Millaisia raskausoireita sinulla on?

Vasurissa kohdussa tuntuu kuin olisi jotain. Sieltä juilii ja nippailee. Ja jos olen vaikka jalat koukussa, tunnen, että siellä on selvästi jotain. Täytyy kysyä varhaisultrassa sitten asiaa. Tähän asti mun tuntemukset olleet aina oikeassa aijemmista raskauksista :). Kuitenkin pelottaa ihan pirusti rakastua mitenkään vielä vauvaan.

Vasurissa kohdussa tuntuu kuin olisi jotain. Sieltä juilii ja nippailee. Ja jos olen vaikka jalat koukussa, tunnen, että siellä on selvästi jotain. Täytyy kysyä varhaisultrassa sitten asiaa. Tähän asti mun tuntemukset olleet aina oikeassa aijemmista raskauksista :). Kuitenkin pelottaa ihan pirusti rakastua mitenkään vielä vauvaan.
Sopisi vielä keltarauhaseksi, jos munasolu on siltä puolelta kotoisin!:)

Sopisi vielä keltarauhaseksi, jos munasolu on siltä puolelta kotoisin!:)
Joo, mulla on aina siltä puolelta missä juilii löytynyt kiinnittynyt munasolu. Pojat oikealta ja tyttäret tähän asti vasemmalta. Toki tästä ei tiedä vielä kumpi on.

Yhtä vähäoireista kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa. Rinnat pikkuisen arat, alavatsalla juilii vähäsen ja tuntuu välillä sellainen paineen tunne :rolleyes: No ja väsymys! Mulla ei oo koskaan ollut raskauspahoinvointia, mutta väsymystä ja unettomuutta senkin edestä :hungover: jännittää pirusti ensi viikon neuvola, pitäisi saada lähete ultraan ja labraan.. :rolleyes:

Mun oireettomuus tais enteillä jotain. Pc Negaa ja hieman ruskeaa vuotoa.. :(

Nukahdin tänään leffateatterissa kun olin esikoisen kanssa. Herätti minut lopussa. Että väsymystä vissiin ilmassa toki muksu herättääkin mut 5-6 välillä joka aamu. Rinnat edelleen kipeähköt, mutta ei muita oireita. Harjoittelen puolimaratonia varten ja hyvin on jaksanut treenaillakin. Tiedä pitäisikö huolestua kun ei pahoinvointia ole mutta saatan katua tätä sanomaani sit jos/kun se iskee

Nukahdin tänään leffateatterissa kun olin esikoisen kanssa. Herätti minut lopussa. Että väsymystä vissiin ilmassa toki muksu herättääkin mut 5-6 välillä joka aamu. Rinnat edelleen kipeähköt, mutta ei muita oireita. Harjoittelen puolimaratonia varten ja hyvin on jaksanut treenaillakin. Tiedä pitäisikö huolestua kun ei pahoinvointia ole mutta saatan katua tätä sanomaani sit jos/kun se iskee
Mulla on muutamasta raskaudesta tullut ne pahoinvoinnit kunnolla päälle vasta 10-11 viikoilla. Minä myös liikun ihan älyttömästi. En kyllä juokse. Mutta oon seurannut, että tulee pyöräiltyä ja käveltyä 50-60km viikossa. Ensi viikolla varmaan vielä enemmän, kun on vähemmän etäpäiviä.

O
Mulla on NIIN sama tuon ärsytyksen kanssa. Välillä olen ollut paljon zenimäisempi mitä normaalisti, mutta välillä :rulez:smiley-angry007:smiley-angry016

Sitten ahdistaa, kun on taas kerran ollut muuta kuin pullantuoksuinen järkevä aikuinen :confused1

Mua haukotuttaaa 24/7, jopa aamulla heräämisen jälkeen! Päivällä haukottelu ja väsymys on ärsyttävää, koska en ole saanut nukuttua yrityksistä huolimatta. :shifty:

Muuten tuntuu aika oireettomalta, mitä nyt kehitin itselleni jo virtsatieinfektionkin toissailtana, kun aloin ajatella painetta alavatsalla ja alkoi ahdistaa. Totesin seuraavana aamuna kun olo oli normaalimpi että tuskin mitään on. :lurking:

Korvikkeen haju ällötti kun tapasin kaverin vauvoineen, ihmiset käyttävät kaameita hajuja mutta olen normaalistikin tuoksuherkkä niin vaikea sanoa mikä on mitä. Periaatteessa pientä ällöttävää oloa on koko ajan ja yhden hauskan jutun tajusin!

