa kun en pystynyt laskemaan sen kanssa, no nyt onneks jo alku ujous on karissut ja voi helposti päästellä ilmat pihalle, mutta voi mies raukkaa :laughing002
 
Onks muut huomannu makuaistissa mitään muutoksia? Mullahan on tän raskauden myötä hajuaisti ihan super tarkka ja makuaisti hyvä, mut nyt kurkku maistuu mun mielestä ihan mullalta. :depressed: Mikä ärsyttää koska mä rakastan kurkkua, mut tän raskauden aikana en oo hirveesti pystyny syömään kun jokainen kurkku maistuu tosiaan ihan mullalta. :grin :meh:
 
Mä en haista enkä maista oikein mitään, ku nenä edelleen niin tukkoinen :yuck: paitsi poikkeuksena tänään paistoin jauhelihaa ja sen paistokäry ällötti... Ja oijoi... Eilen puuhailtiin sängyn puolella miehen kanssa ja orgasmin jälkeen poltteli alavatsaa noin vartin verran. Ei ollut kiva homma... Täytyy ultrassa varmistella lääkäriltä, onko petipuuhat turvallisia tässä vaiheessa raskautta. Ilmeisesti kohtu supisteli sen verran, että tuli sitten kipuja. Pöh. Ei sais näköjään nauttia olostaan :rolleyes:
 
Mä en haista enkä maista oikein mitään, ku nenä edelleen niin tukkoinen :yuck: paitsi poikkeuksena tänään paistoin jauhelihaa ja sen paistokäry ällötti... Ja oijoi... Eilen puuhailtiin sängyn puolella miehen kanssa ja orgasmin jälkeen poltteli alavatsaa noin vartin verran. Ei ollut kiva homma... Täytyy ultrassa varmistella lääkäriltä, onko petipuuhat turvallisia tässä vaiheessa raskautta. Ilmeisesti kohtu supisteli sen verran, että tuli sitten kipuja. Pöh. Ei sais näköjään nauttia olostaan :rolleyes:

Jos en ihan väärin muista niin mun mielestä petipuuhat on turvallista tässä vaiheessa. Kohtu on vielä sen verran ylhäällä ettei pitäis häiritä, ja ne supistelutkin sen verran lieviä ettei pitäis haitata. Korjatkaa jos puhun omia! :grin mutta mä muistan ton polttelun myös edellisistä odotuksista.
 
Mulla kans samaa polttelua. Mistä ihmeestä se johtuu? Toisaalta hyvä, että muillakin on ollut, niin on varmaan normaalia :)
 
Joo seksin harrastaminen on täysin ok ja turvallista näillä viikoilla, ainakin normi raskaudessa. :) Ne supistelut/poltot on inhottavan tuntusia mut ei oo vaarallisia tai haitaks.
 
Onks muut huomannu makuaistissa mitään muutoksia? Mullahan on tän raskauden myötä hajuaisti ihan super tarkka ja makuaisti hyvä, mut nyt kurkku maistuu mun mielestä ihan mullalta. :depressed: Mikä ärsyttää koska mä rakastan kurkkua, mut tän raskauden aikana en oo hirveesti pystyny syömään kun jokainen kurkku maistuu tosiaan ihan mullalta. :grin :meh:
Mä en pystynyt ekassa raskaudessa syömään ollenkaan kurkkua :sad001 Se maistui ihan hirveältä. Enkä sitrushedelmiä, juomaan kahvia tai syömään montaa muutakaan asiaa. Mut kurkku ja sitrukset oli ehdottomasti pahimmat!

Nyt ei onneks oo ollut samanlaista, vaikka huomaan että monet ruuat alkavat epäilyttää :rolleyes:
 
Mulla on ollu viikon ajan etovaa oloa ja eilen aamuyöstä aloin sitten oksentamaan. Päivän mittaan sain hiljalleen pysymään jotain sisällä ja tänään aamusta on kyllä selvästi parempi olo, toki oon hitaasti juonut mehua ja syönyt vähän pilttiä. Toivottavasti olo nyt pysyis edes tämmöisenä.:yuck:
 
Toissa yönä ekaa kertaa heräsin pahaan oloon. Ja viime yönä kans 3h valvoen pahan olon kanssa. Aamulla sitten matkalla töihin meinasin joutua kurvaamaan tien laitaan, kun oli niin paha olo. Ihan krapulainen meininki koko päivän :grumpy: Syöminen kyllä auttaa :p
 
Onko muilla hirveää väsymystä? Musta tuntuu, että oon joka aamu kun haudasta noussut. Tuntuu ettei yöllä oo hetkeäkään nukkunut, vaikka ois nukkunut ihan ok. :sleep011 En ainakaan muista, että ekassa raskaudessa olis ollu tämmöstä.
 
Onko muilla hirveää väsymystä? Musta tuntuu, että oon joka aamu kun haudasta noussut. Tuntuu ettei yöllä oo hetkeäkään nukkunut, vaikka ois nukkunut ihan ok. :sleep011 En ainakaan muista, että ekassa raskaudessa olis ollu tämmöstä.

Mä oon ihan kamalan väsynyt. Illalla väsyttää jo kuudelta ja olis valmis nukkumaan. Outoa:wideyed:
 
Takaisin
Top