Millaisia raskausoireita sinulla on?

Alavatsaa nippailee ja masu kipuilee. Rinnat on vähän arat. Imetän vielä esikoista, jännityksellä odotan miten sen käy. Esikoisesta oksensin väh kerran päivässä ~5+-16, toivon todella sen osalta helpompaa raskautta. Pahoinvointi oli kovaa, no viikon päästä selvinnee miten nyt käy.
 
Täällä vatsa kivut rauhoittunut. Nälkäsenä on alkanut tulemaan todella huono olo, muita oireita ei sitten olekkaan. Välillä on tullut havahduttua, ainiii oon raskaana
 
Mulla iski viikonlopulla ihan järjetön vatsan turvotus, näytän siltä kuin olisin 5. kuulla. Toivottavasti laskee piakkoin, tällä hetkellä mahdun tasan yksiin töihin sopiviin housuihin. :meh:
 
Täällä oli yöllä aikamoisia vatsakipuja, mutta meni ohi ihan 5minuutissa. Huono olo/etova olo/pahoinvointi iskee jos ei oo syönyt.. myös hajut alkanut käymää aika voimakkaasti jo nenään.

Rv 5+0
 
Kokoajan huono olo.. yötäpäivää. Ihan pikkasen kohenee olo kun syö mutta ei paljoa. Pitää varmaan taas pyytää pahoinvointinappeja neuvolasta, viimeksi saadut jo vanhaks menny.
 
Mulla maha kipuilee, eilen illalla en meinannut saada unta kun tykytti nii.. Vuotoa ei ole, joten varmaan vaan asiaan kuuluvaa kipuilua. En muista esikoisen ajalta enää tämmösiä juttuja
 
Täälläkin välillä maha jomottelee. Viime yönä siihen malliin, että pelkäsin jo pahinta, mutta rauhoittui sitten. Huono olo alkanut ehkä hiipiä, eilen illalla oli ja nyt äsken iski. Yleensä 6+ tai viim 7+ alkanut ja kestänyt lähes puoliväliin asti, joten jos eteenpäin päästään, eiköhän se ens viikolla vähitellen kunnolla ala. Kylmiä omenanpaloja syön juuri, vakiohelpotus etomiseen. :)
 
Mä odottelen ensimmäistäni ja nyt ovistestin perusteella olisi raskauden kesto 4+4. Viikko sitten tein jo ekan positiivisen testin. Yksi tuulimunaraskaus takana loppuvuodesta, minkä takia ei oikein uskalla vielä iloita... Monenlaisia tuntemuksia on jo viikon verran ollut tuolla alamahalla. Juostessa käydessä vatsaa vihloi esim. tänään molemmilta sivuilta sen verran kovaa, että täytyi osa lenkistä kävellä. Onko muilla ollu tällästä varhaisilla viikoilla ja onko normaalia? o_O Tosi väsynyt oon ja päikkärit on täytyny ottaa nyt monena päivänä. Myös lievää etovaa oloa jo ollut joinain päivinä, mutta toisina ei ollenkaan. Rinnoissakin oon välillä ollu tuntevani jotain aristusta ja sit taas en... Kuvittelenkohan näitä oireita vai voiko ne oikeesti tällä tavalla tulla ja olla tulematta? :confused004
 
Joo tuo vihlominen kuulostaa tutulta ja normaalilta. Ja voi ne oireet vaihdella :) ja sit kun yks oire loppuu ni tuleekin joku muu tilalle :D
 
Kiitos Penni, huojentavaa kuulla Olispa ihana kun pystyis olemaan huoleton ja peloton tämän asian suhteen. Päivä kerrallaan...
 
Mulla on viikot vielä mysteeri, oletetusti 8+6, ehkä vähemmän. Mullahan ei ollut hajua koko asiasta ennen viikonloppua, rupesin katselemaan että ompas maha vähän turvonneen oloinen. Välillä on ollut sellaista nopeasti ohimenevää ällötystä, pyörrytystä.. mutta en noistakaan osannut ajatella että olisivat raskausoireita. Tietysti heti testin tehtyä tuntuu tissitkin kipeiltä, mahassa painetta.

Olen yllättynyt siitä miten vähällä olen päässyt :nailbiting: koputan puuta.. iltaisin olen ollut tosi väsynyt viimeaikoina, mutta unirytmi on muutenkin heittänyt häränpyllyä ja oon alkanut heräilemäänkin aiemmin varmaan just valoisuuden takia. Vapaapäivänä nytkin hereillä viideltä :hilarious:
 
Olo on niin pahoinvoiva, väsynyt ja uupunut, että nyt ollaan ihan sairausloman lähellä. Tämän viikon yritän vielä olla töissä, kun helatorstai ja etätyö pelastavat. Katsotaan, miten ensi viikolla käy. Eilen en meinannut päästä töistä kotiin, kun oli niin sekava olo ja jäsenet eivät oikeen totelleet. Jotenkin laahustin julkisissa kotiin ja kaaduin sänkyyn kun pääsin kotiin. Nyt alkoi rv8 ja luin, että seuraavat pari viikkoa hormonitasot vielä nousee. Yritän levätä niin paljon kun pystyn. Onneksi mies hoitaa ruuan ja koiran.
 
Sama täällä, tänään on ollut rankin päivä tähän mennessä huonon olon suhteen. Huomenna on pakko olla fyysisesti palavereissa, mutta voi olla että joudun tosiaan tulemaan tän illan ultran jälkeen kaapista pomolle ja ottamaan saikkua ens viikolla. :hungover:
 
Mulla vaihtelee ihan hirvittävästi oireet, viikonlopun ja alkuviikon tissit oli ihan jumalattoman kipeät, mut pahoinvointi väistyi. Nyt on aaltoilevaa, mutta aika kevyttä etovaa oloa, kun syömisestä on tarpeeksi kauan. Nyt myös väsyttää ihan sikana, vaikka kello ei ole edes puolta kahta, ja palelen toimistolla villapaidassa viltin alla...
 
Täällä kanssa edelleen lievä etova olo/pahoinvointi jatkuu, onneksi ei pahana.. väsymys kanssa läsnä, vähän kokoajan paleltaa myös ja tissit vaihtelevasti kipeet..
 
Iltaa kohden alkoi inhottava mahakipu ja ummetus plus ilmavaivat. Eikä mahakipua helpota ollenkaan tää yskiminen flunssassa. Äsken meinasin tukehtua yskään ja lopulta oksensin hienosti limat pihalle. Miksei tää nuha/yskä vois jo helpottaa!?!
 
Mä olen yllättynyt siitä miten vähän oireita loppupeleissä on ollut, tai ei tää ole vielä yhtään sellaista kun olin aiemmin ajatellut, jos en tietäisi olevani raskaana, tuskin ajattelisin sen kummempaa näistä. Ei oo kipuja, ja ällötyskin on tosi lievää.:bag:
 
Mullahan nuo oireet menee vähän aalloissa, ei onneksi ole kaikki samaan aikaan päällä ja että olisi kokoajan esim. Huono olo..
Iho kyllä reagoi hormooneihin kun näppyjä alkanut puskemaan kasvoihin, yläselkään ja olkapäille..
 
Takaisin
Top