Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä oon jopa ollu vähän huolissaan kun ei oo ollu huono olo. Ekasta oli rv5 ja tokasta rv6-20. No tänään 7+1 se sitte alko.. :confused:
 
Täälläkin aina vaan kuvottaa, aamusin lentää laatta. Muutamia kertoja päivässä saa nieleskellä. Ylämaha kerää kamalasti ilmaa, mut se ei taho liikkua ylös eikä alas. Nyt sit alkanu kauhee väsymys lisäksi. Eilen nukuin päikkärit sohvalla. Ja illalla tipahdin siihen jo puol kaheksalta ja heräsin ysiltä iltapalalle. Ja kymmeneltä jo unten mailla uudestaan. Poikia odottaessa oli samaa vikaa, sohvalle kun erehtyy niin silmät painuu väkisin kiinni. Eikä haittaa mikään melu ympärillä.
 
Oonko ainut jolla kukkii naama ihan järkyttävästi? Erityisesti leuka, leukapielet ja posket. Hävettää melkein mennä töihin kun on näin paljon finnejä..
 
Oksentelu jatkuu ja jatkuu. Nyt viikonloppu ollut erityisen rankka, en oo pystynyt muuta kuin oksentelemaan ja nukkumaan. Pääkoppa alkaa seota :confused: Kaikki ruokakin maistuu pahalle, joudun kokeilemaan paljon, että saan syötyä edes jotakin. Eilen hyvä on tänään tosi pahaa jne.

Voi Ginger oletko mitään lääkettä kokeillut tai miettinyt? Kuulostaa tosi rankalta toi tilanne :sorry:
 
Voi Ginger oletko mitään lääkettä kokeillut tai miettinyt? Kuulostaa tosi rankalta toi tilanne :sorry:

En vielä, mutta pian täytyy sitäkin vaihtoehtoa miettiä. Toistaiseksi liha on ainoa joka saa paremman olon hetkeksi, mutta aina sitä ei saa alas.

Poikakin jo ehdotti että äidin pitää soittaa sairaalaan :wacky:
 
Oksentelu jatkuu ja jatkuu. Nyt viikonloppu ollut erityisen rankka, en oo pystynyt muuta kuin oksentelemaan ja nukkumaan. Pääkoppa alkaa seota :confused: Kaikki ruokakin maistuu pahalle, joudun kokeilemaan paljon, että saan syötyä edes jotakin. Eilen hyvä on tänään tosi pahaa jne.

Voi ei [emoji17] tsemppiä! Kuluisipa viikot nopeasti, niin olo alkaisi todennäköisesti helpottaa!
 
Feel ya Enska88! Täällä kans tänään ollut ekaa kertaa se tuttu krapulainen olo, josta tuli parisen vuotta sitten ihan arkipäiväinen olotila:hungover:
Ja omien arvailujen mukaan ois 5+0 menossa.
No, toivon, että tän päivän etominen on johtunut siitä, että oon syönyt epäsäännöllisemmin, mitä normaalisti ja huomenna ku syön taas säännöllisesti, niin en voi huonosti..:hilarious:
 
.. ja siis tää turvotus on jäätävää! En tiedä millä enää piilottelisin tätä mahaa ku se on ku rantapallo:hilarious:
 
.. ja siis tää turvotus on jäätävää! En tiedä millä enää piilottelisin tätä mahaa ku se on ku rantapallo:hilarious:

Täällä mies sano että nauratti kun yks tuttu on paljon pidemmällä raskaana mutta mun turvonnu pallomaha on paljon isompi kun hänen :grin Tässä toivois että turvotus alkais pian laskemaan! Olokin kun ois pitkittynyt krapula ja eilen jouduin jo päivystää vessassa oksennuksen pelossa..
 
