Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko teidän rintojen aristus vaihtelevaa? Oon jo vähä huolestunut kun toinen rinta ei oo enää niin kipee, lähinnä nänni kosketusarka
En tiiä missä vaiheessa tää arastus normaalisti alkaa hiipumaan, nyt menossa 8+4..
Onko teidän rintojen aristus vaihtelevaa? Oon jo vähä huolestunut kun toinen rinta ei oo enää niin kipee, lähinnä nänni kosketusarka
En tiiä missä vaiheessa tää arastus normaalisti alkaa hiipumaan, nyt menossa 8+4..
Nyt teille kysymys joilla on lapsia. Miten rintojen koko kasvaa raskauden aikana? Entä synnytyksen jlk, kun imetit/ et imettänyt? Meinasin jo laukata rintaliiviostoksille mutta järki sanoo että odota kunnes tää olotila helpottuu.. nyt kun ei tee mieli pukea mitään kiristävää ettei turhaan ostele perunasäkkejä itelle kaappiin.
Mulla oli kans vaan aluksi rinnat kipeet, nyt pelkät nännit. Kävin jo reippaana ostamassa isommat rintsikat, mutta ne on jääneet käyttämättä, koska parhaalta tuntuu olla ilman. Ei ole siis tärähtelykipua, mutta ahistaa ihan kohtuuttomasti jos nännit yhtään littaantuu.Onko teidän rintojen aristus vaihtelevaa? Oon jo vähä huolestunut kun toinen rinta ei oo enää niin kipee, lähinnä nänni kosketusarka
Itse asiassa ei oo enää niin paha aristus kuin pari viikkoa sit oli. Oon nyt 11+6. Oli vähä kornia kun on sellaiset t-paita rintaliivit eivät auttaneet kun rinnat on niin kivikovat ja se aristus! Ja oli muuten pahin vasemmalla puolella.. oikea nukkui täysin.. go figure!
Nyt teille kysymys joilla on lapsia. Miten rintojen koko kasvaa raskauden aikana? Entä synnytyksen jlk, kun imetit/ et imettänyt? Meinasin jo laukata rintaliiviostoksille mutta järki sanoo että odota kunnes tää olotila helpottuu.. nyt kun ei tee mieli pukea mitään kiristävää ettei turhaan ostele perunasäkkejä itelle kaappiin.
Toivo elää että tässä alkaa se joku pahoinvointia aiheuttava hormoni vähenemään.. Henkistä pahoinvointia aiheuttaa ensi tiistain ultra. Toiv kaikki menee hyvin! Viime vuonna ei mennyt niin lisäksi käyn vielä NIPT-tutkimuksen tuloksia kuuntelemassa ma 28. Päivä. Onko tästä jollakulla kokemuksia?
Itse asiassa ei oo enää niin paha aristus kuin pari viikkoa sit oli. Oon nyt 11+6. Oli vähä kornia kun on sellaiset t-paita rintaliivit eivät auttaneet kun rinnat on niin kivikovat ja se aristus! Ja oli muuten pahin vasemmalla puolella.. oikea nukkui täysin.. go figure!
Toivo elää että tässä alkaa se joku pahoinvointia aiheuttava hormoni vähenemään.. Henkistä pahoinvointia aiheuttaa ensi tiistain ultra. Toiv kaikki menee hyvin! Viime vuonna ei mennyt niin lisäksi käyn vielä NIPT-tutkimuksen tuloksia kuuntelemassa ma 28. Päivä. Onko tästä jollakulla kokemuksia?
onko kellään muulla kymppiviikko menossa vähäoireisena? itsellä 9+3, olo on ihan normaali, alkuviikolla puntarikin näytti jopa -1kg parin viikon takaiseen punnitukseen vaikkei siis rajusti ole tullut oksenneltua, viikoilla 7-8 etovaa oloa oli aamuisin jolloin oksentelua pienesti välillä. Nyt on siis pelottavankin hyvä olo, ei väsymystä eikä lainkaan turvotustakaan. Ruoka maistuu hyvin ja kahvikin vaikka viikko pari sitten oksetti kahvin hajukin. Ensimmäinen raskaus niin ei voi oireita verrata aiempaankaan..
Mulla ainakin ollut välillä ihan lähes oireetonta ja välillä taas aivan kaamea olo (nyt 12+1). Se oireiden taso ja vaihtelu on kuitenkin tosi yksilöllistä eli en olisi kovin huolissaan
Mulla ainakin ollut välillä ihan lähes oireetonta ja välillä taas aivan kaamea olo (nyt 12+1). Se oireiden taso ja vaihtelu on kuitenkin tosi yksilöllistä eli en olisi kovin huolissaan
Mulla esikoista oottaessa kuppikoko vaan kasvoi ja kasvoi, sit ostin vähän ennen synnytystä isoimmat imetysliivit mitkä löysin. No ei mahtuneet päälle enää lapsen synnyttyä. Siinä kun imetys alkoi reilusti vähetä, alkoivat liivit mahtua. Näitä on aika vaikea kyllä ennustaa. Nyt taas kun oon raskaana niin liivit on lakanneet mahtumasta päälle enkä ole löytänyt ees kansainvälisistä kaupoista isompia. Sikäli outoa että ei mun tiisit nyt niin isot edes ole! Rintakehän ympärysmitta on suht pieni.
Jos vanhat liivit lakkaa mahtumasta niin jotain varmaan joutuu ostaan, mutta imetysliivejä ehkä kannattaa kattoo vasta siinä just ennen synnytystä jotkut millä pääsee alkuun (alussa suositellaan kaarituettomia jotta ei tulis tukoksia) ja sitten kun näkee millaseks ne rinnat aikoo vakiintua synnytyksen jälkeen niin helpompi ostaa sopivaa.