Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla alko nyt töissä juilimaan alavatsaa ilkeästi (en uskalla sanoa menkkamaisesti) :sad015
Toivottavati olis sitkeä kaveri ja pysyis matkassa eikä luovuttais kesken kaiken :Heartred
 
Mulla ainakin jomottelee ja polttelee ihan kuin alkais menkat. Ekassa oli ihan samanlaisia ne kasvukivut. Mulle sanottiin sillon että niin kauan kun ei ole veristä vuotoa siinä samalla niin olisi vaaratonta
jep, menkkamaisia kipuja on. kuuluu asiaan niin kauan kun ei vuoda.

hitto, toi keltainen valkovuoto ei oikein muistu edellisestä raskaudesta mieleen mut kai sekin on sit normia.
 
Mulla ainaki välillä on keltaista ja oli viime raskaudessaki. Jos ei liity paha haju nii varmasti ihan ok.
jep jaon varmaan selkeästi pahanhajuinen.. nyt on vähän paha sanoa ku hajuaisti herkistyny ni aika monet haisee pahalle
 
jep, menkkamaisia kipuja on. kuuluu asiaan niin kauan kun ei vuoda.

hitto, toi keltainen valkovuoto ei oikein muistu edellisestä raskaudesta mieleen mut kai sekin on sit normia.

Onpa huojentavaa kuulla että kuuluu asiaan. Eilen pelkäsin että mitä tapahtuu, kun aivan hillittömiä menkkakipuja alkoi töistä päästessä. Reisiä särkee samanlailla kun menkkojen aikaan ja kunnon jomotusta ja särkyä alavatsassa.
 
Onpa huojentavaa kuulla että kuuluu asiaan. Eilen pelkäsin että mitä tapahtuu, kun aivan hillittömiä menkkakipuja alkoi töistä päästessä. Reisiä särkee samanlailla kun menkkojen aikaan ja kunnon jomotusta ja särkyä alavatsassa.

Joo ihan normaalia. Myös tuo reisien särky. Mulla särkee kans aina alavatsa ja sisäreidet hulluna mut tosiaan niin kauan kuin ei ole veristä vuotoa noiden kipujen yhteydessä niin ovat vain kasvukipuja
 
Joo ihan normaalia. Myös tuo reisien särky. Mulla särkee kans aina alavatsa ja sisäreidet hulluna mut tosiaan niin kauan kuin ei ole veristä vuotoa noiden kipujen yhteydessä niin ovat vain kasvukipuja

Kiitos :cat: Täytynee siis ottaa jokainen jomotus ja säryn hetki vain ilolla vastaan, ajatellen että kuuluu asiaan ja pieni kerää voimiaan.

Täytyy kyllä myös sanoa että on tää foorumi aika best, vaikka en olisi joskus ikinä osannut kuvitella että kirjautuisin tänne! Heheh!
 
Mulla on myös ollut nyt joka päivä aina välillä menkkamaista jomotusta alavatsassa molemmin puolin, enemmän oikealla. Tätä taitaakin olla aika monella :) Tänään on myös vähän alaselkä jomottanu, tuntuu tosin johtuvan ehkä enemmän siitä, että oon ollu melkein koko päivän huonossa asennossa ja liikkunu liian vähän. Pari päivää on myös tissit olleet vähän arat mutta aika vähän. Sen verran kuitenkin että tiedän ettei ole kuitenkaan kuviteltua :hilarious:
 
Huh, ihana lukea että taitaa kuulua noi kivut asiaan varsinkin jos vuotoa ei ole :smug: Oon kyllä niin vainoharhanen... Joka vessakäynnillä tarkistan ettei paperiin tuu verta yms. Ehkä tää tästä vähän helpottaa jos tän ekan kolmanneksen yli pääsee :grin
 
Täällä uusi käyttäjä hei! Täällä mennään noin 3+6 laskureiden mukaan (mielestäni pidemmällä, koska selkeä plussa oli jo viikko sitten, kierron pituus 25-28). Oireina mahassa päivittäiset "menkkamaiset" kivut. Lisäksi nyt noin viikon ajan tullut pyyhittäessä hyvin vähän ruskeaa tuhrua paperiin. Varhaisultra vasta 5.12 joten toivotaan, että pieni jaksaa mukana
 
jep jaon varmaan selkeästi pahanhajuinen.. nyt on vähän paha sanoa ku hajuaisti herkistyny ni aika monet haisee pahalle
Joo varmasti sellanen poikkeuksellisen paha haju pitäis olla, sillon voisi olla tulehdus. Mä oon välil iha ihmetellyt miten keltaista se voi ollakin, tosin sit toisena hetkenä on taas ihan "normaalia".
 
Joo varmasti sellanen poikkeuksellisen paha haju pitäis olla, sillon voisi olla tulehdus. Mä oon välil iha ihmetellyt miten keltaista se voi ollakin, tosin sit toisena hetkenä on taas ihan "normaalia".
jep hyvä etten äsken työpaikan vessassa ääneen ihmetelly. on kyl tosi keltaista
 
Täällä uusi käyttäjä hei! Täällä mennään noin 3+6 laskureiden mukaan (mielestäni pidemmällä, koska selkeä plussa oli jo viikko sitten, kierron pituus 25-28). Oireina mahassa päivittäiset "menkkamaiset" kivut. Lisäksi nyt noin viikon ajan tullut pyyhittäessä hyvin vähän ruskeaa tuhrua paperiin. Varhaisultra vasta 5.12 joten toivotaan, että pieni jaksaa mukana
sulla kuulostaa samanlaiselta toi tuhruttelu kuin mulla. tuli viikko rusehtavaa. neuvolasta sanoivat et varmaan kiinnittymisvuotoa, jos ei sit ala runsasta verta tulemaan ja testi näyttää edellern vuodon jälkeen plussaa. ja viikot näyttäis sulla juuri semmoiselta et vois olla..?
 
sori viestitulvani.

onko muilla ilmestynyt jo noita maksaläiskiä tms?
mulla tullu nenänpäähän luomea muistuttava ihontasalla oleva pieni läiskä ja tämäkin on vain iloinen asia
 
Tääää olo. En muistanutkaan kuinka kauheeta on herätä heti aamulla halailemaan pönttöä ja sen jälkeen yrittää väkisin syödä jotain. :hungover:

Esikoisesta asuttiin vielä ausseissa ja muistan että sielä raskauspahoinvointi oli x 1000, se ilmasto ei ollut kiva siinä kohtaa..

Väsymys jatkuu, voisin vaan nukkua..
ja tissit kasvaa ja tummuu, mies meinas aamulla pyllylleen lentää :yuck:
 
Joo siis vois loppua jo tää pytyn halailu kiitos.. todella kamala olo koko ajan..
 
Huh, ihana lukea että taitaa kuulua noi kivut asiaan varsinkin jos vuotoa ei ole :smug: Oon kyllä niin vainoharhanen... Joka vessakäynnillä tarkistan ettei paperiin tuu verta yms. Ehkä tää tästä vähän helpottaa jos tän ekan kolmanneksen yli pääsee :grin

Mulla on niin sama tilanne! Eli jomottaa alavatsaa - ja selkää ikävästi, ja ravaan vessassa "tarkistamassa tilannetta". Voi kun kaikki olisi kunnossa, lauantaina on varhaisultraan varattu aika.
 
Takaisin
Top