Ekassa raskaudessa LUULIN, että mulla on flunssa ja hoidin nenäkannulla nuhaa jne ja ketutti kamalasti. Nyt tässä tajusin heti, että nenän tukossa oleminen on raskausoire :p:grinmulla plussasta asti ollut niiskutusta ja tukkoisen tuntuista nenää. Nyt osaan suhtautua siihen normaalisti, koska tiedän kuuluvan asiaan :computer005

Juuri nyt oli sukkapuikkokipua ja välillä asentoa vaihtaessa vissiin liitoskipuja, vihlaisee alavatsaan sivulle. Muuten aika oireettomalta tuntuu :scratch PAITSI hervottoman isot ja kipeät nännit. :help :think005
ireet ei siis oo kivoja mut oli hauskasti kirjoitettu, että laitoin siks ton hauska arvion

Ihan ekana tuli aiemmista raskauksista tuttu varma tunne, että on tärpännyt. Sitten jäi tutut menkkoja edeltävät tiputtelut tulematta ja lievä kuvotus ja väsymys rantautuivat. Koskaan ei oo mulla kunnon pahoinvointia ollut raskaana, toivottavasti nytkin selviäisi pelkällä kuvituksella.

Mulla ei oo oikein mitään oireita, paitsi plussat (ja se kp 29 vuoto ja seuraavan yön kovat mahakivut :nailbiting:). Mulla viivat vahvistuu, ja tiiän, ettei se edelleenkään sulje pois esim. kesken mennyttä keskenmenoa tai tuulimunaa (saati tulevaa keskenmenoa), mutta yritän ajatella, että kaikki voi myös jatkua ihan hyvin. Harmittaa, kun en oo eka raskaudessa yhtään laittanut ylös, että mitä oireita milloinkin... Kuvotusta oli alkuraskaudessa, mutten muista milloin alkoi. Unettomuutta kyllä on, mutta sitä on ollut kohta pari vuotta :D Ja tänään siis omien laskelmien mukaan 5+2.

(muoks: viikot lisätty)

Muokattu viimeksi:
Yhtä vähäoireista kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa. Rinnat pikkuisen arat, alavatsalla juilii vähäsen ja tuntuu välillä sellainen paineen tunne :rolleyes: No ja väsymys! Mulla ei oo koskaan ollut raskauspahoinvointia, mutta väsymystä ja unettomuutta senkin edestä :hungover: jännittää pirusti ensi viikon neuvola, pitäisi saada lähete ultraan ja labraan.. :rolleyes:
Mulla eka raskaus meneillään, niin ovatko kaikki olleet poikia tai tyttöjä sulla sitten? Mietin että moni sanoo että paha olo tulisi pojista vissiin? ( Spekuloisin että se on se vieras geeni siellä joka tuottaa ongelmia :joyful:) mulla vasta rv 4+1 joten uskon että mun pahoinvointi on vasta edessä.
Mulla ei oo oikein mitään oireita, paitsi plussat (ja se kp 29 vuoto ja seuraavan yön kovat mahakivut :nailbiting:). Mulla viivat vahvistuu, ja tiiän, ettei se edelleenkään sulje pois esim. kesken mennyttä keskenmenoa tai tuulimunaa (saati tulevaa keskenmenoa), mutta yritän ajatella, että kaikki voi myös jatkua ihan hyvin. Harmittaa, kun en oo eka raskaudessa yhtään laittanut ylös, että mitä oireita milloinkin... Kuvotusta oli alkuraskaudessa, mutten muista milloin alkoi. Unettomuutta kyllä on, mutta sitä on ollut kohta pari vuotta :D Ja tänään siis omien laskelmien mukaan 5+2.

