<Lisabeth>
Asioista perillä oleva
Tammimammat 2017
Maalismammat 2018
Tammiäidit 2020
Tammikuiset 2023
Syyskuiset 2024
Mä voisin vaan nukkua kokoajan, jotenkin niin väsyny olo. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jännä kun monilla ruokahalu kateissa, itse taas voisin syödä koko ajan.. lisäksi tulee huono olo jos ei syö..
Millä viikolla oot? Mullakin alkuun oli tosi kova ruokahalu ja nälkä! Mutta nyt se on kadonnut ja vaihtunut ällötykseen ja pahaan oloon. Että varo vaan se voi vielä yllättää sut
Väsymys on myös täällä. Viikonlopusta asti ollu väsyny ja pahoinvoiva olo. Treenistä ei tullu mitään ja tänään jouduin lähteen töistä kotiin ku oli niin väsyny ja huono olo. Puoli torkuin sitte koko iltapäivän. Nyt illalla vähän parempi olo.
Onko kellään muulla alavatsakipuja? Mulla on ollut pari päivää aina välillä sellaisia kuukautismaisia kipuja. Ei haittaa olemista, vaikka ne huomaakin ihan selvästi. Johtunevat kohdun kasvamisesta kun nyt on käynnissä 8. rv. Kova pahoinvointi ja väsymys ovat jatkuneet ja kuten kaikki muutkin raskausoireet eikä ole mitään vuotoja ollut eli tuskin on keskenmenosta kyse.
Plussauksesta asti ollut koviakin kipuja jopa aamulla ylös nouseminen ollut haaste, ei myöskään ole mitään vuotoa ollut. Toivon että olis asiaan kuuluvaa tämä kipuiluOnko kellään muulla alavatsakipuja? Mulla on ollut pari päivää aina välillä sellaisia kuukautismaisia kipuja. Ei haittaa olemista, vaikka ne huomaakin ihan selvästi. Johtunevat kohdun kasvamisesta kun nyt on käynnissä 8. rv. Kova pahoinvointi ja väsymys ovat jatkuneet ja kuten kaikki muutkin raskausoireet eikä ole mitään vuotoja ollut eli tuskin on keskenmenosta kyse.
Täälläkin on alkaneet menkkatyyppiset tuntemukset kohdun seudulla, niitä tulee ja menee pitkin päivää.
Kaverin (eli siis itseni) puolesta kyselen, onko muilla ongelmia vatsan toiminnan kanssa? Maha on tosi löysällä ja kramppaillut koko alkuviikon, vessassa pitää juosta monta kertaa päivässä.
Ajattelin että jos tilanne jatkuu, pitää käydä tsekkauttamassa ettei mukaan ole tarttunut jotain suolistopöpöä.