Millaisia raskausoireita sinulla on?

Varpu: Ainakin tietää,että kaikki pitäis olla kunnossa,se on ton pahoinvoinnin hyvä merkki. Millä viikoilla sulla alkoi huonovointisuus?

Mulla alkoi jo jotain 5+2 mut aluks siihen kyllä helpotti ruoka ja oli enemmän aamupainotteista, nyt sit alkanut tää että myös nukkumaan mennessä oksettaa ja vaikka on nälkä, ei tee mieli yhtään mitään. Toivon että tää olis hyvä merkki mutta sit toisaalta pelottaa että voihan tuulimunassakin olla ihan samat raskausoireet ku normaalisti... Viikon päästä vasta on ultra jossa sit selviää :)
 
Vielä pari viikkoa lomaa jäljellä, niin saa rauhassa lepäillä aamupäivät, jos siltä tuntuu.. Toivottavasti huonovointisuus loppuu ennen kuin loma. Onko kukaan vielä kertonut töissä raskaudesta? Miten ilmoitus otettiin vastaan?
 
Mulla on kanssa vielä kolme viikkoa lomaa ja elättelen toiveita että olo olis parempi siinä vaiheessa ku työt alkaa. Ajattelin kertoa töissä vasta sit sen rv 11-12 ultran jälkeen. Mun esimies kyllä tietää jo meidän lapsettomuushoidosta joten tuskin tulee ihan puun takaa tämä uutinen ja osaa varmasti suhtautua hyvin :)
 
Mä luulin että mulla on ollut vaikeata, mutta voi miten teistä joitain toi pahoinvointi onkin kiusannu oikein kunnolla :sad001 Mulla auttaa kun en päästä itseeni nälkäiseksi ollenkaan. Vaikkei tee mieli yhtään mitään syödä niin sitten vedän jotain mikä vähiten ällöttää. Just niinku joku tossa aiemmin sanoi, että vaan tietty rahka menee tai tietty lämmin ruoka. Riippuu tähtien asennosta.

Vaikeaa on töissä tätä piilotella jos oksentaminen alkaa täälläkin. Meillä on paljon naisia töissä ja työn luonne vaatii että ollaan pitkiä aikoja samassa tilassa, ei vaadi paljoa päättelykykyä jos käyn vähän väliä puhaltamassa. Mulla alkaa loma kohta ja kun lomalta palaan, on 13. viikko menossa, joten silloin ajattelin kertoa muille. Esimiehelle kerron varhaisultran jälkeen ja ennenku jään lomalle.
 
Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa! Täällä vain palelua ja mahanturvottelua,nyt väsyttää,mut johtunee siitä että oon nukkunut tosi huonosti koko viikon..samat oireet kuin ekastakin raskaudesta. Jos ei syö riittävän usein, heikotus on ihan hirveä! Esikoisesta voin pahoin vain ajatellessani meidän häämatkaa,jolla plussasin. En siis voinut matkasta puhua kenenkään kanssa,kun yrjötti pelkkä ajatus :D
 
En muista laitoinko tonne tän jo mut huomannu nyt tässä vähitellen että varsinki iltaa kohden maha pömpöttää, turvottaa niin että näyttää kun ois pidemmälläkin jo. Hyvä vielä töissä tällaisilla helteilla olla t-paita päällä kun maha näkyy omaan silmään ainakin jo selkeesti. On se vähän erilainen ku normi pömppis mahamakkara mikä tossa röllöttäny aina olla :woot:
 
Mulla on ihan kunnon turvotuspömppis, samoin oli kyllä ekastakin näillä viikoilla.. mitenkähän tätä piilotellaan töissä, ja miten pystyn pitämään kireitä farkkuja, varsinkin iltavuorossa!
 
