Täälläkin yksi jota ärsyttää koko ajan! Tai jos ei ärsytä niin on jotenkin kauheen synkeä mieliala. Plussan jälkeen olin muutaman päivän varmaan maailman onnellisin ikinä, ja sit hirvee sukellut tälläseen alhoon.. pakko olla joku hormoni juttu. Oon myös tosi väsynyt, mut en saa siltikän nukuttua kunnolla. Sama oli esikoisen raskaudesta, et alku ja loppuraskaudessa ei vaan saanut unta vaikka olis kuin väsynyt.
No mut, onneks esikoinen lähtee mummolaan yöksi niin mä voin vaik maata horroksessa sohvalla loppupäivän vaikka olin suunnitellut tekeväni vaikka ja mitä
Mulla on NIIN sama tuon ärsytyksen kanssa. Välillä olen ollut paljon zenimäisempi mitä normaalisti, mutta välillä

Sitten ahdistaa, kun on taas kerran ollut muuta kuin pullantuoksuinen järkevä aikuinen
Mua haukotuttaaa 24/7, jopa aamulla heräämisen jälkeen! Päivällä haukottelu ja väsymys on ärsyttävää, koska en ole saanut nukuttua yrityksistä huolimatta.
Muuten tuntuu aika oireettomalta, mitä nyt kehitin itselleni jo virtsatieinfektionkin toissailtana, kun aloin ajatella painetta alavatsalla ja alkoi ahdistaa. Totesin seuraavana aamuna kun olo oli normaalimpi että tuskin mitään on.
Korvikkeen haju ällötti kun tapasin kaverin vauvoineen, ihmiset käyttävät kaameita hajuja mutta olen normaalistikin tuoksuherkkä niin vaikea sanoa mikä on mitä. Periaatteessa pientä ällöttävää oloa on koko ajan ja yhden hauskan jutun tajusin!
Ekassa raskaudessa LUULIN, että mulla on flunssa ja hoidin nenäkannulla nuhaa jne ja ketutti kamalasti. Nyt tässä tajusin heti, että nenän tukossa oleminen on raskausoire 

mulla plussasta asti ollut niiskutusta ja tukkoisen tuntuista nenää. Nyt osaan suhtautua siihen normaalisti, koska tiedän kuuluvan asiaan
Juuri nyt oli sukkapuikkokipua ja välillä asentoa vaihtaessa vissiin liitoskipuja, vihlaisee alavatsaan sivulle. Muuten aika oireettomalta tuntuu

PAITSI hervottoman isot ja kipeät nännit.