Millaisia raskausoireita sinulla on?

Siis mitä, vitamiinitko sen värjää?! Mä oon välillä ihmeyellyt et mitä radioaktiivista pissaa musta tulee, kun on niin neonvihreetä. Menee siis mammavitamiinia + välillä b12/monivitamiini

Mulla tuntuu kans tuossa kaulan alaosassa ei ehkä niinkään paine mutta jos siihen koskee niin yököttää esim. Kaulahuivi sai minut yökkäämään yks päivä.

Esikoisesta mulla turpos rinnat heti alussa, mutta nyt patalapuissa ei oikein tunnu miltään, mutta nännejä kihelmöi. Vähän niin kuin herumisen tunnetta.

Tänään on ollut vähän ruokahaluttomuutta ja lievää pahoinvointia. Saa nähdä lähteekö pahenemaan pikkuhiljaa.:shifty:

mul on tissit ihan turvoksissa. Just yks ilta mieski sano et kauhee ku ne on isot :hilarious: Mul tulee kans tota kihelmöintiä aina vähän väliä tisseihin/nänneihin. Pahoinvointi onneks on nyt pysyny siedettävänä ja pääasiassa oon pystyny olee oksentamatta ja välillä vaan heikottaa tosi pahasti

Mulla on tän raskauden myötä iho menny ihan kamalaan kuntoon. Naama, selkä ja rinta on täynnä finnejä. Kohta ei kehtaa enää mennä mihinkään. Ku keksis että millä ne sais pidettyä poissa

Mul on kans tissit olleet kipeet, mikä on ihan uutta kun esikoista odottaessa eikä imettäessä oo ollut mitään kipuja. Nyt sit on tosi kivaa imettää tota taaperoa, joka aika kovakouraisestikin välillä iskee kiinni! :blackeye:

Mulla on tän raskauden myötä iho menny ihan kamalaan kuntoon. Naama, selkä ja rinta on täynnä finnejä. Kohta ei kehtaa enää mennä mihinkään. Ku keksis että millä ne sais pidettyä poissa

Mulla oli aluks, siinä ku odottelin menkkoja, mut nyt on parantunu ja näyttää ehkää jopa normaalia paremmalta. Ei sillä et hirveästi olis ongelmaa muutenkaan, jotain yksittäisiä näppyjä joskus. Selkä on se joka on pahin ja varsinki menkkojen aikaan ja jis syön suklaata. Yleensä ne kaksi yhdistyy :hilarious:

Tänään on ollu parempi päivä huonon olon suhteen, kuin eilen mut kyllä päivällä oli töissä välillä ällöä. Sit meni nälkä yli, muttei saanu syötyä ku vähän salaattia ja nyt sit oli taas niin kiljuva nälkä et oli pakko lähteä erikseen hakemaan pitsaa :facepalm: Tosin yleensä jaksan syödä sen kokonaan ja nyt oon täynnä jo puolikkaasta. Mut onneks sitä voi syödä myöhemminkin.
Edellispäivän oireiden laimentuminen on taas muuttunu vahvemmiksi oireiksi, ainaki tissien kipuun herään öisin ku vaihdan asentoa.

Hihiiii... Tyttö tulossa:rolleyes:

Täällä on tissikipu kyllä hyvin hellittäny, mut vähän ruvennu täyteläistymään:grin
Eilen tunsin vaan kun nänni alko hiertää paitaa, eli alkaa rintaliivit kohta jäämään pieneksi. Ekassakin raskaudessa jouduin tosi aikasin vaihtaa isompiin rintaliiveihin, alun turpoamisen jälkeen ei sitten kasvanutkaan onneks enempää.

Mulla on ihan järkyttävä tuo alavatsan paineen tunne. Ihan kovakin on tuosta häpyluun yltä, vaikka rakko olis ihan tyhjänä. Housut vähän ahistaa jo.

Mitähän sitä uskaltas suuhunsa pistää. Eilen illalla iltapala tuli kaaressa ulos hampaita pestessä ja nyt vähän sama tunne:shifty:
.
Lisäksi mulla tulee edelleen välillä ruskeaa paperiin, joka pistää miettimään. Vaikka enpä tällä hetkellä pysty vaikuttaa jos jotain käy. Mutta pelottaahan tuo.

Nyt on iskenyt aamupahoinvointi, ajatus kaikesta etoo ja normaaliaamiainen eli puuro rahkalla ja tee upposi tänään vain puoliksi. Söin sen about 9 aikaan ja lounaan pystyi syömään vasta kahdelta kun alkoi olla normaaliolo. Myös töihin ajaminen meni sellaisen etovan olon kourissa.. mutta sitte ku helpotti niin ei oo tullut takaisin. Eilen oli kans jo samaa. Ja foolihappo meinas men väärään kurkkuun ja tulla saman tien ylös :D

Mulla etova olo ja hammaspesuyökkäily alkoi jotai rv4.. Aikalailla sillon kun kuukautisten piti alkaa, tai pari päivää aikaisemmin

Mulla alkoi etova olo jo ennen plussaamista, ja se jatkuu edelleen. Oksensin viitenä päivänä rv 7, mutta enää ei tule niin paha olo, että oksentaisin. Se pelotti aluksi, mutta varhaisultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin, vaikka oksentaminen olikin loppunut paria päivää aiemmin. Totesin siis, että olen vain onnekas, jos en oksenna! Jatkuvaan etomiseen olen jo tottunut tässä 6 viikon aikana. Täytyy toivoa, ettei oksentaminen palaakaan!

Muut oireet jatkuvat ja jopa pahenevat, tissikipu oli eilen ihan kauheaa tuskaa, iltaisin olen turvonnut kuin ilmapallo, alavatsaa kivistää joka päivä ja väsymys on todella rajua. Eikä melkein mitään tee mieli syödä. Paitsi herkkuja :D

Pahoinvointi alko 5+4 ja oon tosiaan oksentanu melkein joka päivä täs nyt. Onneks sentään ruoka pysyy sisällä mut jatkuvasti etova olo.

Takaisin