Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä voisin vaan nukkua kokoajan, jotenkin niin väsyny olo. :/
 
Minulla ei edes ole kovin paljoa oireita, toisinaan illalla meinaan simahtaa kuin saunalyhty. Nännit ovat kipeät ja rinnat turvonneet. Ei pahoinvointia tai heikotusta.
 
Täällä on huonoa oloa ollut vaihtelevasti muutaman viikon. Ruokahalu on kateissa, mutta jotain pitäisi silti yrittää syödä, ettei iske oksetus. Tämän viikon uutuus on mahdoton väsymys ja rinnatkin ovat jälleen kipeät pienen tauon jälkeen. Muutamaan otteeseen minua on huimannut, kun nousee turhan vauhdikkaasti ylös sohvalta. Turvotus vain näyttää jatkuvan.
 
Jännä kun monilla ruokahalu kateissa, itse taas voisin syödä koko ajan.. lisäksi tulee huono olo jos ei syö..
 
Jännä kun monilla ruokahalu kateissa, itse taas voisin syödä koko ajan.. lisäksi tulee huono olo jos ei syö..

Millä viikolla oot? Mullakin alkuun oli tosi kova ruokahalu ja nälkä! Mutta nyt se on kadonnut ja vaihtunut ällötykseen ja pahaan oloon. Että varo vaan se voi vielä yllättää sut :grin

Väsymys on myös täällä. Viikonlopusta asti ollu väsyny ja pahoinvoiva olo. Treenistä ei tullu mitään ja tänään jouduin lähteen töistä kotiin ku oli niin väsyny ja huono olo. Puoli torkuin sitte koko iltapäivän. Nyt illalla vähän parempi olo.
 
Millä viikolla oot? Mullakin alkuun oli tosi kova ruokahalu ja nälkä! Mutta nyt se on kadonnut ja vaihtunut ällötykseen ja pahaan oloon. Että varo vaan se voi vielä yllättää sut :grin

Väsymys on myös täällä. Viikonlopusta asti ollu väsyny ja pahoinvoiva olo. Treenistä ei tullu mitään ja tänään jouduin lähteen töistä kotiin ku oli niin väsyny ja huono olo. Puoli torkuin sitte koko iltapäivän. Nyt illalla vähän parempi olo.

Vasta 5+2 menossa että joo, saattaa vielä vaihtua ja moneen kertaan :F
 
Mulla on kans tämä "kova nälkä" -vaihe menossa :D
 
Mä koitan tosi tunnollisesti syödä, koska nälkä on kyllä, mut sit se pahaolo saattaa iskeä kesken ruokailun eikä loppu uppoakkaan. Mut mulla nää olot menee tosi nopeasti ohi, kun ruoka on pois silmistä, niin on paha olokin :nailbiting:

Mua särki päätä eilen illalla ihan älyttömästi, en tiedä mistä johtui. Koko pää ihan jumissa.

En tainnut mainita mutta yksi outo oire on kanssa, mun pissa haisee erilaiselle:hilarious: viikonloppuna rupesin miettimään että mikähän on muuttunut ja se oli yksi syistä miksi testin tein.
 
Onko kellään muulla alavatsakipuja? Mulla on ollut pari päivää aina välillä sellaisia kuukautismaisia kipuja. Ei haittaa olemista, vaikka ne huomaakin ihan selvästi. Johtunevat kohdun kasvamisesta kun nyt on käynnissä 8. rv. Kova pahoinvointi ja väsymys ovat jatkuneet ja kuten kaikki muutkin raskausoireet eikä ole mitään vuotoja ollut eli tuskin on keskenmenosta kyse.
 
Onko kellään muulla alavatsakipuja? Mulla on ollut pari päivää aina välillä sellaisia kuukautismaisia kipuja. Ei haittaa olemista, vaikka ne huomaakin ihan selvästi. Johtunevat kohdun kasvamisesta kun nyt on käynnissä 8. rv. Kova pahoinvointi ja väsymys ovat jatkuneet ja kuten kaikki muutkin raskausoireet eikä ole mitään vuotoja ollut eli tuskin on keskenmenosta kyse.

Mulla ollut niitä ja mennään kuitenkin vielä rv6, tulee ja menee. Ei mitään kipeitä, mutta sellainen jomotus ja juiliminen, välillä menee ohi hetkessä, välillä kestää vähän pidempää..
 
Onko kellään muulla alavatsakipuja? Mulla on ollut pari päivää aina välillä sellaisia kuukautismaisia kipuja. Ei haittaa olemista, vaikka ne huomaakin ihan selvästi. Johtunevat kohdun kasvamisesta kun nyt on käynnissä 8. rv. Kova pahoinvointi ja väsymys ovat jatkuneet ja kuten kaikki muutkin raskausoireet eikä ole mitään vuotoja ollut eli tuskin on keskenmenosta kyse.
Plussauksesta asti ollut koviakin kipuja jopa aamulla ylös nouseminen ollut haaste, ei myöskään ole mitään vuotoa ollut. Toivon että olis asiaan kuuluvaa tämä kipuilu
 
Mullakin on nyt alkanut jänniä alavatsakipuja. Iltaa kohden lisääntyy. Ja menossa on kans rv8. Luin et kuuluu asiaan. Vuotoa mullakaan ei oo, paitsi sellaista kellertävän rusehtavaa välillä lorahtaa. Mut jotenkin en oo huolissaan kun ei tuota hirveesti oo.

