Millaisia raskausoireita sinulla on?

Turvottaa turvottaa. Korjasin loppu kesästä ruokavaliota ja pääsin koko turvotuksesta. Nyt onkin niin hassua että vaikka olen syönyt edelleen kuten koko syksyn, niin siitä huolimatta turvottaa.
 
Turvotusta, väsymystä ja tänä aamuna myös pahoinvointia. Sieltä ne tutut oireet tulivatkin. Ummetus vaan puuttuu. :grin
 
Unettomuus ja flunssa kuitattu myös täällä. Tai en tiedä mitä tämä tukkoisuus ja köhä oikein on, mutta tosi väsynyt ja vetämätön olo.
 
Minulla on vatsan toiminta ihan kummallinen :wtf: Ensin saattaa olla ihan tiukalla, mutta jonkin ajan päästä sitten tulee ihan vetenä, jotenkin ihan sikinsokisekaisin.

Rinnat on kipeytyneet päivä päivältä ja nännit on niin herkät, että suihkussa käyminen sattuu :inpain: en kyllä yhtään muista, että esikoisesta olisi ollut noin kipeät. Tosin aikaa on 10 vuotta, niin eipä noita oikein enää muista.

Aamuisin on kuvottavaa oloa ennen syöntiä ja sama myös päivällä, jos liian kauan on edellisestä syömisestä, n 3 h niin alkaa tulla kuvotusta.

Minulla on kanssa turvotusta, ja sellaista nestehöttyrää pitkin kroppaa reisissä ja vatsan alueella varsinkin ja iltaa kohti lisääntyy :wacky:

Nyt on 5+2 menossa.
 
Mä olen ihan jäässä joka ilta. Siis saatanan kylmä. Tänään lämmitän niin saunan. Väsyttää paljon kokoajan ja ruokahalu on kasvanut. Mun mieliala on kyllä pahin. Oon siis aivan kamala itsenikin mielestä. Saatan kiihtyä nollasta sataan alta aikayksikön. Saan jonkun ihmeellisen raivokohtauksen että Pulssi nousee ja kihisen raivosta tekisi mieli heittää jotain maahan tai ikkunasta. Kauhea raivohullu
 
Itku herkkyys lisääntynyt. Nännit sattuu ihan sairaasti ja kylmä on.. siis tosi kylmä. Mulla on illalla oltava paksun peiton päällä villaviltti JA fleece peitto kaksin kerroin ja sukat jalassa.. muuten tulee liian kylmä.
Lisäks sain jonkun ihmeellisen reaktion käsiin ja punoittaa ja kutittaa hulluna käsivarret.. rasvalla helpottaa onneksi.
 
Paleltaa, väsyttää ihan kamalasti ja v*tuttaa myös :inpain: Ihan kamala olen ollut ja yritän tosi paljon tsempata. Mutta kiukku nousee aika herkästi pintaan.
 
Eilen sanoin miehelleni että käytän koiran, vien roskat ja teen ruuan sillä aikaa kun käytte ulkona, mutta otan eka pienet torkut. Noh... heräsin ja katoin ei helvetti, tuliki nukuttua yli tunnin ja ne tulee vartin päästä ja kaikki hommat tekemättä :grin pieni puklu suussa siinä ruokaa tekemään.. että joo, väsyttää kyllä :grin:grin
 
Mulla erityisesti iltapäiväväsymys on ihan hirveää. Esikoisen ja välillä myös nykyisen kuopuksen odotuksessa nukuin usein töiden jälkeen päikkärit, mutta nyt mies on siirtynyt iltatöihin ja mulla on lähes joka arki-ilta kaksi pientä lasta yksin hoidettavana. :wideyed: Ei siis paljon iltapäiväpäikkäröidä enää.
 
Mulla tuli ensimmäiset vatsan tuikkaukset noin viikko oviksesta, ja sit alkoi kauhea röyhtäily ja aivastelu!
Nännit aristaa vähän ja plussan jälkeen iski flunssa päälle. Oudot unet raskaudesta on tullut kehiin!
Oviksen jälkeen näin kyllä unta että multa tuli jotain kiinnittymisvuotoa unessa, josta päättelin olevani raskaana. Vuotoa ei siis ole tullut, unessa vain! Nyt näin unta kaksosista. Kääk!
 
Itku herkkyys lisääntynyt. Nännit sattuu ihan sairaasti ja kylmä on.. siis tosi kylmä. Mulla on illalla oltava paksun peiton päällä villaviltti JA fleece peitto kaksin kerroin ja sukat jalassa.. muuten tulee liian kylmä.
Lisäks sain jonkun ihmeellisen reaktion käsiin ja punoittaa ja kutittaa hulluna käsivarret.. rasvalla helpottaa onneksi.


Pystyn samaistumaan! Palelin muutaman päivän niin että oli kaksi villapaitaa päällekkäin, peiton alla, eikä sekään riittänyt! Lämmöt pysynyt hieman koholla, 37.2-37.5.
Nyt siis menossa kai 4+4 vasta.
 
Täällä ois suunnilleen 5+1 eikä pahoinvointia näy. Toisaalta ei ole aijemminkaan alkanut kun aikaisintaan 5+5 ja edellisissä jopa 6+
Kun ei tiedä toivoisko sitä pahoinvointia oman mielenrauhan vuoksi, kun sitten se on ikävä kyllä ajoittain hyvinkin kurjaa kun se tulee kunnolls päällensä.
 
Joo ei tää mitenkään herkkua ole kun ei pysty syömään eikä oikein olemaan mitenkään päin että olis hyvä olla.. toivon vaan että tää loppuis jo :sad010
 
Takaisin
Top