Millaisia raskausoireita sinulla on?

Siis onko jollain tätä. Mua oksettaa koko ajan ja pyörryttää. Ihan sairasta. Koko ajan huono olo. En tiiä miten selviän. Kauhee valittaa mut ei tää erityisen mukavaa ole. Rv 4 kai...
 
Onkohan huono ääreisverenkierto joku oire o_O Mulla on monena päivänä ollut kotona ollessa kädet ja jalat ihan jäässä. Vai onko se vain tää syksy :joyful: Muuten mulla sit onkin melkeinpä joko kylmä tai kuuma. En ihmettele, että jotkut ovat luulleet raskausoireita vaihdevuosiksi :laughing002
 
Siis onko jollain tätä. Mua oksettaa koko ajan ja pyörryttää. Ihan sairasta. Koko ajan huono olo. En tiiä miten selviän. Kauhee valittaa mut ei tää erityisen mukavaa ole. Rv 4 kai...

Töissä tänään pyörrytti, pahoinvointia ei onneks oo ollu. Lievä etova olo, mikä lähti sit syömällä pois. Nälkä on koko ajan, äske just söin ja taas jo nälkä :grin
 
Heti kiinnittymisen (vuotoa tuli dpo5-6) jälkeen jatkuvat uniongelmat: heräilyä ja valvomista, repäisykipuja, kylmää ja kuumaa vuorotellen, leposyke korkealla, nenän tukkoisuus, dpo 10 kipeät nännit, dpo 11 eteenpäin pahaolo.
 
Aaltoileva ällötys, ajoittain arat rinnat, vatsan oudot (nippailua jne)t mitä oli myös ensimmäisessä myös.
 
Oon nyt ihan hysteerinen näiden kaikkien erilaisten nippailujen ja jomotusten kanssa vaikka tiedän että on normaalia.. ja pahoinvointi on vaan voimistunut.
 
haamupotkut ollu läsnä nyt tämän raskauden aikana. raskauksien välillä ei ollut. vatsa onneks pieni muutoin vois luulla et on pitkällä kun menkat ollu ihan oudosti viimeiset 4kk
pizza edelleen vaikka viimeks eilen ja tänään syönyt. se ei poistu. ostin viinirypäleitä et josko palais takaisin viimeraskaudensuurin himo, mut enpä oo yhtäkään syöny.
 
Tänään alkoi menkkamaiset juimimiset ja vähän tullut verta. Raskausoireita ei muuten ole ollut koko aikana. Pelko päällä että oliko tämä nyt tässä(5+3) ☹ . Mietin et pitäisikö mennä uudestaan verikokeeseen hcg arvon takia...voih.
 
Tänään alkoi menkkamaiset juimimiset ja vähän tullut verta. Raskausoireita ei muuten ole ollut koko aikana. Pelko päällä että oliko tämä nyt tässä(5+3) ☹ . Mietin et pitäisikö mennä uudestaan verikokeeseen hcg arvon takia...voih.

Pieni verenvuoto on alkuraskaudessa aika yleistäkin, toivotaan että olisi vaaratonta.. Ainakin jos menee ohi eikä ylly kunnon vuodoksi. Mut ymmärrän et ei tohon voi rennosti suhtautua. :sorry: :Heartred
 
Tänään alkoi menkkamaiset juimimiset ja vähän tullut verta. Raskausoireita ei muuten ole ollut koko aikana. Pelko päällä että oliko tämä nyt tässä(5+3) ☹ . Mietin et pitäisikö mennä uudestaan verikokeeseen hcg arvon takia...voih.
Mä oon vuotanut edellisissä raskauksissa viikolle 14 asti.. älä siis vielä ressaannu! Toki helpompi sanoa. Itselläkin tänään ollut todella kovaa selkäkipua ja heti ensimmäisenä tietty ajattelee että nyt se menee kesken..
 
Mahaa tuikkii (tästä arvasin olevani raskaana), väsyttää ja mielialat heittelee. Välillä ällöttää a kuvottaa.
 
Minullakin on ollut tiputtelua plussatestistä lähtien melkein joka päivä. Onneksi tosi vähän ja loppunut aina lyhyeen. Mutta ei tässä mihinkään raskauskuplaan pääse leijumaan. :sad001 Minä harkitsen kanssa uutta Hcg:tä. Mutta kun täällä sitä ei julkiselta puolelta saa, eli pitäis taas maksaa se viitisen kymppiä ja tämä raskaus on jo tullut maksamaan aika monta tonnia..
 
Muuta ei oo ollut kun alaselkäkipua ja ajoittainen polttelu ja vihlominen alavatsalla, lähinnä semmosta menkkakipumaista. Niin ja räjähtihän mulla naama ja täynnä pieniä finnejä :shifty: Muuten pirtee ku peipponen ja ei mitään pahoinvointeja ja ei edes rinnat oo kipeenä.
 
Väsyttää ja närästää. Asiaa ei auta et esikoinen heräs jo klo 5.11 tähän aamuun. :wacky:
 
Tänään alkoi menkkamaiset juimimiset ja vähän tullut verta. Raskausoireita ei muuten ole ollut koko aikana. Pelko päällä että oliko tämä nyt tässä(5+3) ☹ . Mietin et pitäisikö mennä uudestaan verikokeeseen hcg arvon takia...voih.
Onko yhtään helpottanut?
 
Onko yhtään helpottanut?

On, kiitos kysymästä. Vähän tuhruilee, mutta vatsaa ei juimi. Soitin klinikalle ja he eivät suositelleet uutta verikoetta, vaan suoraan varhaisultran aikaistusta jos hermot ei kestä. Aattelin nyt pinnistellä kun ei viittis liian aikaisin ultraankaan mennä.
 
Tissit ja vatsa turvonneet. Pahoinvointia ei ole vielä, ja aiemmissa raskauksissa esiintyneen vilutuksen sijaan onkin ihmeellinen kuumottava olo koko ajan.
 
Tissit ja vatsa turvonneet. Pahoinvointia ei ole vielä, ja aiemmissa raskauksissa esiintyneen vilutuksen sijaan onkin ihmeellinen kuumottava olo koko ajan.

Mulla oli aiemmasta kauhean kuuma kokoajan ihan siis alusta loppuun asti jos oikein muistan. Nyt mulla on kauhean kylmä kokoajan ja odotan talven pakkasia kauhulla kun ei ulkoillessa riitä edes 2 housut, säärystimet ja villasukat..
 
Mulla oli aiemmasta kauhean kuuma kokoajan ihan siis alusta loppuun asti jos oikein muistan. Nyt mulla on kauhean kylmä kokoajan ja odotan talven pakkasia kauhulla kun ei ulkoillessa riitä edes 2 housut, säärystimet ja villasukat..

Mullakin löytyi nyt iltaa kohden se vilutus. Ihan järkyttävän kylmä koko ajan.
 
Takaisin
Top