Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla vuotaa aina yhdynnän jälkeen. Sen takia sen harrastus jätetty nyt aika minimiin, kun kyllä se vuoto vaan joka kerta säikäyttää ja ahdistaa.

Mulla nyt ekaa kertaa nii pistää heti miettimään enkä muista että ois viime raskaudessa koskaan tullu samaa.
 
Onko teillä kellään peiton heiluttelun jälkeen tullu jotain lievää vuotoa? Mulla valkovuoto runsasta ja nyt aamusta ihanko ois ollu hiukan verta ehkä seassa kun oli vähän pinkkiä/punertavaa. Luulen että touhuilut hiukan ärsytti limakalvoja vaan. Ei mitään kipuja oo ollu nii en usko keskenmenoon vaikka se pelottaakin.

Mulla ei oo vuotoa mutta hankalaa kun kuivaa on (vaikka valkkaria lorahtelee muuten) ja sattuu paljon herkemmin.
 
Mulla oli ainakin ekassa raskaudessa seksin jälkeen vähän veristä vuotoa, en muista oliko toisessa. Mutta ihan vaaratonta se on jos nyt ei kauheasti vuoda
 
Edelleen kevyttä päänsärkyä. Otin eilen ja tänään 500mg parasetamolia. Tuntuu myös että niskat jumissa. Ilmeisesti yleistä raskaana.

Myös ruskeeta vuotoa tullut tänään.. Ei puhdasta verta.

Nyt ehkä väsyttääkin enemmän, nukuin päikkäritkin just. Ehkä mulla vähän perässä tulee nää oireet. Pe tai la aamuna teen digitestin (tilasin netistä vähän halvemmalla). Ja la varhaisultra myös :)
 
Edelleen kevyttä päänsärkyä. Otin eilen ja tänään 500mg parasetamolia. Tuntuu myös että niskat jumissa. Ilmeisesti yleistä raskaana.

Myös ruskeeta vuotoa tullut tänään.. Ei puhdasta verta.

Nyt ehkä väsyttääkin enemmän, nukuin päikkäritkin just. Ehkä mulla vähän perässä tulee nää oireet. Pe tai la aamuna teen digitestin (tilasin netistä vähän halvemmalla). Ja la varhaisultra myös :)

Niskajumi yleistä vai? Onneks mulla ei tästä enää jumimpaan voi mennä :grin Kauhulla ootan niitä selkäkipujakin kun valmiiksi sattuu :grumpy:

Sullahan on ultra ihan just! Tsemppiä, kerro mitä löytyy:shy:
 
Oli pakko ottaa yks ibuprofeiini kun vieläki pää kipee.. :( onneks oon varmaan pe saikulla niin saa sen levätä
 
Tavallaan tuntuu, että olisin melko oireeton, kun ei ole suurempia kipuja tai lainkaan pahoinvointia. Tarkemmin pohtiessa rintoja aristaa, vessassa saa ravata, haukottelusta ei meinaa tulla loppua ja nälkä tuntuu normaalia voimallisemmin. Mutta aika helpolta nämä oireet kyllä tuntuvat.. Tänään on ollut menkkamaisia kipuja alavatsassa, joista olen vähän huolestunut. Rv 6+4 menossa.
 
Onko teillä kellään peiton heiluttelun jälkeen tullu jotain lievää vuotoa? Mulla valkovuoto runsasta ja nyt aamusta ihanko ois ollu hiukan verta ehkä seassa kun oli vähän pinkkiä/punertavaa. Luulen että touhuilut hiukan ärsytti limakalvoja vaan. Ei mitään kipuja oo ollu nii en usko keskenmenoon vaikka se pelottaakin.