Kävin tänään lääkärissä pahoinvoinnin ja oksentelun takia... sain vaan 3pv saikkua ja se tulosti mulle nipun jossa kerrotaan raskauspahoinvoinnista :shifty:
Edellisessä raskaudessa oksentelu ja pahoinvointi kesti 16 viikolle. Toivotaan että tässä pääsis helpommalla. Ärsyttävää hakee jatkuvasti uutta saikkua, kun pelkkä lääkäriin meno on kauhee suoritus. Ja autolla saa ajaa oksennuspussi jalkojen päällä...
 
voimia teille pahoinvoinnin kanssa kamppaileville :Heartred
täällä pinaa väsymys, tekisi mieli vain nukkua ja kun ei kahvikaan maistu niin ei meinaa pysyä skarppina ollenkaan. töissäkin jo ahdistaa kun ajatukset pätkii ja tuntuu kuin jossain koomassa oisi:shifty:
 
Kävin tänään lääkärissä pahoinvoinnin ja oksentelun takia... sain vaan 3pv saikkua ja se tulosti mulle nipun jossa kerrotaan raskauspahoinvoinnista :shifty:
Edellisessä raskaudessa oksentelu ja pahoinvointi kesti 16 viikolle. Toivotaan että tässä pääsis helpommalla. Ärsyttävää hakee jatkuvasti uutta saikkua, kun pelkkä lääkäriin meno on kauhee suoritus. Ja autolla saa ajaa oksennuspussi jalkojen päällä...

Kannattaa ehdottaa että ottaa jatkoa slomalle puhelimitse! Mulla onnistui, thank God! Ei tartte taas perjantaina mennä tk:n odotustilaan säikäyttään vanhoja ihmisiä.. että joo, tää mahatauti ei tartu kehenkään..

Ja muuten välikommenttina ummetukseen, hakekaa ihmeessä Pegorionia apteekista! Ja syökää päivittäin! On ok vaikka koko raskauden ajan! Yx murhe vähemmän! Pilttisoseluumu, kuivatut luumut, tuoreet luumut puusta; ei toimi niin kuin tuo! Ponnistan seuraavan kerran vasta toukokuussa synnärillä! Kiitos ihana neuvolatäti!
 
Nyt RV 9+1. Selkeimmät oireet ovat väsymys, vatsan turvotus ja nännien arkuus. Viime viikolla oksentelin muutamana aamuna, katsotaan jatkuuko tällä viikolla. Kokonaisfiilis kuitenkin hyvä.
 
Minulla on nyt kunnon nuha päällä eli vointi on todella huono ja sairauslomaa vietetään. Onneksi pahoinvointi ei kiusa kuin yöllä nykyään... Miten tätä kaameeta oloa saisi helpotettua?
 
Kävin tänään lääkärissä pahoinvoinnin ja oksentelun takia... sain vaan 3pv saikkua ja se tulosti mulle nipun jossa kerrotaan raskauspahoinvoinnista :shifty:
Edellisessä raskaudessa oksentelu ja pahoinvointi kesti 16 viikolle. Toivotaan että tässä pääsis helpommalla. Ärsyttävää hakee jatkuvasti uutta saikkua, kun pelkkä lääkäriin meno on kauhee suoritus. Ja autolla saa ajaa oksennuspussi jalkojen päällä...
Kuulostaa täysin mun esikoisen odotusajalta:hungover: Mulla loppu kans just silloin viikon 16 kohdalla ja sen jälkeen olin elämäni kunnossa:happy: Nyt toivon, ettei tulis samanlaista oloa:pale
 
Yöllä huomasin, että nännit on pirun arat ku pikkuneiti kömpi tissille.. Hammasta purren annoin äskönkin iltatissiä ja käskin ottaa kunnon imuotteen!:hilarious:
 
Paha olo ja närästys. Paha olo kun ei syö, mitä vaan syö niin paha olo närästyksen vuoksi. Noidankehä :confused: lisäks tää väsymys on valtavaa!
 
Takaisin
Top