Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä aloitin elokuun alusta töissä ja mies jäi kotiin pikkuneidin kanssa, niin imetyskerrat väheni siihen 2-3/24h. Viikonloppusin toki useammin:) Meillä kävi tsäkä ja raskauduin jo ennen varsinaista yrittämistä Pikkuneiti on siis 1v 7kksaakos kysyä, kun eksyin nyt tänne puolelle lukemaan viestejä. et paljon imetät vielä ja milloin on menkat alkaneet edellisen raskauden jälkeen ja onko ollu säännöisset menkat tm. täällä ei meinaa tärpätä ja mietin vaan syytä ni kiinnostais kuulla muiden imettäjien taivalta
oi, onneaMä aloitin elokuun alusta töissä ja mies jäi kotiin pikkuneidin kanssa, niin imetyskerrat väheni siihen 2-3/24h. Viikonloppusin toki useammin:) Meillä kävi tsäkä ja raskauduin jo ennen varsinaista yrittämistä Pikkuneiti on siis 1v 7kk
Ei ole sen kummempia oireita vielä. Taaperolla on nuha, niin mullakin saattaa olla joku nuha tulossa ja väsymys saattaa johtua siitä.
Ainut oire josta aloin epäilemään raskautta (myöhästyneiden menkkojen lisäksi) oli muuttunut hajuaisti. Sama ihme haju nenässä kuin edellisessä raskaudessa ja miesparka haisi pahalle eilen.
Eilen oli vielä etova olo mutta tänään ei ole ollut... No, katsotaan mitä päivä tuo. Minulla tosiaan vasta 5+1 eli eikös sen pahimman oireilun pitäisi alkaa vasta ensi viikolla. :D Ai niin.. Röyhtäisyt ovat hirvittäviä tällä hetkellä - muuten en ole usein röyhtelee, mutta nyt tulee kyllä ja yllättäen sellaisia röyhtäyksiä että :D
Nyt seitsemäs viikko käynnissä ja tuntuu, että kaikki vähätkin oireet ovat kadonneet. Rinnat oli kipeät ja turvonneet vielä viime viikon lopulla, nyt ei nekään tunnu enää mitenkään erikoiselta.
Pelottaa kyllä tämä vähyys ja etenkin oireiden loppuminen.
Mä olin ekassa raskaudessa saikulla noin viikon (ja jotain yksittäisiä huonoja päiviä). Menin ihan lääkäriin ja pyysin saikkua, lääkäri oli ymmärtäväinen.Milloin teistä on ookoo jäädä sairauslomalle raskauspahoinvoinnin vuoksi? Onko ookoo jäädä, vaikka ei oksentaisi, mutta kokoajan on olo että oksennus tulee?
Jäin tänään kotiin tekemään töitä juuri tuon olon takia.. Mulla on siis mahdollisuus tehdä töitä myös kotona, en ihan kaikkea voi kotona tehdä, mutta suurimman osan.
Mietinkin että kun en haluaisi jäädä varsinaisesti sairaslomalle, koska olen kuitenkin kykeneväinen työhön. Mutta työnteko kotona on paljon helpompaa, kun lähellä on vessa johon voi rynnätä jos siltä tuntuu, ja kotona ei ole niin paljon yökkirefleksiin johtavia asioita. Eilen töissä mm. Kahvi, työkaverin lemuava partavesi....