(muoks: viikot lisätty)
Mäkin mietin kokoajan että kaikki on hyvin vaikka mun aivoissa piilee tuo pieni huoli siitä, että voi mennä hyvinkin kesken vielä tai olla kohdunulkoinen, tulimuna tms tms.:pompus: mutta kootan olla positiivinen!

Täällä on nyt sitten krapulaa muistuttava olo lähes 24/7. Yäk! :depressed: Tiheä syöminen auttaa vähän, joten pupellan jotakin parin tunnin välein. Kauhistuttaa hampaiden puolesta, mutta jospa tää menisi muutamassa viikossa ohi :)

Mulla alkoi tänään väsymys, oli sukujuhlat ja kesken juhlia alkoi ällöttää hienhaju. Ei ollut varmaan paha haju mutta mun koiranhajuaistilla se oli vaikeaa olla samassa huoneessa. Oli oikein kiva koittaa keskustella ruuasta ja resepteistä siinä sitten :D
Väsymys alkoi heti kun porukkaa poistui. Lähdin alas rauhoittumaan hetkeksi ja olisin voinut nukahtaa siihen paikkaan! Ei ole ennen ollut väsymystä kesken päivää paitsi krapulassa ja jonkun pitkän lennon jälkeen. Mä en nuku päikkäreitä ikinä joten tämä on outoa :wtf:

Mulla eka raskaus meneillään, niin ovatko kaikki olleet poikia tai tyttöjä sulla sitten? Mietin että moni sanoo että paha olo tulisi pojista vissiin? ( Spekuloisin että se on se vieras geeni siellä joka tuottaa ongelmia :joyful:) mulla vasta rv 4+1 joten uskon että mun pahoinvointi on vasta edessä.

Mäkin mietin kokoajan että kaikki on hyvin vaikka mun aivoissa piilee tuo pieni huoli siitä, että voi mennä hyvinkin kesken vielä tai olla kohdunulkoinen, tulimuna tms tms.:pompus: mutta kootan olla positiivinen!

En uskalla lähtee poistaa tuosta lainauksesta mitään etten poista väärää mut mä en siis oo oksentanut aamupahoinvoinnin takia ikinä ja mulla on eniten poikia :)

Hmm, kai jokainen kroppa sitten reagoi eri tavalla! Mulla alkoi rv 5 nyt (4+2) tänään ja uskoisin että pahoinvoinnit ovat vasta edessäni. Toki toivon ettei niistä tulisi sellaiset pahat, mutta mun tuurilla tulee megapahat :)

Mun oireet (miksi testinkin näin aikaisin 3+0 tein):
  • Eilen illalla nukkumaan mennessä yhtäkkiä huomasin, että rinnat kipeät paineltaessa
  • Tänä aamuna raudan maku suussa. Ja vielä tosi vahvasti.. ja edelleen on, välillä vahvemmin ja välillä ei niin vahvasti.
  • Vatsassa tänään ollut nippailua siellä täällä ja semmoista tuntemusta melkein koko ajan. Ei kipua, mutta lievää jomotusta
Nyt vain toivon että kaikki menisi hyvin, kun näin aikaisin tää plussa tuli!

Raudan makua en ole enää huomannut, rinnat ei ole kipeät (hieman arat kun koskee), vatsa jomotusta edelleen on lähes koko ajan.

Eilen kaupassa meinasi kaksi kertaa vintti pimetä, en kuitenkaan pyörtynyt (tätä ei siis normaalisti tapahdu) ja eilen nukahdin illalla aivan uupuneena yhtäkkiä sohvalle alkuillasta (en edes muista millon olisin noin nukahtanut)

RV olisi 3+jotain..

Takaisin