Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä 4+0. Itkin koko eilisen päivän hysteerisesti ja raivokohtauksia tuli tasaisesti. Mahaa välillä nipistelee ja hajut kuvottaa..
 
Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin ensi viikolla (rv 6+) alkaa oksentelu. Nyt on jo ruokahaluttomuutta, joten sitä kohti varmaan menossa.

Koko ajan myös paleltaa. Odotan sitä päivää, että voin koko päivän vain maata sängyssä peiton alla.
 
mä niin toivon et välttyis pahoilta pahoinvoinneilta.
huomaa kyllä että simahtelee jos vähänkään menee makuulle päiväsaikaan (ei öisin tietenkään) vaikka viimeiseen puoleentoista vuoteen pisin unipätkä ollu 4h.
esikoinen on vaativa ni toivois pystyvän olee hänen kanssa täysillä tän raskausajan
 
Kävin tänään ekan kerran yökkimässä pönttöön :depressed: Mitään ei tullut ulos asti, mutta lähellä oli. Tästä se siis sitten lähtee... Viimeksi alkoi viikkoa myöhemmin nämä olot. Nyt rv 5+4.
 
Joo täällä kans pää pytyssä.. vaikea syödä mitään kun tuntuu että alas saa vain aamupalan ja jaffaa :dead: Mies muisteli että viimeksi auttoi tee mutta nyt ei voi edes ajatella mitään lämmintä.
 
Mulla taas hävinny oireet :sorry: ja nyt alko pelko et onko kaikki hyvin.
Vielä eilen oli etovaa oloa ja rinnat aavistuksen arat, mut tänään ei oo enää jälellä ku piereskely :wideyed::banghead: mikä muuten on ihan sairaan noloa :grin eilenki piereskelin varmaan 50 x tunnin aikana töissä :wtf mun ainut onni on se ettei ne kuulunu eikä haissu ollenkaan :laughing001
 
Mulla vaihtelee ihan hulluna oireet. Aamulla ei ollu mitään oloja mihinkään suuntaan mutta niin vaan olen kuitenkin kahdesti oksentanut ja rinnat on todella arat. Säikähdin itsekin kun tuntui että ei oo mitään oireita yhtäkkiä...
 
Ehkä silläki pelkään oireettomuutta ku yritystä ollu se 6 vuotta takana ja hoidoissa puoltoista vuotta. Ja nyt välikierrosta tärppäs. Ja oon aikaisemminki ollu raskaana, mut ovat menneet kesken, joten sekään ei auta mun hermoja yhtään.
Yritän varhaisultraan asti mennä päivän kerrallaan ja nauttia jokaisesta päivästä mitä olen raskaana :Heartred
 
Joo ei oo helppoa kyllä. Mut kannattaa koittaa muistaa että oireettomuus myös on ihan normaalia. Ja kuten sanoit niin päivä kerrallaan vaan. Itse tällä hetkellä olisin tyytyväinen jos olis täysin oireeton kun ei tuo pytyn halailu ole mukavaa.
 
Mulla taas hävinny oireet :sorry: ja nyt alko pelko et onko kaikki hyvin.
Vielä eilen oli etovaa oloa ja rinnat aavistuksen arat, mut tänään ei oo enää jälellä ku piereskely :wideyed::banghead: mikä muuten on ihan sairaan noloa :grin eilenki piereskelin varmaan 50 x tunnin aikana töissä :wtf mun ainut onni on se ettei ne kuulunu eikä haissu ollenkaan :laughing001
toi piereskely on kyllä ongelma. mulla haisee kyllä. töissä onneks pystyy tekee huomaamatta kun kyseessä ei ole mikään siisti sisätyö.

imetys rupeaa tekemään kipeää. ja täää väsymys, huoh. josko sitä hoploppiin piristymään
 
Ite oon kaupassa töissä ja kassalla joutuu olemaan aika paljon niin oon erittäin kiitollinen ettei mun pierut haise tai kuulu :grin
Ja mulla on nyt ollu aika paljon iltavuoroja niin tuntia ennen sulkemisaikaa alkaa kyllä kunnon haukotus rumba.
Ja voitte muistuttaa mua myöhemmin tästä jod vslitan jostain oireesta :angelic: mutta en yhtään valittais yhestäkään raskausoireesta, kunhan siitä tietäis että joku on kyydissä :Heartred
 
No mulla oli varmaan joku viikko ei niin huonoa oloa kunnes tämä aamuna. Meinasin eka oksentaa kun kävin vaihtamassa esikoisen paskavaipan. Join kahvin kermalla ja sekin meinas tulla ulos. Nyt alkaa vissiin iskemään ruokahaluttomuus kun ajatuskin ruuasta kuvottaa. Tänään rv 5+2.
 
Kumma kun päivää ollut huono olo, tänään taas ihan ok, mitä nyt väsyttää. Kai ne oireet sitten voi vaihdella
 
Minulle on tullut hirvittävä turvotus alavatsaan. Housut ahdistaa ihan älyttömästi. Kävin eilen ostamassa äitiyshousut, kun tuntuu, että tavallinen vyötärö housuissa kuin housuissa painaa mahaa ja tuntuu pahalta.

Tänä aamuna oli myös oksennus lähellä, mutta helpotti kyllä, kun sain syödyksi. Ei vaan tee mieli aamulla oikein syödä vaikka tietää, että on pakko muuten tulee vaan huonompi olo.
 
Joo vaikeinta on syödä kun ei tee mieli. Harmittaa kauheasti kun piti käydä kahvilla kavereiden kanssa ja kerkesin olla paikalla vaan hetken ennen kuin piti lähteä kotiin pahoinvoinnin takia :sad001
 
Kenelläkään muulla ihan järjetöntä turvotusta? Etenkin iltaisin vatsan alue megaturpeana :eek:Mulla on IBS eli turvotus on tuttua, mutta tää on kyllä erilaista...
Check! Täällä kans IBS ja tottunut aikamoisiin turvotuksiin varsinkin iltaisin, mutta tää on jo jotain ihan järkyttävää! :arghh: Toivotaan että vähän helpottaa jossain vaiheessa
 
Alavatsassa on ollut viikon verran menkkamaista jomotusta, kuitenkin hieman erilaista kun normaalisti ennen menkkoja. Enemmän nipistelymäistä ja pientä vihlontaa. Pientä etovaa oloa on ollut jo myös, vaikka on vasta 3+6. Eli tämä voi myös olla osittain kuviteltua :D Lisäksi tällä viikolla on joka ilta väsyttänyt ja palellut ihan älyttömästi
 
Takaisin
Top