Ootko koittanut tehdä omelettia tosi pienellä lämpötilalla kansi päällä? Ei tuu käryä eikä haise :)
Enpä oo, aina vaan kärryytetty niin että koko kämppä tuloksuu. :) täytyypä kokeilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko koittanut tehdä omelettia tosi pienellä lämpötilalla kansi päällä? Ei tuu käryä eikä haise :)

Tsemppiä sinne! Kauhulla odotan meidän yhdysvaltojen matkaa syyskuun lopulla. Sillon alkaa maha jo tuntua hyvin ja taaperon nukuttaminen/viihdyttäminen lentokoneessa niin jee, toivon ettei miulla pahoinvointia oo kovin ku esikoisestakaan ei ollut. Nyt on alkanu vähän tuntua etovaa oloa, mutta en tiie onko tää vielä oksennustaudin jälkimaininkeja. Toivottavasti ei kovin paha olo tuu ku oon lapsen kanssa mummolassa seuraavat kaks viikkoa, en haluis vielä kellekään kertoa..Mulla oksentaminen vaan yltyy, viikkoja vasta 6+5. Ollaan perheen kanssa Meksikossa lomalla, hieno aloittaa ja lopettaa päivä pää pöntössä. En enää ikinä lähde raskaana lomalle, ihan hirveetä hommaa. Nytkin makaan ilmastoidussa huoneessa kun mies on pojan kanssa altaalla, mulla on niin huono olo etten pysty olla ulkona. Harmittaa että menee tää all inclusive mun osalta näin. Luulin että esikoisesta voin huonosti, mutta tää toinen tulokas on jo vienyt tän olon ihan toiselle levelille. Esikoisesta oksensin 9 viikolta puoliväliin, yleensä vaan iltaisin. Nyt huono olo on heti aamulla herätessä eikä katoa päivän aikana hetkeksikään.
Nyt on alkanut olla jaloissakin ihan kivasti turvotusta, toivottavasti se johtuu vaan helteistä. Vaan olen minä pettynyt kun kukaan muu ei valita ummetuksesta. En vaan voi olla ainoa! 
Mulla oksentaminen vaan yltyy, viikkoja vasta 6+5. Ollaan perheen kanssa Meksikossa lomalla, hieno aloittaa ja lopettaa päivä pää pöntössä. En enää ikinä lähde raskaana lomalle, ihan hirveetä hommaa. Nytkin makaan ilmastoidussa huoneessa kun mies on pojan kanssa altaalla, mulla on niin huono olo etten pysty olla ulkona. Harmittaa että menee tää all inclusive mun osalta näin. Luulin että esikoisesta voin huonosti, mutta tää toinen tulokas on jo vienyt tän olon ihan toiselle levelille. Esikoisesta oksensin 9 viikolta puoliväliin, yleensä vaan iltaisin. Nyt huono olo on heti aamulla herätessä eikä katoa päivän aikana hetkeksikään.