Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli flunssa joka olevinaan meni ohi, mutta nyt on jo kolmatta päivää nenä ihan tukossa... Voiko tämä olla raskaudesta johtuvaa? Mitään muuta sairauteen viittaavaa oiretta ei ole, kuin sairaan tukkoinen nenä. Erityisesti kun makuulle käy, niin pitää suu auki läähättää. Aamuisin ihan korppu suu ja kieli.
Täällä hajuherkkyys on aivan huikeaa luokkaa. Bussissa olo tekee jo häijyä. Jos ruokailujen väli venyy niin ällötys nostaa nopeasti päätään. Rinnan sivut kihelmöivät mutta muuten vointi toistaiseksi hyvä.
Mä en haista enkä maista oikein mitään, ku nenä edelleen niin tukkoinen paitsi poikkeuksena tänään paistoin jauhelihaa ja sen paistokäry ällötti... Ja oijoi... Eilen puuhailtiin sängyn puolella miehen kanssa ja orgasmin jälkeen poltteli alavatsaa noin vartin verran. Ei ollut kiva homma... Täytyy ultrassa varmistella lääkäriltä, onko petipuuhat turvallisia tässä vaiheessa raskautta. Ilmeisesti kohtu supisteli sen verran, että tuli sitten kipuja. Pöh. Ei sais näköjään nauttia olostaan
Mä en pystynyt ekassa raskaudessa syömään ollenkaan kurkkua Se maistui ihan hirveältä. Enkä sitrushedelmiä, juomaan kahvia tai syömään montaa muutakaan asiaa. Mut kurkku ja sitrukset oli ehdottomasti pahimmat!Onks muut huomannu makuaistissa mitään muutoksia? Mullahan on tän raskauden myötä hajuaisti ihan super tarkka ja makuaisti hyvä, mut nyt kurkku maistuu mun mielestä ihan mullalta. Mikä ärsyttää koska mä rakastan kurkkua, mut tän raskauden aikana en oo hirveesti pystyny syömään kun jokainen kurkku maistuu tosiaan ihan mullalta.
Onko muilla hirveää väsymystä? Musta tuntuu, että oon joka aamu kun haudasta noussut. Tuntuu ettei yöllä oo hetkeäkään nukkunut, vaikka ois nukkunut ihan ok. En ainakaan muista, että ekassa raskaudessa olis ollu tämmöstä.