Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No just joku smoothie voisikin olla hyvä idea, kiitos!Mä oon syönyt aamulla illalla valmiiksi jääkaappiin tehdyn puolukka-banaani-päärynäsmoothien (pohjana joko jugurtti tai avocado), ja pari kourallista manteleita. Nopsaa ja helppo huitaista naamariin.
No just joku smoothie voisikin olla hyvä idea, kiitos!
En ymmärrä mistä tämä huimaus johtuu, liekkö alhaista verenpainetta kuitenkin? Lääkärissä kun mittaavat, se nousee aina kun jännitän tollaisia toimenpiteitä. Ei saa todenmukaista tulosta. Pitää varmaan neuvolassa tänään kysellä.
Aamulla kun heräsin, jomotteli vatsaa aikalailla. Vieläkin vähän. Huonolla onnella kävin koirien kanssa aamulenkilläkin, 300m ees taas varmaan 10 pysähdyksellä kun pyörrytti. Pidemmälle en uskaltanut mennä, ja taas ohikulkevat autot varmaan ihmetteli miks tuo istuu kaatosateessa märällä maalla.
Keksiikö joku jotain mikä ois helppoa syödä samantien kun nousee sängystä ja lähtee lenkille? Ensviikolla alkaa tiukempi työtahti ja pitäis olla fyysisissä hommissa ihan kokoajan..
Palelu ja hiipivä pahoinvointi täällä saapuneet. Pitää uskoa yllä että kaikki voisi olla hyvin. Nytkin oon ihan jäässä, vaikka aurinko paistaa suoraan ikkunasta ja lämmittää.
Vielä en ole yösyömisiin ruvennut, tosin vessassakäynnit alkanut herätellä kolmen aikaan. Yritän vaan nopeasti takaisin nukkumaan että saa unta uudestaan. Huonounisuus vaivaa, heräilen liian aikasin enkä saa unta vaikka väsyttää.
Onko muita joiden mielikuvitus lähtee raskauden myötä laukkaamaan öisin? Mulla on mennyt unet ihan villeiksi taas, muistan saman aiemmistakin odotuksista.
Kaislalla ois kyl ehdottomasti sairasloman paikka.
Mulla tuli aamulla pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa. Ja nyt sit heti pelottaa että kesken tämä menee.. Esikoisesta ei vuotanut ollenkaan minkäänlaista.