Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko ollu neuvolaan yhteydessä? Oon kyllä lukenut et jollain on tiputteluvuotoa alkuraskaudessa ja silti kaikki menny hyvin.Onko muilla ollu tiputtelu vuotoa? Itsellä on tänää iha vähä ollu. Hirmu stressi ja paniikki että nytkö tämä on tässä
Mulla on kans melko korkea riski monikkoraskauteen, kolme viikkoo viel potäis jaksaa odottaaEn oo vielä ollu neuvolaan yhteydessä. Aattelin soittaa tänää ku soittoaika alkaa klo 12. Tuli myös semmonen hassu ajatus tässä mieleen. Oon siis itse erimunainen kaksonen, mulla on kaksoisveli. Mun äidin siskot on kaksosia. Että voiskoha olla kaksosraskaus? Toisaalta äitini on sanonu, että kaksonen itse ei saa kaksosia.. tein kyllä jonku oulun yliopistollisen sairaalan testin kaksosien saamisen todennäköisyydestä. Ja se anto siihe aika hyvät todennäköisyydet. Huh odottavan aika on kyllä pitkä ekaan ultraan...
Mulla on kans melko korkea riski monikkoraskauteen, kolme viikkoo viel potäis jaksaa odottaa
Voi olla ihan normaaliakin, alkuun saattaa olla vähän pientä tiputtelua, varmaan vuodon luonne vaikuttaa, minäkin soittaisin neuvolaan ja varmistaisin :)Onko muilla ollu tiputtelu vuotoa? Itsellä on tänää iha vähä ollu. Hirmu stressi ja paniikki että nytkö tämä on tässä