Millaisia raskausoireita sinulla on?

Hmm.. lasketaanko raskaudenaikainen ruokavalion ryhtiliike ja sen noudattaminen oireeksi? Viimeks oli muuten sama juttu, että hyvin vähän mitään epäterveellistä ajan suusta sisään, ei tee ees mieli. Mut auta armias ku koitin vähä pudottaa painoo tässä ennen raskautumista,ni ei toivoakaan. :D

Mä oon sunnuntaista asti heränny joka yö klo 03 aikoihin, sen jälkee valvonu 1,5 - 2h koska ei vaan tuu uni vaikka väsyttää. Tiedä sit johtuuko hormoneista vai mistä, mut todella ärsyttävää... Viime yönä tuli paleltua peiton alla, oli vielä sukatkin jalassa kun iltasin nukkumaan käydessä on niin kylmä. :rolleyes:

Ei vielä juurikaan oireita. Menkkajomotukset, väsymys, nälän ja janon tunne on noi päälimmäiset tällähetkellä. Pahoinvointia ei juurikaan ole ollut missään raskaudessa, joten en usko että sitä tulee nytkään.

Tää päivä pitäis selvitä 4,5h yöunilla. :dead: Oon heränny 4.45 enkä vaan saanu unta vaikka väsytti ja yritin, pakosti johtuu näistä hormoneista kun plussan jälkeen alkanu. Ja oon kärsiny muissakin raskauksissa uniongelmista enempi vähempi, mut en kyllä näin aikasessa vaiheessa.

Voi mä en muistanutkaan tätä ihanaa raskausajan uniongelmaa. Mulla ollut se kans kaikissa odotuksissa, ja tullut siinä puolen välin tienoilla. Toivottavasti tällä kertaa jäis pois :grin

Joo mulla kans on toi unettomuus :( Onneks se nyt on vähän helpottanut, mutta ikävästi esikoinen herättelee melkein joka yö huudellen painajaisia tai pissahätään, ja sit en saa enää unta :shifty: Joskus nukahdan ihan just ennen kuin kello soi. Saispa joululomalla vähän nukutuksi (tuskinpa vaan :rolleyes: )

Täällä on sama tilanne. Esikoinen herättelee vielä öisin muutamia kertoja ja sitten menee todella pitkään ennen kun nukahda takasin. Ja pahimmillaan kohta sen jälkeen esikoinen huutelee taas. Viime yö meni pitkästä aikaa kohtuullisesti ja tänään on ollut vähän pirteämpi olo :)

Päänsärkyä ollut tänää ja hengästyn pelkästään kun nousen sohvalta ylös. Sit jännä paineen tunne välillä alavatsassa, ihan ku siel ois joku möykky, ja menkkajomotukset päälle. :grin

Tänään (4+2) tuli ensimmäinen selvä pahoinvointiaalto kun ateriaväli pääsi venähtämään :depressed: Onneksi sain äkkiä syötyä niin ei ehtinyt pahentua.

Palelua on nyt paljon useammin. Välillä tulee ihan jäätäviä palelukohtauksia vaikka olis kunnolla vaatetta päällä sekä viltti. :confused: Tänään kun oltiin miehen vanhemmilla, niin aika moni ihmetteli miten mä niin kylmissäni olin kun suurin piirtein tärisin peiton alla. :grin

Mulla tuntuu kuin olisi vatsalihakset kipeenä ja en oo tehny mitään mistä ne pitäis olla tullu. Onko teillä mitään samantyyppistä?

Tänään tuli kunnon repäsy alavatsalta, kun nousin sohvalta vauhdilla ylös. Myös alaselkä on iltamyöden jäykempi.

Mulla on jäätävä väsymys, voisin nukkua 24/7.
Toisena on nuha (ilman flunssaa.) Koko ajan nenä vuotaa ja honotan kun Nylon Beat konsanaan.

Muoks. Näistä ed. mainituista oireista aloin epäillä että taitaa olla testin paikka. Tuhruvuotelua oli alkuun, ei menkkoja. Nyt runsas valkovuoto.

Onko muita äkäpusseja? Tänään taas vähän seesteisempi päivä, mutta eilen ärsytyskynnys oli lähes olematon. :sorry:

Jos en syö kahden tunnin välein niin iskee pahoinvointi. Tänään on myös ollut närästystä :sour:

Onko muita äkäpusseja? Tänään taas vähän seesteisempi päivä, mutta eilen ärsytyskynnys oli lähes olematon. :sorry:

Mä oon muuten tosi kärsivällinen ja rauhallinen, mut miehen naama kyllä tympii välillä ja aika paljonkin. Välillä on sellasia hetkiä että kun nään miehen naaman, niin koko päivä menee ’pilalle’. :meh: Voi mies raukka. :grin

Täällä!! Mä sain just äsken hepulin kun välillä ei vaan kestä miestä! Ärsyyntymiskynnys 0 tällähetkellä! :laughing002

Takaisin