Ruoka ei mulle maistu ollenkaan. Ei oikein tee mieli syödä mitään ja mut sit kun saa ruuan eteen niin syön sen. Ja tää hirveä yskä plus nuha jatkuu edelleen :sad001
 
Oon alkanut ihan haukkana vahtimaan näitä oireita, tuntuu että tissien turvotuskin on yhtäkkiä laskenut eivätkä ole enää kipeät. Tätäkö tää on kunnes on vähän turvallisimmilla viikoilla :hungover: mutta sanottakoon että tuo turvotuskin alkoi vasta viikonloppuna, kun on ollut jo 7+jotain, oon varmaan luonnostaan vaan päässyt nyt vähällä :bored:
 
Hyvä että muillakin on näitä alavatsakipuja. Mulla ne on useimmiten iiltapäivällä ja sitten taas illalla. Rintojen arkuus helpotti mulla viikolla 7 mutta tuli nyt taas aika voimakkaana takaisin viikolla 8. Mulla on oikeasta rinnasta poistettu pari harmitonta kasvainta jokunen vuosi sitten, niin oikea rinta on selvästi kipeämpi varmaankin arpikudosten vuoksi.
 
Meikäläinen meinas sitten pyörtyä lenkillä koirien kanssa. Söin aamupalaleivät ennen lenkkiä, silti rupes silmissä sumenemaan ja korvissa humisemaan. Ihmiset varmaan katsoneet yhtään kun yks käy istumaan tienvarteen muutamaankin otteeseen kun rupes heikottamaan :yuck:

Tätä kyllä on aiemminkin käynyt aikaajoin, siis että huimaa, ja tiedän miten mun kannattaa silloin olla. Teini-iässä varsinkin kun olin huono syömään. Muttei kyllä tavallisilla lenkeillä ikinä. Eikä noin pahasti.
 
Täälläkin on alkaneet menkkatyyppiset tuntemukset kohdun seudulla, niitä tulee ja menee pitkin päivää.

Kaverin (eli siis itseni) puolesta kyselen, onko muilla ongelmia vatsan toiminnan kanssa? Maha on tosi löysällä ja kramppaillut koko alkuviikon, vessassa pitää juosta monta kertaa päivässä. :confused:

Ajattelin että jos tilanne jatkuu, pitää käydä tsekkauttamassa ettei mukaan ole tarttunut jotain suolistopöpöä.
 
Täälläkin on alkaneet menkkatyyppiset tuntemukset kohdun seudulla, niitä tulee ja menee pitkin päivää.

Kaverin (eli siis itseni) puolesta kyselen, onko muilla ongelmia vatsan toiminnan kanssa? Maha on tosi löysällä ja kramppaillut koko alkuviikon, vessassa pitää juosta monta kertaa päivässä. :confused:

Ajattelin että jos tilanne jatkuu, pitää käydä tsekkauttamassa ettei mukaan ole tarttunut jotain suolistopöpöä.

Täällä ilmoittautuu yksi vatsavaivoista kärsivä. Vatsa ollut ripulilla/löysällä nyt viikon ja erilaisia kipuja. Vessassa saa juosta monta kertaa päivässä. Tänään pitkästä aikaa ollut parempi päivä. Luin kokemuksia, että toisilla vatsa reagoi raskauteen tällä tavoin. Eilen meinasi tulla jo niin toivoton olo, mutta nyt parempi fiilis jo. :angelic: Viikkoja nyt 5+4.
 
Väsymys ilmestynyt erittäin painavana, mitään ei meinais jaksaa tehdä, lisäksi päänsärky vaivannut nyt päivittäin.
 
Täällä näköjään flunssa siirtyi poskionteloon :sad001 Se tästä vielä puuttuikin! Yritän sinnitellä ens viikon alkuun jos menis itsekseen ohi... tosin eikös raskaus vaikuta jotenkin noihin limakalvoihin et varmaan se on lääkäriin mentävä...

Mulla kans vatsavaivoja mut toista puolta, ei meinaa vatsa toimia kunnolla. Onneks oon kahvia pystynyt juomaan aamulla sen kupillisen niin sillä toimii.
 
Aamulla kun heräsin, jomotteli vatsaa aikalailla. Vieläkin vähän. Huonolla onnella kävin koirien kanssa aamulenkilläkin, 300m ees taas varmaan 10 pysähdyksellä kun pyörrytti. Pidemmälle en uskaltanut mennä, ja taas ohikulkevat autot varmaan ihmetteli miks tuo istuu kaatosateessa märällä maalla.

Keksiikö joku jotain mikä ois helppoa syödä samantien kun nousee sängystä ja lähtee lenkille? Ensviikolla alkaa tiukempi työtahti ja pitäis olla fyysisissä hommissa ihan kokoajan..
 
Takaisin
Top