Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla ollut sydämen muljahtelua? Mulla on tänään muljahdellut ihan huolella, syke tuntuu normaalina, mutta lisälyöntejä on. Ilmeisesti kohtuu normaalua raskauden aikana, mutta en kyllä muista, että esikoisista olisi ollut tällaista
Mulla päänsärky on ollu nyt muutaman viikon myös erilaista ku normaalisti, eli just silmissä tuntuu eniten ja sit monesti takaraivossa tai keskellä ohimoa.Mä en tiiä johtuuko raskaudesta vai mistä, mut yli vuorokauden koskenut päähän, enimmäkseen jotenkin silmiin. Nukkuessa ihan ok mut muuten särkee autolla ollut vähän inhottava ajaa ku tekis mieli vaa laittaa silmät kiinni.
Hei apua menkkamaiset jomotukset alavatsalla onko normaalia? Mä menin jo googlettelee
Soitin neuvolaan ja sanoi,että ku mulla olis tähän aikaa kuukautiset nii olo voi johtuu siitä.. tosin sano et jos en kivun kans pärjää niin sit hyvinkäälle tarkastukseen,mut mitäänhän ne ei voi estää.. mitä lienee tarkotti tolla
Joo sanoi ja sit totesin itkusena,että toi ei nyt helpottanut mun oloa yhtään. Myöskin sanoi että jos mun kuukautiset olisi tähän aikaan niin sekin vois aiheuttaa kipuilua.Siis sanoko se neuvolasta et mitäänhän ei voi estää? No johan oli taas kommentti... tottahan se tietysti on, mutta ei kai sitä nyt tarttis noin ilmaista jos huolissaan soittaa ja kysyy neuvoa