Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oksentelu jatkuu ja jatkuu. Nyt viikonloppu ollut erityisen rankka, en oo pystynyt muuta kuin oksentelemaan ja nukkumaan. Pääkoppa alkaa seota Kaikki ruokakin maistuu pahalle, joudun kokeilemaan paljon, että saan syötyä edes jotakin. Eilen hyvä on tänään tosi pahaa jne.
Voi Ginger oletko mitään lääkettä kokeillut tai miettinyt? Kuulostaa tosi rankalta toi tilanne
Oksentelu jatkuu ja jatkuu. Nyt viikonloppu ollut erityisen rankka, en oo pystynyt muuta kuin oksentelemaan ja nukkumaan. Pääkoppa alkaa seota Kaikki ruokakin maistuu pahalle, joudun kokeilemaan paljon, että saan syötyä edes jotakin. Eilen hyvä on tänään tosi pahaa jne.
.. ja siis tää turvotus on jäätävää! En tiedä millä enää piilottelisin tätä mahaa ku se on ku rantapallo
Kävin tänään lääkärissä pahoinvoinnin ja oksentelun takia... sain vaan 3pv saikkua ja se tulosti mulle nipun jossa kerrotaan raskauspahoinvoinnista
Edellisessä raskaudessa oksentelu ja pahoinvointi kesti 16 viikolle. Toivotaan että tässä pääsis helpommalla. Ärsyttävää hakee jatkuvasti uutta saikkua, kun pelkkä lääkäriin meno on kauhee suoritus. Ja autolla saa ajaa oksennuspussi jalkojen päällä...
Kuulostaa täysin mun esikoisen odotusajalta Mulla loppu kans just silloin viikon 16 kohdalla ja sen jälkeen olin elämäni kunnossa Nyt toivon, ettei tulis samanlaista oloaKävin tänään lääkärissä pahoinvoinnin ja oksentelun takia... sain vaan 3pv saikkua ja se tulosti mulle nipun jossa kerrotaan raskauspahoinvoinnista
Edellisessä raskaudessa oksentelu ja pahoinvointi kesti 16 viikolle. Toivotaan että tässä pääsis helpommalla. Ärsyttävää hakee jatkuvasti uutta saikkua, kun pelkkä lääkäriin meno on kauhee suoritus. Ja autolla saa ajaa oksennuspussi jalkojen päällä...