onko kellään muulla kymppiviikko menossa vähäoireisena? itsellä 9+3, olo on ihan normaali, alkuviikolla puntarikin näytti jopa -1kg parin viikon takaiseen punnitukseen vaikkei siis rajusti ole tullut oksenneltua, viikoilla 7-8 etovaa oloa oli aamuisin jolloin oksentelua pienesti välillä. Nyt on siis pelottavankin hyvä olo, ei väsymystä eikä lainkaan turvotustakaan. Ruoka maistuu hyvin ja kahvikin vaikka viikko pari sitten oksetti kahvin hajukin. Ensimmäinen raskaus niin ei voi oireita verrata aiempaankaan..
Mä mietin ihan samaa kun oli just toi 9+0-9+6 melko oireeton, pari kertaa oksensin. Väsynyt toki olin. Nyt taas oon oksentanut, oireilu aaltoilee. Kahvikin kyllä taas on vähän maistunut. Onneks pääsen kattomaan ensi tiistaina onko kyytiläisellä kaikki ok.
Jano ollut mullakin. Yölläkin 1-2krt juomaan. Lisäksi kuuma, hikoiluttaa.
Niin joo ja tissikysymys. Nyt jo paisunut kuppikoon noin, tarttis liivit ostaa. Ympärysmitta ei vielä ole kasvanut. Sama oli ekassa raskaudessa, siinä mulla myös alko viimeisillä viikoilla öisin suihkuta maito Heräilin lammikoissa. Samaten kävi seksin aikana, maito joka paikassa. Enkä ollut edes synnyttänyt :bag: imetyksen aikana kasvoi vielä toisen kuppikoon. Imetyksen loputtua palasi suurinpiirtein vanhaan, muoto kyllä kärsi