Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko teillä vaihtelevasti päivästä riippuen oireita? Siis että jonain päivänä vaan vähän/ei ollenkaan ja jonain päivänä sit taas enemmän. Täällä nälkä on melkein koko ajan sekä todella hajamielinen/tyhmä olo. :grin
 
Joo kuulostaa tutulta. Saattaa vaihdella paljonkin.. ja siis vaihtelee päivän aikanakin tosi paljon. Yhtenä hetkenä saattaa olla huono olo ja ei pysty syömään ja hetken päästä kaikki on kunnossa ja haluat vetää kokonaisen pitsan
 
Eilen mulla oli hormonit kyllä aivan järkyttävän sekaisin. Itkin ihan kaikesta. Meidän vauvan 1v kuvaukset ei meinannut toteutua paskan rahatilanteen vuoksi. Aina kun näin mun lapsen naaman aloin itkemään miten en saa ikuistettua kuvia. Siis se tunne joka kerta kun katsoin niin mun sydän mureni täysin ja aloin vollottaa. 3h jaksoin itkeä... Oikeesti. Mies jo meinasi tulla hulluksi ja totesikin taitaa nyt hormonit olla aika sekaisin.
 
On, kiitos kysymästä. Vähän tuhruilee, mutta vatsaa ei juimi. Soitin klinikalle ja he eivät suositelleet uutta verikoetta, vaan suoraan varhaisultran aikaistusta jos hermot ei kestä. Aattelin nyt pinnistellä kun ei viittis liian aikaisin ultraankaan mennä.

Minäkin soitin klinikale ja minulle suositeltiin uutta verikoetta. Yritin saada neuvolan kautta verikoetta, mutta ei onnistu. Tänään on ahdistanut enemmän tämä tuhruttelu.
 
Minä nyt roikun täällä mukana mainostamassa oireitani, vaikka viiva pelottavasti haalenikin aamun testissä. Mulla on tänään ollut alavatsatuikkimista ja jopa liitoskipumaista tunnetta. Nyt jo? :wideyed:
 
Hei tuosta tuli mieleen että mulla oli toissa yönä kans ihan sellainen liitoskipumainen kipu! Säikähdin kun se kesti tosi pitkään. Ja alavatsalla tuikkii ja oksettaa hulluna.
 
Mulla ei oo vielä menkat myöhässä, mutta plussasin sunnuntaina dpo11. Oireina tuota tuikkimista, pari kertaa aivastaessa kunnon vihlaisuja, tyhjällä vatsalla epämiellyttävä, jopa etova olo, välillä kovakin nälkä, lämpöä 37-37,5 ja tänään alkoi valkovuotoa tulla hämmentäviä määriä :wideyed: Ja kaikki tämä alkoi flunssalla.
 
Mulla ei oo vielä menkat myöhässä, mutta plussasin sunnuntaina dpo11. Oireina tuota tuikkimista, pari kertaa aivastaessa kunnon vihlaisuja, tyhjällä vatsalla epämiellyttävä, jopa etova olo, välillä kovakin nälkä, lämpöä 37-37,5 ja tänään alkoi valkovuotoa tulla hämmentäviä määriä :wideyed: Ja kaikki tämä alkoi flunssalla.
Mulla alkoi tismalleen samallatavalla. Mä plussasin dpo 9 ja just aivastaessa repäisi kunnolla aina. Mulla oli kanssa flunssanpoikasta samoihin aikoihin ja juurikin tuon valkovuodon pistin merkille myös. Siis ihan tismalleen samat oireet kun sulla. Hassua :joyful: Luulis että kaikilla ois vähän eriävää mutta sulla kun olisin omaa päiväkirjaa lukenut
 
Mulla alkoi tismalleen samallatavalla. Mä plussasin dpo 9 ja just aivastaessa repäisi kunnolla aina. Mulla oli kanssa flunssanpoikasta samoihin aikoihin ja juurikin tuon valkovuodon pistin merkille myös. Siis ihan tismalleen samat oireet kun sulla. Hassua :joyful: Luulis että kaikilla ois vähän eriävää mutta sulla kun olisin omaa päiväkirjaa lukenut

Hassua tosiaan :) Oliko sulla mitään, mitä ei tullut itse mainittua? :joyful:
 
Hassua tosiaan :) Oliko sulla mitään, mitä ei tullut itse mainittua? :joyful:
Dpo 2 tunsin pienen elohiiren kaltaisen töytäisyn. Jos kiinnittymisen vois tuntee luulisin et se ois ollut se. Yhden kerran täytäs. Dpo 5 varmaan Alko pieni pahoinvointi. Dpo 11 aloin olemaan säikympi. Säikähdä todella helposti ja pelottaa enemmän. Just jos avaan oven ja mies on oven takana säikähdän. Viimesimpänä on tullut tää että oon super herkkä. Itken helposti ja mielialat vaihtelee jos mulla on nälkä ni muutun saatanaksi.
 
No niin nyt alkoi sit se pytyn halailu :yuck: Ei kivaa.. ei edes ollu paha olo mutta niin vaan sappinesteet lähti ylös :sad001
 
Mul on ollut hiiva nyt muutaman päivän :shifty: Tänään tuntuu vähän paremmalta sen suhteen.
 
No niin nyt alkoi sit se pytyn halailu :yuck: Ei kivaa.. ei edes ollu paha olo mutta niin vaan sappinesteet lähti ylös :sad001

Mikäs viikko on menossa? Täälläkin on koko aamun ollut tosi huono olo ja krapulainen olo. Eiliseen asti ollut kova nälän tunne, mikä on nyt loppunut ja vaihtunut pahaan oloon. Täällä menossa ehkä 5+2 tai 5+5.
 
Muokattu viimeksi:
Mikäs viikko on menossa? Täälläkin on koko aamun ollut tosi huono olo ja krapulainen olo. Eiliseen asti ollut kova nälän tunne, mikä on nyt loppunut ja vaihtunut pahaan oloon. Täällä menossa ehkä 5+2 tai 5+5.

En osaa sanoa. Preglife sanoo että 5+5 mutta saattaa olla pidemmällä..
 
Kenelläkään muulla ihan järjetöntä turvotusta? Etenkin iltaisin vatsan alue megaturpeana :eek:Mulla on IBS eli turvotus on tuttua, mutta tää on kyllä erilaista...
 
Kenelläkään muulla ihan järjetöntä turvotusta? Etenkin iltaisin vatsan alue megaturpeana :eek:Mulla on IBS eli turvotus on tuttua, mutta tää on kyllä erilaista...
 
Takaisin
Top