Millaisia raskausoireita sinulla on?

Varsinaista pahoinvointia mulla ei ole vieläkään mutta eilen ja tänään on ollut aika pahoja menkkakipuja. Niiden lisäksi on sellaista pientä pinkkiä vuotoa lähinnä pyyhkiessä - onneksi ei kuitenkaan menkkamaista vuotoa vaan paljon lievempää. Aikaisempina päivinä oli vastaava ruskeaa tuhrua. Eihän tämä kivaa ole mutta yritän lohduttautua sillä että näitä kaiketi voi esiintyä myös hyvin menneissä raskauksissa :confused005.
 
Mulla on ollut lievää pahoinvointia, sellaista jännää tunnetta ettei oikein tiedä että pitäiskö oksentaa vai syödä :D vatsakipuja ollut myös jonkin verran ja närästystä. Nännit olleet myöd tosi arat jo paljon ennen plussatestiä. Olen päätellyt että odotan poikaa koska esikoispojasta oli ihan samanlaista, mutta tytöstä ei ollut oikeastaan oireita ollenkaan. :D
 
Tänään ei oo ollu paljon mitään oireita. Selvästi alkaa mieli heti kehitellä kauhuskenaarioita, että no nyt se on siinä. Vähän mua häirii ettei ole mitään turvotuksiakaan vielä näkynyt, nyt ois ehkä about 6+3.
 
Mulla on helpottanut se jatkuva etova olo ja ruoka maistuu jopa ihan hyvältä välillä, halleluja! Nälässä voi tulla huono olo ja oksennuskin, mutta se on kuitenkin hallittavissa kun ei koko ajan yökötä.

Mulla on myös ollut iltaisin ehkä pientä lämpöilyä, kuin olisi tulossa kipeäksi. Onko muilla ollut tällaista? Ei kuitenkaan ole flunssaksi edennyt niin mietin onko jotain hormonaalista.
 
Mulla on helpottanut se jatkuva etova olo ja ruoka maistuu jopa ihan hyvältä välillä, halleluja! Nälässä voi tulla huono olo ja oksennuskin, mutta se on kuitenkin hallittavissa kun ei koko ajan yökötä.

Mulla on myös ollut iltaisin ehkä pientä lämpöilyä, kuin olisi tulossa kipeäksi. Onko muilla ollut tällaista? Ei kuitenkaan ole flunssaksi edennyt niin mietin onko jotain hormonaalista.

Mulla ollu kanssa vähän kipee olo välillä, aivastuttaa ja saattais olla lämpöäkin. Oon vaan ajatellut että johtuu tästä väsymyksestä:confused005
 
Turvotus pahenee ja sellainen siitä paineesta johtuva aika kurja olo iltaisin. Ei ole suoranaista kipua mutta tukalaa oloa. Nyt 6+5 eikä tee mieli syödä kokoajan kun olo on mitä on... Toivottavasti oireilee että kaikki on hyvin. Väsymys ei lopu, ei tarvi nukkua mutta en jaksa kyllä mitään tehdä ja mieliala painuu alas aika usein.
 
Turvotus pahenee ja sellainen siitä paineesta johtuva aika kurja olo iltaisin. Ei ole suoranaista kipua mutta tukalaa oloa. Nyt 6+5 eikä tee mieli syödä kokoajan kun olo on mitä on... Toivottavasti oireilee että kaikki on hyvin. Väsymys ei lopu, ei tarvi nukkua mutta en jaksa kyllä mitään tehdä ja mieliala painuu alas aika usein.

Mulla oli aika samanlaista viikko sitten, vatsallaan olo auttoi kun tais olla suolistossa ”vika” :rolleyes: Tosin jos ei oo niin vatsallaan olo saattaa pahentaa oloa mutta ootko kokeillu missä asennossa helpottaa?
 
Mulla oli aika samanlaista viikko sitten, vatsallaan olo auttoi kun tais olla suolistossa ”vika” :rolleyes: Tosin jos ei oo niin vatsallaan olo saattaa pahentaa oloa mutta ootko kokeillu missä asennossa helpottaa?

Lähinnä helpottaa jos makaan selällään jalat suorina. Kiitos vinkistä! Kokeilen tänään illalla tota mahallaan oloa :) Liittyy varmasti suolistoon kun aamuisin ei ole yhtään niin tukala olo. Ehkä jotkin ruoatkin voi vaikuttaa mutta en jaksaisi millään rajoittaa nyt esim hiilareita kun tulee paha olo jos ei syö.
 