Vime viikonloppuna tuli vuotoa heti yhdynnän jälkeen. Vuoto loppui kyllä välittömästi, mutta ehdin säikähtää niin, että en ole uskaltanut uudelleen kokeilla. Vaikkakin luin jostain, että johtuisi kuivista ja ohentuneista limakalvoista ja olisi aivan normaalia. :nailbiting:
 
Nyt illalla tuli järkyttävän huono olo, mahassa velloo ja ällöttää. :depressed: En sitten tiedä, että onko tämä raskausoire vai ihan oikeaa noroa / muuta vatsatautia. Painuin peiton alle ja otin varuilta ämpärin sängyn viereen, huh huh.
 
Iltaisin ja öisin vatsakramppeja! En muista että edellisessä ois ollu tällasta, vähän ahdistaviakin kipuja nämä. :shifty:
 
Meikäläinen on ollut yksi tämän ryhmän huolestuneista oireettomista. Ainoat selvät oireet tähän asti on olleet menkattomuus ja kipeähköt rinnat. Välillä yskiessä tai sängyssä kääntyessä on ollut repäisykipuja, ja välillä väsymystä tai hengästymistä, mutta siinä kaikki. Päiviä on nyt 8+2 ja äsken kävin varhaisultrassa niin tulos oli se että sydän sykkii ja alkiolla kaikki hyvin! Voi se pahoinvointikin kuulemma vielä iskeä. Toivottavasti tämä rauhoittaa muita oireettomia (vaikka tiedän kyllä, ettei siinä oikein mikään rauhoita..).
 
Mulla oli viikonloppuna ja maanantaina koko ajan vähän hutera olo, mutta eilen ja tänään oli vain aamulla työmatkalla huono olo. Eilen illalla alavatsaa jomotti ja huolestuin, koska keskenmeno alkoi mulla niin. Se oli onneks aamulla loppunut. Rinnat on ollu koko ajan pikkusen arat.

On tää alku vaan niin stressaavaa ja ei voi olla analysoimatta oloaan koko ajan. :scratch
 
Aamu alkoi ällö ololla. Aamupalaa laittaessa muutamat hajut myös ällötti. Aamupala kumminki upposi mutta sen jälkeen eli nyt sitten onki huipannu nii pötkötellään nyt tytön kans sohvalla. Selkäkipua ei oo ollu nyt pariin päivään eikä pääkipua. Nännit on puolestaan molemmat nyt arkoja ja tosi kiva imettää tyttöä noin sata kertaa päivässä. :nailbiting:
 
Mulla on ollu nyt monta päivää putkeen huono olo. Aamulla sitte oksensin ihan kunnolla ja sit helpotti hetkeks. No palasihan se olo ja tuli sellanen tyhjä oksennus. Nyt sain syötyä mutta ei kyllä maistunut mikään taas miltään.. Kai tää on hyvä merkki? Eilen tuli ruskeeta vuotoa mut tais loppua. Ja kauheen kuuma ollu eilen ja tänään, mut ei kuitenkaan kuumetta:wideyed:
 
Mun paha olo senkun jatkuu! Onko porukalla kokemusta milloin tän pitäisi helpottaa alkaa väsyä tähän :(
 
Olkaa onnellisia että ootte raskaana :Heartred
Vaikka uskon et ei kivaa töissä tolla ololla..:silent
 
Mä oon kyllä pohjimmiltaan tosi onnellinen raskaudesta, mutta mieliala on silti apea ja äreä eikä sille voi minkään kun se on niin fysiologista. Väkisinkin vaikuttaa mielialaan kun hengästyy jo pukemisesta ja kaikki oksettaa, mutta silti on pakko jatkuvasti ahtaa ruokaa joka ällöttää.

Suurimmalla osalla kaiketi helpottaa ekan kolmanneksen jälkeen, mutta kyllä se pahin hormonipiikki ja sen myötä pahoinvointi yleensä hellittää jo aiemmin. Muistaakseni mulla helpotti viimeksi jo 10+ viikon jälkeen, tosin esikoisesta olotila ei ollut läheskään näin zombie. Mä kyllä viimeksi yrjöilin loppuvaiheillakin jos ei ruokarytmi ollut kunnossa, mutta jatkuva etominen ja hajuherkkyys jäi pois.
 
Takaisin
Top