Voi möh sentään, kun tänään oli sukutilaisuus, johon ainoa sopiva alaosa oli kotelomainen hame. Ja maha päätti juuri tänään käydä pömpöttämään myös aamusta lähtien, hame oikein korosti pömppöä... Mietin, miten suku varmaan nyt oikein kuhisee, että pieniin päin kyllä ollaan. Ei siis haluttaisi kertoa ennen nt-ultraa.
 
Aivan järkyttävä turvotus täälläkin.Uimapuku ei ollut tänään lempivaatteeni,mutta tuli luvattua teineille rantapäivä niin ei auttanu kuin ahtautua. :D
 
Täällä on alkanut nyt oireista skitsoilu kun koko mennyt viikko on ollut kamala aamusta iltaan ja oon oksentanutkin neljästi. Eilen oli sitten helpompi päivä eikä nytkään ole kamala olo. Olen 7+2 joten vielä ei pitäisi helpottaa. Viimeksi kävin näiden skitsoilujen takia yksityisellä ultrassa viikolla 11. Jos nyt jatkuu helpompana niin kai se on taas pakko mennä [emoji22] Lähden kylläkin lomalle toiselle paikkakunnalle mutta sielläkin on yksityisiä lääkäreitä, vaan ehkä vähemmän.
 
Tänään kai rv 4+5 ja alkaa olla oireena, että tulee huono olo jos ei syö riittävästi/säännöllisesti. Sama homma jos ei muista juoda.
 
Tänään ollu hirveän huono olo. Ärsyttää. Kai tämä kuumuuskin tekee. Yritän lähteä pienelle pyöräilylle, jos olo vaikka helpottais vähäsen.
 
Ei oireita, niin kuin ei esikoisestakaan, ainoastaan tunne ennnen plussaa että nyt tais tärpätä.
 
Jäätävä väsymys rantautunu tänne, melkeen joka päivä nukkunu esikoisen kanssa parin tunnin päikkärit :D
Herkuista tuli eilen paha olo! Enkä edes syöny paljoa. Ihan positiivista kyllä ni jospa ei tällä kertaa tulis mussutettuu nii paljo kaikkee herkkuu
 
Miulla oli viime raskaudessa myös tuo ettei herkut maistunu ollenkaan. Toivon et nyt ois sama, koska tuota painoa on kertyny vauvavuoden aikana hävettävän paljon, ihan vaan koska väsy ja herkut ja sohva. Nyt on hyvä motivaattori taas syödä terveellisemmin!
 
Mulle on nyt kahdesti käyny oudosti. on ennen töitä kuvotus päällänsä ja vaikee olla, tuntuu ettei tulevasta työpäivästä tule yhtään mitään. Sitte ku pääsen työmaalle ni olo on ihan normaali, toki pientä huimausta mutta pahoinvointi unohtuu samantien. Onko mulla joku luulotauti aina kotona vai
 
Ja siis onko teillä muilla tämmöstä että äärimmäisen paha olo vain "unohtuu" jossain tilanteissa vai olenko ainoa o_O
 
Sorbetti, minulla kanssa on tuollainen unohtuva pahoinvointi! Pahiten tuntuu pitkällään ollessa, kun heräilee/koittaa nukkua ja jonkin verran tuntuu kotona rauhassa ollessa muutenkin, mutta kodin ulkopuolella harvemmin. Pari kertaa on töissä selvemmin tuntunut ja kerran autoa ajaessa mietin, pitääkö pysähtyä, kun oksetti sen verran.
 
Toistaiseksi on ollut vain etovaa oloa, mutta vielähän tuo ehtii muuttua. Esikoisesta kärsin kamalasta pahoinvoinnista viikot 6-20. :/
 
Mun pää ei enää toimi, se toki voi johtua helteessä tai kilppareista,mut mieskin kysyi et nytkö se jo alkaa..Töissä on vähän hankalaa,kun ajatukset ei pysy kasassa! Tosi ärsyttävä raskausvaiva ja pahenee vaan..
 
Takaisin
Top