Mua ihan alko pelottaa kun en oo oksentanut tänään. Eilen sama mutta se paha olo tuli vasta päivällä. Nyt ihan ok olo. Ultrassahan sen kohta näkee, mutta voiko ne oireet ns hiipua ja sitten palata? Kyllä mä aloin jo tykätä siitä oksentamisesta kun sit tiesi että kaikki varmaan hyvin:grin Eilen söin aamupalankin :wideyed:
 
Mua ihan alko pelottaa kun en oo oksentanut tänään. Eilen sama mutta se paha olo tuli vasta päivällä. Nyt ihan ok olo. Ultrassahan sen kohta näkee, mutta voiko ne oireet ns hiipua ja sitten palata? Kyllä mä aloin jo tykätä siitä oksentamisesta kun sit tiesi että kaikki varmaan hyvin:grin Eilen söin aamupalankin :wideyed:

Kyllä ne voi! Suodaan meille odottaville äideillekin jotain lepohetkiä sentään. :grin

Musta tuntuu että mulla on pahoinvoinnin huippukohta nyt ohi (koputan puuta). Viikot neuvolan mukaan 10+1 mutta oikeasti varmaan 9. Väsymys on silti kova ja mieliala sellainen lattea. Tai siis ei jaksa tehdä mitään eikä kiinnostua mistään, niin ahdistaa kaikki mitä pitäisi tehdä.
 
Mullakin on aallottaista. Saattaa olla useampi päivä ihan ok olot ja sitten taas pahenee. Pari tosi huonoa yötä esikoisen takia takana, ja ihan hirveä vetämätön olo koko ajan täälläkin.
 
Niin päättyi meidän onni ja odotus :sad001tsemppiä kaikille ja toivotaan että teillä kaikki sujuu hyvin ❤️
 
Niin päättyi meidän onni ja odotus :sad001tsemppiä kaikille ja toivotaan että teillä kaikki sujuu hyvin ❤️
Isot pahoittelut kettuli ja jaksamista!

Taidan tosin olla samassa seurassa, kolmatta päivää jatkuvan (sinänsä kevyen) vuodon mukana tuli juuri isohko pala limakalvoa eli ei hyvältä näytä :depressed:. Ultra on maanantaina, silloin viimeistään varmistuu mun tilanne.
 
Kettuli olen pahoillani :Heartred
Tsemppiä myös koivunversolle :Heartred
 
Aamulla oksensin ja mies sanoi ”aika paljon tuli”. Luulikohan se oikeesti et yskäsen kerran ja se on siinä :hilarious:

No mulla se on just tuohon yskäsen kerran ja se on siinä tyyliin tällä hetkellä. Paha olo tosin ei sen jälkeen helpota kyllä ollenkaan.. :wtf: toisaalta kiva näin ettei sisuskalut lähes tulkoon tuu ulos joka kerta.
 
No mulla se on just tuohon yskäsen kerran ja se on siinä tyyliin tällä hetkellä. Paha olo tosin ei sen jälkeen helpota kyllä ollenkaan.. :wtf: toisaalta kiva näin ettei sisuskalut lähes tulkoon tuu ulos joka kerta.

Sepä se kun jos oksentaa niin helpottaa mutta jos ei tuu niin paha olo jatkuu koko päivän:meh:
 
Voi ei pahoittelut Kettuli! Ja paljon vielä toivonkipinöitä Koivunversolle! Juuri teille toivoisi onnistumista kun pitkään epäonnista yritystä takana, juuri kävin lueskelemassa tuota "miten lapsi sai alkunsa"-ketjua... Vaikka se ei paljon lohduta niin onhan se kuitenkin hyvä merkki tulevaisuuden kannalta että on tullut raskaaksi, toivottavasti vaan sitten Kettuli seuraavasta yrityksestä onnistuisi loppuun asti! Ja jospa Koivunversolla kuitenkin odottaisi iloinen yllätys maanantain ultrassa :shy:
 
Niin päättyi meidän onni ja odotus :sad001tsemppiä kaikille ja toivotaan että teillä kaikki sujuu hyvin ❤️
Olen pahoillani kettuli, voimia ja tsemppiä tulevaan :Heartred
 
Takaisin
Top