Oon mä normaalia väsyneempi. Joka päivä tekis mieli nukkua päikkärit vaikka en nuku päikkäreitä koskaan, ja illan mittaan meinaan torkahdella vähän väliä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hui, tsemppiä sinne! Itse vasta esikoista odotan niin pystyn sentään rauhassa vain sängyssä lepäilemään huonoa oloa pois... Superäitejä olette kyllä kaikki te ketkä näiden vointejenne lisäksi huolehdit pienistä lapsistaTäällä päässä oksennettu nyt neljä päivää. Erityisesti aamulla, mutta myös muutaman kerran pitkin päivää... Ei ollut viimeksi tällaisia olotiloja. Huh. Todella vaikea laittaa lapselle aamupalaa, kun joutuu juoksemaan oksentamaan siinä välissä. Ja toinen tulee oven taakse rynkyttämään, että mitä äiti tekee siellä?
Oon mä normaalia väsyneempi. Joka päivä tekis mieli nukkua päikkärit vaikka en nuku päikkäreitä koskaan, ja illan mittaan meinaan torkahdella vähän väliä.
Oksentelu ja todella voimakas pahoinvointi jatkuu... Oksentelun jälkeen tänään iltapäivällä sain huolestuttavan alavatsan kipukohtauksen. Kesti 5-10min ja oli sellaista tylppää jäytävää kipua koko kohdun alueella. Meni jalkoihinkin ja etureisiä alkoi vihlomaan ja pistelemään. Itku tuli, kun ensimmäinen ajatus oli keskenmeno.. No, se meni itsestään ohi. Nyt sitten odotellaan huomisaamua, että jatkuuko pahoinvointi vai loppuuko oireet. Sitten tiedän.. Mitä muuta tuollainen voimakas kipukohtaus voi edes olla tässä vaiheessa. Ei se supistuskaan vielä voi olla